Competencies / Study results |
Code
|
Study programme competences / results
|
A10 |
CE10 - Conocer las etapas principales del pipeline de una producción de animación o videojuego y su importancia dentro del proceso global. |
A20 |
CE20 - Comprender y saber aplicar los modelos de gestión de proyectos de animación y videojuegos. |
A31 |
CE31 - Capacidad de plantear proyectos de videojuego y llevarlos a cabo en todas sus fases, desde su ideación a su desarrollo, pruebas de usabilidad e implementación final en la plataforma elegida. |
B1 |
CB1 - Que os estudantes demostrasen posuir e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se atope a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecmentos procedentes da vanguarda do seu campo de estudo |
B2 |
CB2 - Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio |
B3 |
CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética |
B4 |
CB4 - Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado |
B5 |
CB5 - Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía |
B6 |
CG1 - Capacidad de organización y planificación. Especialmente en el planteamiento de trabajos conducentes a la creación de los contenidos audiovisuales digitales que componen una producción de animación o un videojuego. |
B7 |
CG2 - Capacidad de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnológico y en el campo de la creación de contenidos digitales interactivos y de animación. |
B8 |
CG3 - Conocimientos informáticos, en especial los relativos al uso de tecnologías y programas de última generación en el campo de estudio. |
B9 |
CG4 - Conocer los procedimientos, destrezas y metodologías necesarios para la adaptación del proceso creativo al medio digital y la producción de obras artísticas a través de tecnologías específicas. |
B10 |
CG5 - Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para su aplicación en la resolución de problemas. |
B11 |
CG6 - Capacidad crítica y autocrítica. Necesaria en todo proceso creativo en el que se busca un compromiso con la calidad del trabajo, los resultados y las soluciones propuestas. |
B12 |
CG7 - Trabajo en equipo. Capacidad de abordar proyectos en colaboración con otros estudiantes, asumiendo roles y cumpliendo compromisos de cara al grupo. |
B13 |
CG8 - Capacidad de aplicar los conocimientos en la práctica, integrando las diferentes partes del programa, relacionándolas y agrupándolas en el desarrollo de productos complejos. |
B14 |
CG9 - Capacidad de diseño y gestión de proyectos, resolviendo los aspectos narrativos, técnicos y de gestión del proyecto de animación o videojuego. |
C1 |
CT1 - Adequate oral and written expression in the official languages. |
C3 |
CT3 - Using ICT in working contexts and lifelong learning. |
C4 |
CT4 - Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective. |
C6 |
CT6 - Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines. |
C7 |
CT7 - Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
C8 |
CT8 - Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
C9 |
CT9 - Ability to manage times and resources: developing plans, prioritizing activities, identifying critical points, establishing goals and accomplishing them. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
O alumnado será capaz de expor e levar a cabo un proxecto sinxelo de videoxogo en todas as súas fases, desde a ideación á materialización do mesmo. Este proxecto poderá ser realizado de maneira individual ou en grupo. |
A10 A20 A31
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14
|
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Proxecto de videoxogo |
- Formulación do proxecto
- Preprodución
- Desenvolvemento
- Probas
- Implementación |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Case study |
A10 B3 B9 B10 C8 |
22 |
42 |
64 |
Supervised projects |
A20 A31 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B12 B13 B14 C3 C4 C6 C7 C9 |
22 |
57 |
79 |
Oral presentation |
B1 B2 B4 B11 C1 |
2 |
0 |
2 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Case study |
Analizar as especificacións dun proxecto para a comprensión do seu alcance e obxectivos, e executar as estratexias necesarias para a súa resolución eficiente, tanto de maneira asistida polo profesorado como mediante o traballo autónomo.
Identificar aspectos comúns entre a materia impartida e outras disciplinas do grao, e plasmalo documentalmente |
Supervised projects |
Realizar un traballo en colaboración dentro dun grupo.
Formular e resolver problemas relacionados co aprendido, de cara a comprender a súa aplicación práctica. |
Oral presentation |
Presentación oral dos traballos realizados |
Personalized attention |
Methodologies
|
Case study |
Supervised projects |
|
Description |
O alumnado resolverá nas tutorías (presencialmente e de forma telemática mediante correo electrónico e Teams) as dúbidas ou problemas que se atope durante o traballo non presencial.
No caso de alumnado con dispensa académica recoméndase a asistencia a titorías para supervisar a elaboración dos traballos da materia.
ESTUDANTES CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto co profesorado para posibilitar a realización das tarefas fóra da organización habitual da materia. Este alumnado é responsable de estar ao corrente dos materiais colgados no Moodle, así como das tarefas que por ese medio se propoñan para entrega. Estas entregas, de non ser telemáticas, serán acordadas co estudantado a tempo parcial de xeito que se compatibilice na medida do posible coa súa dispoñibilidade e a do profesorado.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A20 A31 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B12 B13 B14 C3 C4 C6 C7 C9 |
O traballo tutelado que deberá realizar o alumnado consistirá no desenvolvemento completo e funcional da proposta de xogo deseñado ao longo do cuadrimestre.
A avaliación constará dunha parte conxunta (traballo realizado polo grupo) e outra parte individual (traballo realizado pola/o alumna/o - área), polo que a cualificación final do alumnado dentro dun mesmo grupo pode variar en función da calidade do traballo desenvolvido.
Nesta nota teranse en conta tanto a entrega final como as intermedias (documentación, versións alfa, beta e gold), a produción, progresión do proxecto e a capacidade de resolución dos problemas encontrados. |
90 |
Oral presentation |
B1 B2 B4 B11 C1 |
Presentación oral e defensa do traballo realizado |
10 |
|
Assessment comments |
Se
o alumnado non realiza a presentación ou non entrega algún dos
documentos requiridos, recibirá a cualificación de suspenso (0). As
faltas de ortografía, así como a falta de lexibilidade na documentación
presentada poderán facer que os devanditos documentos se consideren
como non aceptables e por tanto como non presentados. As condicións son iguais para todas as convocatorias e oportunidades para a súa avaliación. Respecto ao “alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica”, todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Sources of information |
Basic
|
Oliveros Mediavilla, Miguel (2021). Esto no es Irak: Un juego Serio.. Accesos: prácticas artísticas y formas de conocimiento contemporáneas, Núm. 1.
Oliveros Mediavilla, Miguel (2021). Éxodo digital. Antígona
Jeannie Novak (2011). Game Development Essentials: An Introduction. Cengage Learning
Travis Castillo, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Level Design. Cengage Learning
John Hight, Jeannie Novak (2008). Game Development Essentials: Game Project Management. Cengage Learning
Oliveros Mediavilla, Miguel (2022). This is not Irak.. Ionian University - Department of Audio & Visual Arts. |
|
Complementary
|
Oliveros Mediavilla, Miguel (2024). Experiencias inmersivas sobre el terreno en zonas militarizadas (2015-2023). Tirant lo Blanch
Oliveros Mediavilla, Miguel (2021). Zona Autónoma Militarizada.. Ediciones Complutense |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Narrative and Interface Design/616G02038 | Video Game Development 1/616G02039 | Object-Oriented Programming/616G02032 | Level and Gameplay Design/616G02037 | Modelling 2/616G02016 | Animation 2/616G02019 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Video Game Development 2/616G02040 | Character Development/616G02041 | Video Game Programming/616G02033 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable, a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: - Solicitaranse en formato virtual ou soporte informático - Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese
ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos
valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia. Traballarase
para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e
influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e
igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas. Facilitarase
a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais,
psíquicas ou socioculturais, experimente dificultades a un acceso
adecuado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |
|