Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
E01. Aptitude ou capacidade para acometer actividades de crítica arquitectónica, mediante a análise do patrimonio edificado baixo diferentes ópticas e a identificación dos precedentes formais, tipolóxicos e estilísticos. |
A2 |
E02. Aptitude ou capacidade para realizar tarefas vinculadas á protección do patrimonio edificado, incluídas a catalogación monumental, a definición de medidas de protección de edificios e conxuntos arquitectónicos, e a redacción de plans de delimitación e conservación. |
A3 |
E03. Aptitude ou capacidade para elaborar o material gráfico asociado ao levantamento, a análise, a interpretación e a intervención do patrimonio arquitectónico. |
A4 |
E04. Aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado con valor histórico, aspecto que engloba a coordinación do seu estudo e a súa investigación documental, a elaboración de plans directores de conservación e a redacción e dirección da execución de proxectos de restauración e rehabilitación. |
A5 |
E05. Aptitude ou capacidade para a conservación da obra pesada, mediante a inspección, a análise, o control de calidade, a definición das condicións de mantemento e a estimación da seguridade das estruturas de edificación, incluídas as súas posibles cimentacións, podendo igualmente afrontar a redacción de proxectos de reparación e reforzo, e a dirección da execución asociada. |
A6 |
E06. Aptitude ou capacidade para inspeccionar, analizar, controlar a calidade e definir as condicións de mantemento, e intervir nas instalacións de edificación. |
A7 |
E07. Aptitude ou capacidade para a conservación da obra grosa e acabada, cuestión que comporta a inspección, a análise, o control de calidade, a definición das condicións de mantemento e a intervención nos sistemas construtivos de edificación, incluídos os elementos de compartimentación interior, as carpintarías e as solucións de envolvente. |
A8 |
E08. Aptitude ou capacidade para redactar informes técnicos e proxectos de rehabilitación do patrimonio edificado, incluídas actividades de asesoramento e consultoría. |
A9 |
E09. Aptitude ou capacidade para realizar auditorías e certificacións enerxéticas de edificios existentes, incluída a proposta de alternativas de mellora e optimización mediante a redacción de informes e proxectos técnicos. |
A10 |
E10. Aptitude ou capacidade para utilizar criterios de sustentabilidade ambiental na elección de materiais e na definición de solucións técnicas, abranguendo o uso e a integración de sistemas activos e pasivos. |
B1 |
CB06. Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou a aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
CB07. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB08. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB09. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10. Que os estudantes manexen as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B6 |
CG1. Entender a importancia da rehabilitación arquitectónica desde o punto de vista da preservación do patrimonio histórico e cultural dunha sociedade. |
C1 |
T01. Capacidade de análise e síntese |
C2 |
T02. Capacidade de organización e planificación |
C3 |
T03. Comunicación oral e escrita |
C4 |
T04. Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo |
C5 |
T05. Capacidade para a xestión da información |
C6 |
T06. Resolución de problemas |
C7 |
T07. Toma de decisións |
C8 |
T08. Aprendizaxe autónoma |
C9 |
T09. Creatividade |
C10 |
T10. Habilidade gráfica xeral |
C11 |
T11. Visión espacial |
C12 |
T12. Comprensión numérica |
C13 |
T13. Intuición mecánica |
C14 |
T14. Sensibilidade estética |
C15 |
T15. Cultura histórica |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
El Trabajo Fin de Máster es el instrumento para que el alumno, tutelado por el profesor tutor, desarrolle un trabajo original de investigación y/o intervención en el patrimonio construido. La selección del tema, su alcance y repercusión debe ser aprobado por el tutor y la Comisión Académica del título, de forma que se asegure en todos los casos un nivel satisfactorio. |
AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9 AP10
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 CP9 CP10 CP11 CP12 CP13 CP14 CP15
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 |
10 |
130 |
140 |
Proba obxectiva |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 |
1 |
8 |
9 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
O alumnado elixe o tema do seu TFM, así como tutor de entre o profesorado con docencia no Mestrado.
Dacordo coa programación e obxectivos marcados polo tutor, farase un control e seguemento do TFM, de forma que se poida asegurar tanto a autoría personal como a orixinalidade e calidade.
Todos estes extremos quedarán reflexados no informe que cada tutor entregará o finalizar o curos, condición previa para que se poida presentar o trabajo ante o correspondente tribunal.
Outras cuestións sobre o desenvolvemento do TFM poden ser consultados no correspondiente regulamento:
http://www.udc.es/mura/tfm/ |
Proba obxectiva |
O TFM debe presentarse en sesión pública ante un tribunal nomeado a tal efecto.
A presentación e defensa do TFM implica non só a capacidade de estruturar e xerar un documento escrito / gráfico de alto contenido, senón ademais presentalo oralmente no tempo asignado polo propio tribunal.
Posteriormente, o estudante deberá respostar axeitadamente a cantas cuestións preguntas le formule cualquier miembro del tribunal. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O estudante preparará o TFM de acordo coas indicacións e programación que lle indique o seu titor. Ao finalizar o traballo, o/o titor(a) redactará un informe final utilizando o procedemento definido pola Universidade a través da Secretaría Virtual ou o procedemento específico indicado pola Coordinación.
Así mesmo, facilitarase copia impresa do mesmo ao tribunal, de forma que se poida ter en consideración cantas circunstancias sexan precisas para valorar no seu total a integridade do traballo presentado. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 |
En sesión pública cada estudiante exporá oral e gráficamente o seu TFM, dando razón e xustificación do alcance das súas investigacións e propostas.
O tribunal valorará a orixinalidade e dificultade del traballo realizado, a sua extensión e profundidade, a claridade expositiva e de representación gráfica evidenciadas, e con todo outorgará unha calificación xustificada a cada estudante.
No caso de que o tribunal considere que algún TFM non acade o nivel mínimo, emitirá un informe razoado acerca de si é posible modificalo ou completalo, indicando un prazo de tempo para a sua ulterior calificación. |
100 |
|
Observacións avaliación |
Na valoración que o tribunal fai do TFM entregado e da súa exposición pública vai implícita a avaliación do traballo tutelado previo, cuxo seguimento continuo debe quedar debidamente reflectido no informe achegado polo/o titor/a. O documento TFM entregarase en soporte electrónico asinado dixitalmente polo/o autor/a ou se achegará unha declaración xurada da súa autoría. No relativo ao plaxio atenderase ao indicado no artigo 14º das Normas de Avaliación, Revisión e Reclamación dás Cualificacións dúas Estudos de Grao e Mestrado Universitario. No que se refire estarase ao disposto no Plan de Estudos vixente, 5.4.1 Avaliación na modalidade a distancia: [...] A universidade debe establecer os mecanismos axeitados para garantir a identidade dos estudantes, así como a autoría e orixinalidade de calquera das probas de avaliación e traballos realizados polos alumnos, para o que se utilizarán as ferramentas de videoconferencia e de comunicación síncrona das que dispón a aula virtual. [...] durante os procesos de avaliación os profesores poden solicitar aos estudantes que se identifiquen pedindo a presentación do DNI, pasaporte [ou documento análogo], ou facendo os controis previos ou posteriores que consideren oportunos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
É preciso ter superado todas as materias troncais e aquelas optativas equivalentes, cando menos, a 54 ECTS para poder presentar o TFM. |
|