Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Distribución Omnicanle de Moda Código 710G03024
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Crespo Pereira, Verónica
Correo electrónico
veronica.crespo@udc.es
Profesorado
Crespo Pereira, Verónica
Czarczynska , Anna Marta
Correo electrónico
veronica.crespo@udc.es
a.czarczynska@udc.es
Web http://humanidades.udc.es/estudos/gim
Descrición xeral As empresas deben analizar a súa posición no mercado, as relacións cos clientes e os recursos existentes para crear o mellor escenario posible que agrege valor ao negocio. Ofrecer unha experiencia omnicanal convincente é un requisito necesario para a supervivencia no negocio da moda. Os compradores de hoxe demandan novas formas de comprar. A maioría dos consumidores xa non pensan en termos de canles tradicionais como un proceso estanco, senón nas compras basadas en experiencias fluidas onde non existen límites entre os canais de compra. Esta asignatura está estructurada para proporcionar un coñecemento polédrico das experiencias omnicanal, así como para profundizar na implementación de estratexias de venta minorista en canles múltiples na industria da moda.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Apreciar a importancia da xestión do canle de marketing para o éxito das firmas de moda A8
B4
B6
B7
B8
B9
C1
C3
C4
C7
C8
C9
Identificar as diferenzas entre as estratexias onmicanle e multicanle A8
B1
B7
B9
C3
C5
C8
Identificar e describir as tendencias que dan forma ao cambio de estratexias omnicanle no mercado da moda A8
B6
B7
C3
C5
C8
Diseñar estratexias omnicanle retallistas para a industria da moda A8
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
C3
C8
C9

Contidos
Temas Subtemas
Parte I. Canles de distribución na industria da moda 1.1. Introducción á distribución comercial textil-moda
1.2. Marketing de canle único no campo da moda
1.3. Da estratexia de canle único á multicanle no campo da moda
1.4. Da estratexia multicanle á omnicanle no campo da moda
1.5. Canle de distribución comercial online e offline no campo da moda: formatos retallistas
Parte II. A estratexia de distribución omnicanle 2.1. Comportamento do consumidor no campo da moda e buyer persona profile
2.2. Explorando a extratexia omnicanle retallista no campo da moda
2.3. Integración do canle tradicional e dixital: mapa para a creación e implementación da estratexia omnicanle retallista no campo da moda (Customer journey map)
2.4. O novo papel da tenda física nas estratexias de retail offline e online.
Parte III. Aplicación das tácticas omnicanles na industria da moda 3.1. Plataformas e marketplace na industria de moda
3.2. Dixitalización da experiencia de compra na moda
3.3 Tecnoloxía para a tenda intelixente para o campo da moda

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Estudo de casos A2 A7 B7 B10 C2 1 19 20
Presentación oral A8 B1 B2 B3 B4 B6 B8 C1 C3 C4 C7 C8 C9 2 8 10
Sesión maxistral A1 A2 B2 B10 C2 C5 21 20 41
Proba de resposta múltiple A1 A8 1 29 30
Obradoiro A5 B9 C3 C5 C7 C8 20 25 45
 
Atención personalizada 4 0 4
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Estudo de casos Estudio de casos reais sobre estratexias onmicanle en firmas de moda
Presentación oral Os alumnos realizarán, de forma grupal, un traballo final que deberán presentar tanto oralmente como por escrito ó final do curso. A defensa oral do traballo, que terá a súa correspondente parte por escrito, realizarase na derradeira semana de clases e será evaluable.
Sesión maxistral Expondranse en clase os fundamentos teóricos da materia mediante o uso de apoio visual e audiovisual.
Proba de resposta múltiple Exame tipo test de resposta múltiple onde só unha opción é correcta. As respostas incorrectas penalizarán.
Obradoiro Nos obradoiros os alumnos recibirán instrucións por parte do docente para guiar o traballo práctico. Deberán elaborar, por grupos, un traballo final que será feito tanto na aula (sesión interactiva) coma fora dela (traballo autónomo) y evidenciarase por medio dun traballo escrito ó final do curso.

Atención personalizada
Metodoloxías
Obradoiro
Sesión maxistral
Descrición
Si se presenta alguna dúbida relativa ó material explicado na clase, hai horas de tutoría a tal efecto. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase un horario específico de tutorías, compatible coa dedicación.


ATENCIÓN Á DIVERSIDADE:

A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise a adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa tutora ADI da Facultade de Humanidades

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Obradoiro A5 B9 C3 C5 C7 C8 Por grupos, os alumnos deberán presentar un proxecto. Este se desenvolverá tanto na clase práctica como fora de ela (traballo autónomo). Este deberá respetar os criterios de avaliación socializados na clase.
O trabajo supón un 40% da calificación final. Todos os miembros do grupo obterán a mesma puntaxe. Para superar o traballo práctico, débese acumular unha puntaxe igual ou superior a 2,5 puntos sobre 5, resultante da suma do traballo escrito (40%) e a súa su presentación oral (10%).
40
Presentación oral A8 B1 B2 B3 B4 B6 B8 C1 C3 C4 C7 C8 C9 Todos os membros do grupo deberán presentar oralmente o proxecto de evaluación continua. Na parte oral, os alumnos deberán defender adecuadamente os principais puntos do traballo e demostrar coñecemento do tema, así como responder correctamente ás preguntas formuladas polo el docente.
A avaliación será individual na parte da oratoria. A calificación máxima será de 1 punto.
10
Proba de resposta múltiple A1 A8 Proba individual de elección múltiple cunha soa resposta correcta. As respostas incorrectas penalizarán.
Tódolos materiais e contidos impartidos a tratados na aula, xa sea virtual como presencialmente, poderán formar parte das preguntas do exame. O exame, de carácter individual, deberá prepararse empregando todos os materiais na plataforma virtual, é dicir, non só facer uso das diapositivas senón tamén das lecturas, materiais audiovisuais e notas que se tomen na aula.
50
 
