-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia
universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia
(usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos
sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e
influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e
igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e
proporanse accións e medidas para corrixilas. Green Campus: 1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta
materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou
soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato
dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. 2.- Débese facer un uso sostible dos recursos e
a prevención de impactos negativos sobre o medio natural 3.- Débese ter en conta a importancia dos
principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos
comportamentos persoais e profesionais 4.- Segundo se recolle nas distintas normativas
de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva
de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía
de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e
alumnas...) 5.- Traballarase para identificar e modificar
prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e
fomentar valores de respecto e igualdade 6. Deberanse detectar situacións de
discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para
corrixilas 7. Facilitarase a plena integración do alumnado
que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten
dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida
universitaria. |