Competencies / Study results |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Ser capaz de identificar os diferentes fundamentos teóricos e metodolóxicos dun proxecto de educación democrática e crítica, facendo especial énfase nos dereitos humanos e a igualdade de xénero, desenvolvendo culturas da mediación e da paz. |
A5 |
Deseñar, analizar, seleccionar e aplicar técnicas e instrumentos de recollida e análise da información para desenvolver procesos de avaliación de programas, servizos, estratexias e recursos de intervención socioeducativa en diversos contextos. |
A8 |
Redactar, presentar e defender proxectos de investigación e informes, memorias, regulamentos, así como outros documentos básicos que contribúan a organizar a acción escolar e/ou socioeducativa. |
A9 |
Capacidade para desenvolver procedementos e metodoloxías que potencien a interdependencia e unha comunicación fluída entre diferentes axentes educativos e culturais tanto a nivel interno como co social más amplo. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B3 |
Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas |
B5 |
Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión |
B6 |
Capacidade de crítica e autocrítica |
B7 |
Capacidade para elaborar e defender un discurso ante diferentes audiencias |
B8 |
Traballo colaborativo |
B10 |
Traballo autónomo |
B11 |
Capacidade de organización e planificación |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B17 |
Comunicar as conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B18 |
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B19 |
Capacidade de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos, valorando criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que debe enfrontarse. |
C1 |
Comunicar as conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades |
C2 |
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos mais amplos (ou multidisciplinais) relacionados coas súas áreas de estudo. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Capacidade de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuizos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclua reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos, valorando criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Designing, selecting and applying techniques and tools for collecting and analyzing information to develop program evaluation processes, services, strategies and resources of educational intervention in various contexts |
AJ1 AJ5 AJ8 AJ9
|
BC1 BC3 BC6 BC7 BC8 BC10 BC11
|
|
Analyze the information collected in the process of socio-educational intervention using appropriate analytical techniques |
|
BC12 BC13 BC14 BC15 BC16 BC17 BC19
|
|
Critically assess the knowledge, technology and information available to resolve the problems they face from different perspectives and one of them the gender perspective |
|
BC5 BC18
|
CC1 CC2 CC5 CC6 CC7 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Theme I- Evaluation of agents, areas and socio-educational projects |
1.1. Evaluation of intervention agents
1.2. Evaluation of areas of intervention
1.3. Evaluation of intervention projects |
Theme II- Procedures, techniques and evaluation tools. |
2.1. Techniques and analysis of the reality of diagnosis (documentary analysis, technique couples the rotating field notebook ;; brainstorming)
2.2. Techniques for implementation and follow-up phase (building a tower, observation, group discussion, interview, art squares)
2.3. Evaluation techniques (DAFO technique; checklist; technical questionnaire |
Theme III-Writing and reporting assessment |
3.1. Types of Reports
3.2. Organization and structure of the report
3.3. Drafting and evaluation criteria of the report |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A9 B1 B11 B12 B14 C7 |
11.5 |
0 |
11.5 |
Collaborative learning |
A1 A5 B3 B6 B8 B10 B18 C5 C8 |
0 |
21 |
21 |
Supervised projects |
A8 B5 B19 B17 C1 |
0 |
45 |
45 |
Workshop |
B7 B13 B15 B16 C2 C6 |
20 |
11 |
31 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Class given by professor on the content already cited in the teaching guide. This methodology is used exclusively in the word as a way of transmitting information to the whole group. |
Collaborative learning |
It is formed by a set of methodologies such as the discussion dirixida, Obradoiro, analyze fontes documentaries, schemas, readings, conceptual maps, troubleshooting, etc. All these guided procedures in the classroom and/or supported by information and communication technologies. Specifically, in this methodology were configured small groups (not more than 5 people). Each student should work for the group in the resolution of the tasks proposed by the teacher so as to optimize their own learning and the other members of the group. |
Supervised projects |
The field must be completed with a practical work covering all the aspects worked in the classes. For this work will be carried out individually or in groups. If Is Group cannot be more than two persons. |
Workshop |
With this task is intended to combine other methodologies, such as for example, oral presentations, solutions to problems, guided practices, etc. But bearing in mind that with it the student operates purely practical tasks on a specific topic with support and supervision of teachers. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Workshop |
Guest lecture / keynote speech |
Collaborative learning |
Supervised projects |
|
Description |
In the attention customized the professor will resolve the doubts that have the student envelope the different subjects to work in the subject. But besides any doubt that can arise stop the solution of problems, in the readings, in the obradoiro, in the collaborating learning, the analysis of documentary sources how in the discussion directed. During these sessions, will realize a tracking of the work of the student, supervising and guiding more directly the process to follow in each of the activities realized.
