Competencies / Study results |
Code
|
Study programme competences / results
|
A17 |
CE17 - Adopt an orientation to the market and the users of information creating valuable services and products for organizations and entities |
A22 |
CE22 - Acquire computational skills and management of new ICT |
B5 |
CB5 - Possess the learning skills that allow them to continue studying in a way that will be largely self-directed or autonomous |
B6 |
CG1 - