Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Prácticas Externas Código 650G01044
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 12
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Dereito Privado
Economía
Empresa
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Abeal Vazquez, Jose Pablo
Correo electrónico
j.abeal@udc.es
Profesorado
Abeal Vazquez, Jose Pablo
Blanco Louro, Amalia
Enriquez Díaz, Joaquín
González López, Tamara
Lagoa Varela, Maria Dolores
Mourelle Espasandin, Estefania
Seijas Macias, Jose Antonio
Correo electrónico
j.abeal@udc.es
amalia.blanco.louro@udc.es
joaquin.enriquez@udc.es
tamara.gonzalez.lopez@udc.es
dolores.lagoa@udc.es
estefania.mourelle@udc.es
antonio.smacias@udc.es
Web http://https://fee.udc.es/pag/practicas-academicas-externas/
Descrición xeral A información relativa a esta materia pode consultarse en detalle a través da normativa vixente que regula as prácticas académicas. Trátase dunha actividade formativa supervisada pola Universidade que ten como principal obxectivo a aplicación práctica dos coñecementos adquiridos polo estudantado durante o seu período de formación académica e o desenvolvemento de diferentes destrezas que lle faciliten a súa actividade profesional, empregabilidade e aptitude emprendedora.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
- Contribuir á formación integral complementando a aprendizaxe teórica e práctica - Facilitar o coñecemento da metodoloxía de traballo adecuada á realidade profesional. - Favorecer o desenvolvemento das competencias técnicas, metodolóxicas, persoais e participativas. - Obter unha experiencia práctica que facilite a inserción no mercado de traballo. - Favorecer os valores da innovación, a creatividade e o emprendimento. A1
A2
A3
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
Os contidos a desenvolver polo alumnado fixaranse de común acordo co titor da empresa. Os contidos a desenvolver polo alumnado fixaranse de común acordo co titor da empresa.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Resumo B1 B2 B3 B4 B6 B14 C1 C2 C5 C7 0 60 60
Traballos tutelados A1 A2 A3 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 150 75 225
 
Atención personalizada 15 0 15
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Resumo O alumnado deberá facer un resumo ou memoria das actividades realizadas durante a o periodo de prácticas
Traballos tutelados A metodoloxia desenvolvida nas prácticas externas corre a cargo da empresa, en función do Plan Formativo e das características e organización da mesma.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
As prácticas son titorizadas por un membro da organización onde se realizan e faise un seguimento por parte do profesorado designado polo centro.


Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A2 A3 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 1) Informe do titor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do titor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo vicedecanato de prácticas externas: 20%

100
 
Observacións avaliación

Para o recoñecemento da calificación pola asistencia aos eventos, o alumnado deberá asinar su presencia seguindo as instruccións dadas a través do Campus Virtual. Aqueles alumnos que non puideran asistir por unha causa debidamente xustificada deberán achegar os documentos que acrediten dita xustificación. A data límite para facelo será dunha semana a partires da celebración do evento.

O número de eventos non será superior a 12 nin inferior a 4, ao longo de todo o curso académico. Cada un dos eventos puntuará 0,5 puntos, polo que a asistencia a catro deles garante unha calificación de 2 puntos, o que supón o 20% da nota máxima alcanzable.

Facilitarase a plena integración do estudantado que, por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimentan dificultades para un acceso adecuado á vida universitaria.

Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.


Fontes de información
Bibliografía básica

Poden consultarse as referencias bibliográficas máis relacionadas cos estudos de Grao.

Bibliografía complementaria

Catmull, Ed, Amy Wallace, and Amy Wallace. Creatividad S.A.: cómo llevar la inspiración hasta el infinito y más allá. Madrid: Conecta, 2014.

Covey, Stephen R. The 7 Habits of Highly Effective People Restoring the Character Ethic. 1st ed. London: Simon & Shuster, 1992.

Epstein, David J. Range: Why Generalists Triumph in a Specialized World. New York: Riverhead Books, 2019.

Goleman, Daniel, David González Raga, and Fernando Mora. Inteligencia emocional. 44a ed. Barcelona: Kairós, 2001.

Kawasaky, Guy. El arte de empezar: una guía infalible para empezar cualquier cosa. S.l: Ilustrae, 2010.

Ries, Eric. The Lean Startup?: How Constant Innovation Creates Radically Successful Businesses. London: Portfolio Penguin, 2011.

Vallejo-Nájera, Juan Antonio. Aprender a hablar en público hoy. Barcelona: Planeta, 2005.

Vandermeulen, David, Yuval Noah. Harari, and Daniel Casanave. Sapiens: [una historia gráfica]. Barcelona: Debate, 2020.

Zweig, Stefan. Magallanes el hombre y su gesta. 6a ed. Barcelona: Juventud, 1983.


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

- Débese facer un uso sostible dos recursos co fin de evitar impactos negativos sobre o medio natural.

- O comportamento persoal e profesional debe guiarse por principios éticos.

- Terase en conta na medida do posible a perspectiva de xénero.

- Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e promover valores de respecto e igualdade.

- Se se detectan situacións de discriminación por razón de xénero, proporanse actuacións e medidas para corrixilas.

- Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais experimente dificultades para acceder a unha vida universitaria adecuada, igualitaria e beneficiosa.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías