A) NORMAS DE AVALIACIÓN:
1. Condicións de avaliación: prohíbese o acceso á aula de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información.
2. Identificación do alumno: o alumno deberá acreditar a súa identidade segundo a normativa vixente.
B) TIPOS DE TITULACIÓN:
1. Cualificación Non presentada: corresponde ao alumno, cando só participe en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% da cualificación final, con independencia da cualificación acadada.
2. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de exención de asistencia: o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial, aínda que estea exento de asistencia, será avaliado cos mesmos criterios que os de tempo completo.
C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN:
1. Primeira oportunidade: aplicaranse os criterios de avaliación anteriormente sinalados neste apartado.
2. Segunda oportunidade: os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades de avaliación (se é o caso). Os criterios de avaliación empregados na primeira opción aplicaranse tamén na de xullo. Ademais, se o alumno non realiza o traballo en grupo na primeira oportunidade, na segunda oportunidade deberá realizar un traballo individual ou en grupo. As características serán as mesmas que na primeira oportunidade. ).
3. Convocatoria avanzada: na convocatoria avanzada é posible recuperar os puntos da avaliación continua (resolución de problemas, probas de resposta curta, intervencións durante as clases maxistrais) mediante preguntas complementarias á proba obxectiva final.
D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DA AVALIACIÓN:
No desenvolvemento do traballo ou resolución do suposto práctico avaliarase:
1. O axuste da presentación (soporte oral e visual) a estas instrucións e a súa calidade formal
2. A calidade dos contidos da exposición, especialmente no que se refire ao uso de conceptos e terminoloxía relevantes para a materia en xeral e o tema asignado en concreto, e a capacidade de síntese das ideas clave dos documentos base.
3. A creatividade e aplicabilidade dos contidos da presentación, especialmente no que se refire á ilustración da síntese realizada mediante exemplos reais seleccionados e relevantes.
4. A amplitude e relevancia das fontes de información utilizadas máis aló das indicadas polo profesor para completar, actualizar e interpretar a información contida no documento base.
5. A calidade das respostas e a contribución de todos os membros do equipo no período de preguntas e debate plenario que seguirá á presentación.
En condicións de avaliación final: queda prohibido o acceso á aula de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou o almacenamento de información.
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na correspondente convocatoria, quedando sen efecto calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación da convocatoria extraordinaria.
En todo caso e a tódolos efectos, os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.” https://www.udc.es/es/normativa/academica/
-->