Observacións avaliación

NORMATIVA

Todos os aspectos relacionados coa "dispensa académica", "dedicación ao estudo", "permanencia" e"fraude académica" rexeranse de acordo coa normativa académicavixente da UDC. 


TIPOS DECALIFICACIÓN 
a) CALIFICACIÓNDE NON PRESENTADO Corresponde ao alumnado cando só participe en actividades deavaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificaciónfinal, con independencia da cualificación alcanzada. 

b) ESTUDANTADO CON RECOÑECEMENTO DE DEDICACIÓN A TEMPO PARCIAL E DISPENSA ACADÉMICA DE EXENCIÓN DE ASISTENCIA 
Os alumnos con "dispensa académica deexención de asistencia" requeriráselles unha presentación oral (10% dapuntuación), un traballo escrito final (40% da puntuación) e un exame (50% dapuntuación). O traballo práctico deberá traballarse de forma autónoma. Os alumnos con dispensa poderán defender oralmente o seu proxecto de forma en liña se así o solicitan. Para superar a asignatura deberá acadarse no exame final un mínimo de 2,5 puntos sobre 5, así como na parte práctica (presentación oral e traballo escrito) un mínimo de 2,5 puntos sobre 5. A nota final será a suma de ambas partes. 

OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN 
a.PRIMEIRA E SEGUNDA OPORTUNIDADE 
Para aprobar a materia os alumnos deberán aprobar tanto o exame final coma o traballo final cun mínimo de 2,5 sobre 5 para cada unha das partes mencionadas. O mínimo para aprobar é de 5 puntos resultante da sumadas dúas partes. No caso de suspender algunha das dúas partes, na acta reflectirase a nota da parte suspensa avaliada aplicando unha escala de 0 a 10. No caso de suspender as dúas partes, na acta reflectirase aquela con maior puntuación nunha escala de 0 a 10. 
O sistema e as datas oficiais de avaliación aplicaranse a todo o estudantado da materia, incluíndo estudantado Erasmus e de intercambio. Os alumnos que superaron a materia non poderán acudir á segunda oportunidade para subir nota. Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos que os da primeira. Quen non superara a materia na primeira oportunidade deberá rexer polos seguintes criterios: 
a) Aprobado o proxecto e suspenso o exame. Os alumnos deberán repetir o exame(50% da nota). Estes alumnos poderán presentar novamente o proxecto, doutro xeito, manterase a nota obtida na primeira oportunidade. O proxecto para entregar na segunda oportunidade deberá respectar os contidos demandados na primeira oportunidade e non será defendido oralmente. O peso ponderado do proxecto será do 50%. 
b) Suspenso o proxecto e aprobado o exame. O proxecto para entregar na segunda oportunidade deberá respectar os contidos demandados na primeira oportunidade e non será defendido oralmente. O peso ponderado do proxecto será do 50%. Os estudantes poderán repetir o exame (50% da nota), doutro xeito, manterase anota obtida na primeira oportunidade. 
c) Suspenso o proxecto e o exame. Deberán repetirse ambas as partes. O proxecto para entregar na segunda oportunidade deberá respectar os contidos demandados na primeira oportunidade e non será defendido oralmente. O peso ponderado do proxecto será do 50%. O do exame será do 50%.

Para a oportunidade adiantada, a avaliación será un exame tipo test (proba obxectiva de resposta
múltiple) (100% nota) con varias alternativas de resposta, onde os erros penalizarán. 

Fontes de información
Bibliografía básica Cabigiosu, A. (2020). Digitalization in the luxury fashion industry. Springer
Piotrowicz, W., Cuthbertson, R. (2019). Exploring omnichannel retailing . Oxford: Springer
Ozuem, W., Pattern,E., Azemi, Y. (2020). Harnessing omnichannel marketing strategies for fashion and luxury brands. Boca Ratón: Brown Walker Press/Universal Publishers
Ozuem, W., Pattern,E., Azemi, Y. (2020). Harnessing omnichannel marketing strategies for fashion and luxury brands. Boca Ratón: Brown Walker Press/Universal Publishers
Diserhan, T. (2020). Managing customer experiences in an omnichannel world. Business science reference
Palmatier, W., Sivadas, E., Stern, L.W. (2020). Marketing channel strategy: an onmichannel approach. New York: Routledge
Ramadan, S. (2017). Omnichannel marketing . CreateSpace Independent Publishing Platform

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Márketing e Investigación de Mercados de Moda/710G03012
Tendencias Globais en Moda: Transformación Dixital e Sustentabilidade/710G03008

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías