Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
E01. Aptitude ou capacidade para acometer actividades de crítica arquitectónica, mediante a análise do patrimonio edificado baixo diferentes ópticas e a identificación dos precedentes formais, tipolóxicos e estilísticos. |
A3 |
E03. Aptitude ou capacidade para elaborar o material gráfico asociado ao levantamento, a análise, a interpretación e a intervención do patrimonio arquitectónico. |
A4 |
E04. Aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado con valor histórico, aspecto que engloba a coordinación do seu estudo e a súa investigación documental, a elaboración de plans directores de conservación e a redacción e dirección da execución de proxectos de restauración e rehabilitación. |
B1 |
CB06. Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou a aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
CB07. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB08. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB09. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10. Que os estudantes manexen as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
T01. Capacidade de análise e síntese |
C2 |
T02. Capacidade de organización e planificación |
C5 |
T05. Capacidade para a xestión da información |
C6 |
T06. Resolución de problemas |
C7 |
T07. Toma de decisións |
C8 |
T08. Aprendizaxe autónoma |
C9 |
T09. Creatividade |
C10 |
T10. Habilidade gráfica xeral |
C11 |
T11. Visión espacial |
C14 |
T14. Sensibilidade estética |
C15 |
T15. Cultura histórica |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
rata de que el alumno sea capaz de desarrollar capacidades de decisión desde puntos y aristas diversas que le permitan optimizar sus conocimientos en el proceso ejecutivo de la rehabilitación, donde estas decisiones han de ser en multitud de casos objeto de grupos multidisciplinares, por lo que este extremo será objeto de esta asignatura. Igualmente la exposición pública de opiniones y debates dentro del ámbito de la misma irá en la dirección de desarrollar la potencialidad de comunicación del alumno. |
AP1 AP3 AP4
|
BP1 BP2 BP3 BP5
|
CP1 CP2 CP5 CP6 CP7 CP8 CP9 CP10 CP11 CP14 CP15
|
Desarrollo de las distintas capacidades para la intervención en el Patrimonio edificado: aptitud o capacidad para intervenir en el patrimonio edificado, en edificios con valor histórico. Establecer los parámetros necesarios para discernir aquellos elementos de conservación del patrimonio intervenido. Todo aquello que tiene que ver con la valoración crítica a la que nos enfrentamos. |
AP1 AP3 AP4
|
BP2 BP3 BP4 BP5
|
CP5 CP7 CP9 CP11
|
A través de la asignatura se pretenderá poner de relieve aspectos como la imaginación, creatividad, sensibilidad,etc. La capacidad de síntesis y razonamiento crítico inscrito en multitud de casos en el trabajo en colaboración serán objeto específico de esta materia. |
AP3 AP4
|
BP2 BP3 BP5
|
CP5 CP6 CP7 CP8 CP9 CP10 CP11 CP14 CP15
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.-Análise proxectos de rehabilitación de edificacións históricas insertadas na cidade. |
1.-Análise proxectos de rehabilitación de edificacións insertadas na cidade. |
2.-Análise proxectos de rehabilitación de edificacións situadas no litoral marítimo |
2.0.-Resumo histórico nacional e internacional
2.1.-Casa en Redes |
3.-Análise de proxectos de rehabilitación en áreas rurais |
3.0.-Resume histórico nacional e internacional
3.1.-Hotel en Vila Bella
3.2.-Reforma Bodegas Villa Mein
3.3.-Reforma Casa Turismo Rural Doña Blanca |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A1 A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C14 C15 |
21 |
21 |
42 |
Traballos tutelados |
A1 A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C14 C15 |
0 |
33 |
33 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Proporase o estudo de distintas intervencións patrimoniais relevantes que especifiquen os conceptos que teñen levado a un enfoque determinado. Dese xeito poderase contractar cono non existe un enfoque único senón diferentes xeitos de acometer o mesmo problema, pero sempre dende a disciplina conceptual que será a que guíe o proceso técnico. |
Traballos tutelados |
Traballos tutelados: Elaboración por parte do alumno dun traballo a nivel profesional e/ou de investigación.
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesorado, en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “como facer as cousas”. Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade polo súa propia aprendizaxe e no seguemento desa aprendizaxe por parte del profesor-tutor.
O traballo tutelado versará sobre contidos directos da materia ou que resulten afíns a xuizo do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Traballo Fin de Mestrado, como ocorre có resto das materias da Área de Construción |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Existirá un horario de titorías para a atención mais específica |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C14 C15 |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaje autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “como hacer las cousas”. Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe e no seguemento desa aprendizaxe por parte do profesor-titor.
O traballo tutelado versará sobre contidos directos da materia ou que resulten afíns a xuizo do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independiente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Traballo Fin de Mestrado, como ocorre có resto das materias da Área de Construción |
100 |
|
Observacións avaliación |
Valorarase especialmente a capacidade do alumno de indicar as potencialidades orixinais do edificio a rehabilitar, asi como os elementos engadidos e sen valor arquitectónica, que poidan ser eliminados, así como valorar críticamente se o novo uso, os nuevos sistemas construtivos e as solucións singulares son axeitadas ao "espírito" del edifico orixinal. O seguemento do curso e a autoría de traballos verificarase có cumprimento de titorías obrigatorias.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Material docente e bibliográfico aportarase ao longo do curso |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|