Competencies / Study results |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
"Ability to apply graphical procedures to the representation of spaces and objects (T) " |
A12 |
Ability to conceive, calculate, design, integrate in buildings and urban units and execute building structures (T) |
A72 |
Coñecemento avanzado de aspectos específicos da materia de Estruturas no contemplados expresamente na Orde EDU/2075/2010 |
C3 |
Using ICT in working contexts and lifelong learning. |
C4 |
Exercising an open, educated, critical, committed, democratic and caring citizenship, being able to analyse facts, diagnose problems, formulate and implement solutions based on knowledge and solutions for the common good |
C6 |
Critically evaluate the knowledge, technology and information available to solve the problems they must face |
C8 |
Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento de ferramentas de deseño paramétrico.
|
A1 A12 A72
|
|
C3 C6 C8
|
Coñecemento de ferramentas de análise estrutural
|
A1 A12 A72
|
|
C3 C6 C8
|
Coñecemento avanzado de Estruturas singulares.
|
A1 A72
|
|
C3 C6 C8
|
Coñecemento de estratexias de fabricación dixital con ferramentas de control numérico |
A1 A12 A72
|
|
C3 C4 C6 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
S-BIM. Structural BIM.
Modelo estrutural. |
Obxectivos do modelo de información do edificio.
Modelo arquitectónico e modelo analítico
Contido Xeración
Analisis
Documentación
|
Ferramentas de deseño conceptual e paramétrico. |
Grasshopper
Kangaroo
Karamba3D
Rhino inside Revit |
Estruturas lixeiras de cuberta |
Mallas espaciais.
Estruturas transformables.
Redes de cables e membranas.
Estruturas pneumáticas.
Estruturas autotensadas.
Estruturas lixeiras de cuberta
|
Láminas. |
Láminas. Estruturas laminares en xeral.
As estruturas laminares na historia.
Láminas de revolución.
Láminas de translación.
Paraboloides hiperbólicos. |
Fabricación dixital |
Fabricación aditiva.
Impresión 3D
Fabricación sustractiva.
Fresado con control numérico
Corte laser e corte por fío quente.
Fabricación robótica
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
A1 A12 A72 C3 C6 C8 |
1 |
0 |
1 |
Guest lecture / keynote speech |
A72 C3 C6 C8 |
29 |
16 |
45 |
Workshop |
A1 A12 A72 C3 C6 C8 |
29 |
35 |
64 |
Workbook |
A12 A72 C6 C8 |
0 |
9 |
9 |
ICT practicals |
A1 A12 A72 C3 C6 C8 |
0 |
25 |
25 |
Student portfolio |
A1 A12 A72 C3 C4 C6 C8 |
0 |
5 |
5 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
Actividades que levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino-aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, intereses e/o motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ela preténdese obter información relevante que permita articular a docencia para favorecer aprendizaxes eficaces e significativas, que partan dos coñecementos previos. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A sesión maxistral é tambiénconocida como conferencia, método expositivo ou lección maxistral. Esta modalidade adóitase reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Workshop |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes nos que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, probas obxectivas, prácticas guiadas etc.)/ etc.) a través das que o alumnado desenvolve tarefas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Workbook |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que constitúen unha fonte de profundización nos contidos traballados. |
ICT practicals |
Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico demostracións, simulacións etc.)/ etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canle para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento do alumnado. |
Student portfolio |
O alumno desenvolverá un portafolios con todo o seu traballo de curso para aprender a visibilizar as súas contribucións e como instrumento útil para a súa futura procura de emprego. |
Personalized attention |
Methodologies
|
ICT practicals |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
O profesorado dá materia solucionarán as cuestións expostas polos alumnos de forma interactiva. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Student portfolio |
A1 A12 A72 C3 C4 C6 C8 |
Valórase a recompilación de todos os traballos realizados polo alumno ao longo do curso e a súa presentación de forma ordenada e que resalte os resultados obtidos. |
35 |
ICT practicals |
A1 A12 A72 C3 C6 C8 |
Elaboración dun traballo acorde co número de horas destinado no apartado de planificación, que se incorporará ao portafolios do alumno. |
40 |
Workshop |
A1 A12 A72 C3 C6 C8 |
Elaboración de prácticas e traballos propostos en clase de forma presencial |
25 |
|
Assessment comments |
Para ser evaluado el alumno deberá: - asistir a un 70% de la docencia presencial
- entregar la totalidad de las prácticas propuestas
- realizar la entrega del porfolio en los plazos indicados a lo largo del curso.
- entrega de la práctica general desarrollada por todos el estudiantado de forma colaborativa.
Al menos el 30% de la calificación final se obtendrá mediante un formulario bonus/malus donde los estudiantes evaluaran el grado de implicación y nivel de aportación al trabajo grupal de la materia Mismas condiciones de evaluación regirán para primera y segunda oportunidad. PLAGIO. La detección de plagio, así como la realización fraudulenta de pruebas o actividades de evaluación, una vez comprobada, implicará directamente la cualificación de suspenso “0” en la materia en la convocatoria, invalidando así cualquier cualificación obtenida en todas las actividades evaluables a lo largo del curso académico
|
Sources of information |
Basic
|
|
- Contaminazioni creative digitali. Donato, Dario. Spatialconnection(s) (2012).
- Revit 2021 Architecture Basics. Elite Moss. SDC Publications, (2020).
- Mastering Revit Structure 2010. S. Thomas S. Weir. Wiley Publishing, Inc. (2009).
- Parametric Architecture with Grasshopper. Tedeschi. Brienza : Le Penseur, (2011).
- Grasshopper. Basic course Grasshopper. Soler, Vicente; Liebana, Óscar. Creative Commons
- Parametric Engineering, Heimrath, Moritz
- Láminas de hormigón. Haas, A.M.
- Análisis, cálculo y diseño de las bóvedas de cáscara. Olvera López, A.
- Las estructuras tubulares en la Arquitectura. Eekhout, M.
- Retractable Roof Stuctures" - Kazuo Ishii - WitPress 2000
- Arquitectura Transformable" - Candela - ETSA Sevilla 1993
- Rhino inside Revit. https://www.rhino3d.com/inside/revit/beta/
- Karamba3D Parametric engineering. https://www.karamba3d.com/
- Introducción EN ISO 19650. Building Smart Spanish Chapter. 2021
- Manual Nomenclatura de documentos al utilizar BIM. Building Smart Spanish Chapter. 2021
|
Complementary
|
|
Normalización del nivel de desarrollo de modelos S-BIM. Liebana, Oscar |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Structures 3/630G02028 | Structures 4/630G02034 | Structures 5/630G02038 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|