This attention customized will realize in the dispatch of the teaching staff (P1To18) in the time of titorías. This schedule is hanged in the board that is in the dispatch of the professor, in the page web of the department of Philosophy and Methods of Investigation in Education how of the Faculty of Sciences of the Education.
The ATTENTION CUSTOMIZED WILL REALIZE HEAD-TO-HEAD GO IN The STUDENT And PROFESSOR POLE THAT The ATTENTION VITUAL NO WILL REALIZE IN THIS SUBJECT. The EMAIL OF The PROFESSOR NO OWES USE HOW: ELEMENT TO REQUEST APPOINTMENT NEITHER TO REALIZE QUERIES.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Workshop |
B7 B13 B15 B16 C2 C6 |
During the sessions maxistrais professor will a problem for the student I observed the process. For the evaluation of this activity will be taken into account: the development of the activity, agility in its implementation, the presentation, etc |
30 |
Collaborative learning |
A1 A5 B3 B6 B8 B10 B18 C5 C8 |
As it is a methodology to observe the learning of each student. The student will have to:understanding and managing the computers. In this methodology becomes a very important instrument of evaluation, as the learner to develop other methodologies here exposed, you may need to optimize their own learning and the rest of the group.
As is the complement other methodologies are subject to a point on the following tasks: analysis of documentary sources,speech directed and Obradoiro. Also, it must be borne in mind that to compute the point the each one of these methodologies must meet the requirements of these methodologies described in this assessment, as are: the ability to work individually, the ability to work in team, basic general knowledge, capacity for synthesis and analysis, ability to apply the knowledge of the magisterial sessions to practice, capacity to generate new ideas (innovation and creativity), capacity criticism and self-criticism, decision making, oral and written communication and research skills. |
20 |
Supervised projects |
A8 B5 B19 B17 C1 |
The work is worth the 50% of the final grade whenever you exceed positively.
This work will be the implementation of what has been done in class. Therefore, count of 3 parts that will be presented to students on the first day of classes. For the revision of the work required assistance to four tutorial session, although it can assist all those that students needed. The tutorial session will always be in the schedule established by the teacher. Under no circumstances will tutorial session for this job hours outside the established. |
50 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
|
ANEAES (2017). Fuentes, técnica e instrumentos de recolección de datos. Recuperado de: http://www.aneaes.gov.py/aneaes/datos/post2017/fuentesTecnicasInstrumentosRecoleccionDatos.pdf (consultado: 03/07/2018) Alemán, C (2012) Evaluación de servicios sociales. Cizur Menor: Civita Alvira, F. (1991). Metodología de la evaluación de programas. (Cuadernos Metodológicos, 2). Madrid: CIS Cabella, N (2014). Técnicas e instrumentos para evaluar aprendizajes. Recuperado de: http://iudag.com/site/wp-content/uploads/2014/07/T%C3%A9cnicas-e-instrumentos-para-evaluaci%C3%B3n.pdf (consultado: 03/07/2018) Castillo, S (2010). La práctica de la evaluación educativa: materiales e instrumentos. Madrid: Pearson educación Comité Conjunto de Estándares para la evaluación educativa (1998). Estándares para la evaluación de programas. Bilbao: Edic. Mensajero Díaz, F. y Barriga, A. (2002) Estrategias Docentes para un Aprendizaje Significativo: una interpretación constructivista. México: McGraw Hill. Recuperado de: http://postgrado.una.edu.ve/evaluacionaprendizajes/paginas/diazbarrigacap8-1.pdf (consultado: 03/07/2018) Equipo EFIF (2008) Manual de instrumentos de evaluación familiar. Madrid: CCS Jossey-Bass AEC (2000). Guía para la Gestión de la Calidad de los Servicios Públicos (Adaptación de la Norma UNE-EN-ISO 9004-2). Madrid: MAP López, V.M. (2009). Evaluación formativa y compartida en Educación Superior. Propuestas, técnicas, instrumentos y experiencias. Barcelona: Narcea Merino, J. V. (2000) Programas de animación sociocultural tres instrumentos para su diseño y evaluación. Madrid: Narcea Morales, L (2013). Técnicas e instrumentos de recolección de datos. Recuperado de: https://www.mindmeister.com/es/298220514/t-cnicas-e-instrumentos-de-recolecci-n-de-datos (consultado: 03/07/2018) Padilla, M. T (2014). Técnicas e Instrumentos para el diagnóstico y la evaluación educativa Madrid: CCS Rebolloso, E.; Fernández-Ramirez, B. y Cantón, P. (2008). Evaluación de programas de intervención social. Madrid: Edit. Síntesis Stufflebeam, D.L. y Shinkfield, A.J. (2007). Evaluation Theory, Models & applications. San Francisco, CA: Tapia. F.J. (2011). La Técnica y los instrumentos de evaluación. Recuperado de: http://www.mat.uson.mx/~ftapia/Lecturas%20Adicionales%20%28C%C3%B3mo%20dise%C3%B1ar%20una%20encuesta%29/EscalasDeMedicion.pdf (consultado: 03/07/2018) Enlaces web: Técnicas de recogida de datos: https://alojamientos.uva.es/guia_docente/uploads/2013/475/46197/1/Documento5.pdf (consultado: 03/07/2018) Técnicas e instrumentos de evaluación: https://prezi.com/qh8ubrgow22w/tecnicas-e-instrumentos-de-evaluacion/ (consultado: 03/07/2018) |
Complementary
|
|
Ad-ECOS (2015). Como elaborar los indicadores de un proyecto social paso a paso. Recuperado de: http://www.ad-ecos.com/blog-de-formacioacuten/como-elaborar-los-indicadores-de-un-proyecto-social-paso-a-paso (consultado 03/07/2018) Ander-EGG, E. y Aguilar, M.J. (2017). Como elaborar un proyecto: guía para diseñar proyectos sociales y culturales. Recuperado de: http://abacoenred.com/wp-content/uploads/2017/05/Como-elaborar-un-proyecto-1989-Ed.1-Ander-Egg-Ezequiel-y-Aguilar-Id%C3%A1%C3%B1ez-MJ.pdf.pdf (consultado 03/07/2018) Camison et al. (2006). Gestión de la calidad: conceptos, enfoques, modelos y sistemas. Madrid. Pearson Club de excelencia (2003). Guía práctica para desarrollar, implantar y revisar la Autoevaluación de mi organización. Madrid: EFQM Desler, G. (2001). Administración del personal. México. Perason. Junta de Andalucia (2010). Manual de proyectos. Junta de Andalucia: Conserjería de Gobernación. Recuperado de: http://fapacordoba.org/wp-content/uploads/2010/10/manualdeproyectos-voluntariado.pdf (consultado 03/07/2018) Losada, S (2016). Metodología de la Intervención Social. Madrid: Editorial Síntesis Recuperado de: https://www.sintesis.com/data/indices/9788490773550.pdf (consultado 03/07/2018) Ministerio de Administración Pública (2006). Guía de autoevaluación para la administración pública. MAP Recuperado de: http://www.aeval.es/es/difusion_y_comunicacion/publicaciones/Guias/Guias_Marco_General_Mejora_Calidad/guia_iberoamericana.html (consultado 03/07/2018) Ministerio de Administración Pública (2006). Guía de evaluación. Modelo EVAM. MAP Recuperado de: http://www.aeval.es/es/difusion_y_comunicacion/publicaciones/Guias/Guias_Marco_General_Mejora_Calidad/evam.html (consultado 03/07/2018) Ministerio de Administración Pública (2009). Guía para el desarrollo de cartas de servicio. MAP Recuperado de: http://www.aeval.es/export/sites/aeval/comun/pdf/calidad/guias/Guia_CARTAS_2009.pdf (consultado 03/07/2018) Pérez, O (coord.) (2007). Plan Estratégico del Tercer Sector de Acción Social. Guía de evaluación de programas y proyectos sociales Recuperado de: https://www.msssi.gob.es/ssi/familiasInfancia/ongVoluntariado/docs/evaluaciondeprogramasyproyectossociales.pdf (consultado 03/07/2018) Enlaces web: Diseño de estrategias http://www.juntadeandalucia.es/agriculturaypesca/desarrollo/documentos/manual_61.pdf (consultado 03/07/2018) Elaboración de proyectos sociales. http://nevada.ual.es/decahuma/REL_INTER/archivos/comoelaborarproyectos.pdf (consultado 03/07/2018) Gestión de proyectos sociales https://www.diba.cat/c/document_library/get_file?uuid=f067d455-fe09-488b-a2a0-04656503eed0&groupId=527890 (consultado 03/07/2018) Métodos y técnicas más útiles en la gestión de proyectos http://www.eoi.es/blogs/pedroismaelvegazo/2011/11/24/metodos/ (consultado 03/07/2018) Plataforma de ONG de acción social: https://www.plataformaong.org/plan-estrategico-tercer-sector.php (consultado 03/07/2018) |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Designing educational projects for schools/652512209 | Information processing in the management and evaluation of institutions/652512205 | Educational Resources Assessment /652512210 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Management and innovation of socio-educational institutions/652512214 | Designing educational projects for schools/652512209 | Information processing in the management and evaluation of institutions/652512205 | Educational Resources Assessment /652512210 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Recomendase para cumprir coa perspectiva de xénero utilizar el lenguaxe inclusivo Comité Ambiental da Facultade (GREEN CMPUS) recoméndase: -Recoméndase os envíos dos traballos telemáticamente e de non ser posible, no útilizar plásticos, elixir a impresión a doble cara, empregar papel reciclado e evitar imprimir borradores. -Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. -Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sosenibiliade nos comportamentos persoais e profesionais. |
|