Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A54 |
RA1C-Escribir, explicar e transmitir os coñecementos teóricos adquiridos tanto de modo oral como escrito mediante o uso do lenguaxe científico-técnico. |
A56 |
RA3C-Redactar e interpretar documentación técnica en inglés. |
A65 |
RA116C–Coñecer a normativa nacional e internacional aplicable ás actividades relacionadas co transporte marítimo e as operacións portuarias. |
B32 |
RA10H-Coñecer, analizar, sintetizar e aplicar os contidos, conceptos fundamentais e aplicacións da asignatura. |
B34 |
RA12H-Manexar material bibliográfico e recursos informáticos |
B105 |
RA113H–Levar a cabo labores de inspección en relación ao cumprimento dos Convenios e Códigos Internacionais relacionados co ámbito marítimo. |
C16 |
RA18X-Revisar o cumprimento das prescripcións lexislativas marítimas |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
RA1C-Escribir, explicar e transmitir os coñecementos teóricos adquiridos tanto de modo oral como escrito mediante o uso do lenguaxe científico-técnico. |
A54
|
|
|
RA3C-Redactar e interpretar documentación técnica en inglés. |
A56
|
|
|
RA10H-Coñecer, analizar, sintetizar e aplicar os contidos, conceptos fundamentais e aplicacións da asignatura. |
|
B32
|
|
RA12H-Manexar material bibliográfico e recursos informáticos |
|
B34
|
|
RA18X-Revisar o cumprimento das prescripcións lexislativas marítimas |
|
|
C16
|
RA113H-Levar a cabo labores de inspección en relación ao cumprimento dos Convenios e Códigos Internacionais relacionados co ámbito marítimo. |
|
B105
|
|
RA116C- Coñecer a normativa nacional e internacional aplicable ás actividades relacionadas co transporte marítimo e as operacións portuarias. |
A65
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- Cuestións introductorias sobre Códigos e Convenios |
Concepto de convenio.
Suxeitos con capacidade para producir Convenios.
Os convenios como fontes de dereito. |
2.-Organismos internacionais marítimos |
Organismos intergubernamentais marítimos
Organismos internacionais marítimos privados |
3.-Códigos e Convenios marítimos |
-Sobre réximen xurídico do mar e dos fondos mariños
-Sobre a protección do medio mariño e a contaminación
-Sobre seguridade e tráfico marítimo
-sobre o buque e o crédito marítimo
-Sobre a responsabilidade e sistemas de limitación
-Sobre contratos de utilización do buque
-Sobre accidentes marítimos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A56 B34 B105 C16 |
9 |
90 |
99 |
Proba oral |
A54 A65 B32 |
2 |
10 |
12 |
Proba obxectiva |
A65 |
4 |
30 |
34 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
O traballo que se desenvolverá nesta asignatura consistirá na avaliación da aplicación dun ou varios códigos e ou convenios internacionais na actualidade. |
Proba oral |
Presentación oral apoiada con recursos audiovisuais dos resultados do traballo tutelado. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba oral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Para a súa realización é importante consultar co profesor os avances que se vaian realizando progresivamente para ofrecer as orientacións necesarias en cada caso para asegurar a calidade dos traballos de acordo aos criterios que se indicarán. O seguimento farase preferentemente de forma individualizada. O alumnado que esté a realizar o traballo tutelado enviará semanalmente mediante correo electrónico ou o aula virtual un informe indicando o progreso realizado así como as dúbedas que xurden. O profesor resolverá estas dúbedas polos mesmos medios ou mediante a aplicación de Teams atendendo a complexidade da dúbeda plantexada. O seguemento farase preferentemente de forma individualizada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba oral |
A54 A65 B32 |
Calificarase mediante unha rúbrica e puntuarase sobre 10 puntos. Será preciso obter 5 puntos sobre 10 para que faga media co resto dos resultados. |
45 |
Proba obxectiva |
A65 |
Consistirá nunha proba escrita sobre os contidos das actividades e prácticas plantexadas no aula e a análise dun comentario sobre un convenio e ou código internacional. |
20 |
Traballos tutelados |
A56 B34 B105 C16 |
Calificarase mediante unha rúbrica e puntuarase sobre 10 puntos. Será preciso obter 5 puntos sobre 10 para que faga media co resto dos resultados. O alumnado remitirá o profesor, o longo da duración do cuatrimestre e cada duas semanas, un informe de seguemento no que detallará os progresos realizados e as dúbidas que lle vaian surxindo no traballo. O alumnado remitirá o profesor, o longo da duración do cuatrimestre e cada duas semanas, un informe de seguemento no que detallará os progresos realizados e as dúbidas que lle vaian surxindo no traballo. |
35 |
|
Observacións avaliación |
O alumnado que entregue polo menos o 80% dos informes de seguemento do traballo tutelado será avaliado de forma continua segundo as metodoloxías descritas anteriormente. No caso contrario, o alumnado será avaliado exclusivamente mediante unha proba obxectiva final na data da convocatoria ordinaria. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial edispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMAQUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC(Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017) poderá realizar as probas parciais, seas houbere, sen necesidade de asistir o 80% das clases presenciais, sempre ecando os profesores sexan debidamente informados ao principio do curso. Senmenoscabo do anterior, os profesores poderán encargarlle a este alumnadodiferentes traballos/problemas ó longo do curso para ser expostos en horario detitorias, facendo uso do sistema TEAMS si fora procedente a xuizo doprofesor. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Gabaldón García, José Luis (2012). Curso de derecho marítimo internacional : derecho marítimo internacional público y privado y contratos marítimos internacionales. Marcial Pons
EMPARANZA SOBEJANO, A. y MARTÍN OSANTE, J.M. (2015). COMENTARIOS SOBRE LA LEY DE NAVEGACIÓN MARÍTIMA. MARCIAL PONS
Arroyo Martínez, Ignacio (2015). Curso de derecho marítimo : (Ley 14-2014, de navegación marítima). Cizur Menor (Navarra): Civitas-Thomson Reuters
REMIRO BROTONS, A (1987). DERECHO INTERNACIONAL PÚBLICO. TECNOS
Dr. Raúl Contreras Bustamante, Contraalmirante Benito Armando Galeana Abarca, Dr. Jesús de la Fuente (2019). Derecho marítimo internacional. Ciudad de México : Secretaría de Marina-Armada de México : Universidad Nacional Autónoma de México
José Luis García-Pita y Lastres, Mª Rocío Quintáns Eiras, Angélica Díaz de la Rosa, directores (2018). El derecho marítimo de los nuevos tiempos. izur Menor (Navarra) : Civitas
GARCIA-PITA Y LASTRES, J.L., QUINTÁNS EIRAS, M.R. y DIAZ DE LA ROSA, A. (2012). ESTUDIOS DE DERECHO MARÍTIMO. THOMSON REUTERS ARANZADI |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Empresa e Dereito/631G01109 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|