Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade para realizar análises e propostas de intervención a escala territorial. Un dos puntos fundamentales de incidencia será a auga. As paisaxes da auga e o papel da auga na paisaxe. Incidindo tamén na importancia da paisaxe como soporte productivo e de manexo e xestión. Exploraranse tamén estratexias e mecanismos para realizar procesos de transformación e de uso da paisaxe. Tendo en conta as limitacións naturais e/ou humanas e os posibles confitos de uso. |
A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A31 A36 A37 A38 A41 A42 A46
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B11 B12 B13
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A escala territorial |
Propostas de análise e intervención. |
A auga |
As paisaxes da auga e o papel da auga na paisaxe |
Os cursos fluviais |
A xestión da auga |
Paisaxe de costa |
O litoral de Galicia |
Paisaxe produtiva |
Escalas e xestión |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Lecturas |
A22 B13 C4 |
1 |
14 |
15 |
Saídas de campo |
A19 A20 |
15 |
15 |
30 |
Obradoiro |
A21 A24 A25 A26 A36 A37 A41 A42 A46 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C5 C6 C7 C8 |
85 |
136 |
221 |
Sesión maxistral |
A23 A27 A31 A38 B6 B7 B11 B12 |
30 |
0 |
30 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Lecturas |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Saídas de campo |
Visitas a os lugares da intervención de proxecto e análise, observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de produtos (bosquexos, deseños, etc.) |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
No obradoiro se realiza a atención personalizada ó alumno correxindo o seu traballo semana a semana.
Nota: “Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.”
En todolos casos axustaránse ditas medidas segundo os casos concretos, adecuándoas as circunstancias |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A21 A24 A25 A26 A36 A37 A41 A42 A46 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C5 C6 C7 C8 |
Avaliarase o resultado de traballo de taller tanto o individual como o colectivo das distintas prácticas entregadas. É necesario ter este traballo aprobado para superar a materia. |
90 |
Sesión maxistral |
A23 A27 A31 A38 B6 B7 B11 B12 |
Valorarase a asistencia e a participación na aula |
10 |
|
Observacións avaliación |
A avaliación será continua.Os sistemas de avaliación axustaranse ao establecido na
Normativa vixente de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións de estudos de
grao e mestrado universitario da Universidade da Coruña e da Universidade de Santiago
de Compostela.
Para aprobar o alumno debe acadar unha nota igual ou superior a un 5 tanto nas
práticas individuais como nas prácticas de grupo, de non ser así non se fará media.
Asemade o estudante debe ter unha asistencia mínima do 80% e todas as súas práticas
deberán ser entregadas nas datas especificadas.
Haberá exames (e/ou repetición de entregas, a xuízo do docente) de primeira e segunda
oportunidade nas datas fixadas e a celebrar na Universidade da Coruña, aos que só poderán
presentarse os alumnos que teñan a asistencia mínima do 80% a sesións maxistrais e
obradoiro e todas as prácticas semanais e de curso entregadas nas datas requeridas. A detección de plaxio, así como a realización fraudulenta de probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso “0” na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación para a convocatoria extraordinaria. Nota: “Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.” En todolos casos axustaránse ditas medidas segundo os casos concretos, adecuándoas as circunstancias
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Conformarase unha bibliografía específica segundo as líneas de proxecto de cada alumno adaptando e persoalizando as fontes de información e referencias en cada caso. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Proxecto da Paisaxe 3/630G03020 | Proxecto da Paisaxe 2/630G03015 | Proxecto da Paisaxe 1/630G03010 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Enxeñería da Paisaxe/630G03021 | Construción Aplicada 1/630G03022 |
|
Materias que continúan o temario |
Proxecto da Paisaxe 5/630G03028 |
|
Observacións |
<div class="page" title="Page 8">
<div class="layoutArea">
<div class="column">
<p>-Ademais das entregas parciais o alumno debera? ter un pequeno caderno de notas de campo onde
envorcara? todas as su?as reflexio?ns, probas bosquexos, etc. (Pode ser taman?o A5 ou a eleccio?n)&nbsp;</p>
</div>
</div>
</div> |
|