Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia |
|
B7 B10 B11 B14 B17
|
|
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. |
A1 A4
|
|
|
Coñecer e integrar os fundamentos biolóxicos da Logopedia: a Anatomía e Fisioloxía |
A4 A5 A6 A8 A9 A11 A14 A16 A19 A21 A24 A25 A28 A32
|
B7 B8 B10 B11 B12 B17 B18 B19 B24
|
C3 C6 C7 C8
|
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da comunicación, a linguaxe, a fala, a voz e a audición e as funcións orais non verbais |
A1 A2 A4 A5 A7
|
|
|
Redactar un informe de avaliación logopédica. |
A1 A4 A5 A6 A8 A9 A11 A14 A16 A19 A21 A24 A25 A28 A32
|
B7 B8 B10 B11 B12 B17 B18 B19 B24
|
C3 C6 C7 C8
|
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo. |
A1 A4 A5 A6 A8 A9 A11 A14 A16 A19 A21 A24 A25 A28 A32
|
B7 B8 B10 B11 B12 B17 B18 B19 B24
|
C3 C6 C7 C8
|
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia |
|
B7 B10 B11 B14 B17
|
|
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo. |
|
B1 B2 B7 B9 B10
|
|
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia |
|
B11 B14 B17 B18
|
C1 C2 C3
|
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. |
A2 A4 A5 A6 A8 A9
|
|
|
Coñecer e integrar os fundamentos biolóxicos da Logopedia: a Anatomía e Fisioloxía |
A1 A3 A4 A5
|
|
|
Coñecer as funcións da Intervención logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. |
A13 A14 A15 A17 A18 A20 A22 A23
|
|
|
Redactar un informe de avaliación logopédica. |
A11 A21 A22
|
|
|
Conocer las características diferenciales de la intervención logopédica en los ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario y asistencial.
. |
A10 A17 A29 A30
|
|
|
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da comunicación, a linguaxe, a fala, a voz e a audición e as funcións orais non verbais |
A5 A6 A7 A10
|
|
|
Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. |
A20 A21 A22
|
B7
|
C1 C2 C3 C4 C5
|
Coñecer as funcións da Intervención logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. |
A4 A5 A6 A7 A8 A10 A13 A16 A17
|
|
|
Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais).
Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. |
A7 A8 A13 A16 A17
|
B1 B2 B10 B17 B18 B19
|
C4 C5 C8
|
Conocer las características diferenciales de la intervención logopédica en los ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario y asistencial.
. |
A24 A25 A28 A29 A30
|
|
|
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
A32
|
B13
|
C3 C4
|
Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. |
A21 A22
|
B7 B12
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B7
|
|
Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais).
Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. |
A28 A29 A30 A31
|
|
|
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. |
|
B8 B12 B19
|
C2
|
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
A32
|
B1
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B19
|
C4 C7
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B4 B6 B7 B8
|
|
Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional. |
|
B10 B11
|
|
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. |
|
B8 B14
|
|
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
|
B11 B12 B17 B23 B24
|
C1 C2 C4
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B11 B17 B18
|
C4 C6 C7
|
Saber expresarse en público. |
|
B17 B19
|
C1 C2 C4 C5 C8
|
Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional. |
|
B10 B11
|
|
Ser creativo no exercicio da profesión |
|
B18 B20 B23 B24
|
|
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
|
B12 B17 B19 B23 B24
|
|
Ter compromiso ético.. |
|
B19
|
|
Saber expresarse en público. |
|
B17
|
C1 C2
|
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar |
|
B23 B24
|
C1 C2
|
Ser creativo no exercicio da profesión |
|
B18 B21
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
A32
|
B13
|
C3
|
Ter compromiso ético.. |
|
B19
|
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
|
C5 C6 C7
|
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar |
|
B23 B24
|
C1 C2
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C6 C7
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
B13
|
C3
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
|
C8
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
|
C6
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
|
C8
|