Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Diagnóstico en Educación Código 652711203
Titulación
Licenciado en Psicopedagoxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo Anual
Segundo Troncal 5.5
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://www.udc.es/dep/fam
Descrición xeral evaluar las caracteristicas educativas de los alumnos

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Diagnosticar as diferentes dimensións, áreas e ámbitos de intervención psicopedagóxica
Apertura á innovación psicopedagóxica.
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica

Contidos
Temas Subtemas
Situar el Diagnóstico en el ámbito de Ciencias de la Educación

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral 0 0 0
Portafolios do alumno 0 0 0
Discusión dirixida 0 0 0
Estudo de casos 0 0 0
 
Atención personalizada 3 0 3
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral
Portafolios do alumno Los alumnos consignarán cotidianamente los trabajos realizados en clase así como las actividades y su opinión sobre la efectividad de los mismos
Discusión dirixida
Estudo de casos

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

ANAYA NIETO, D. (1994): iNTRODUCCIÓN AL DIAGNÓSTICO EN ORIENTACIÓN. MADRID. Ed. Sanz Torres

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías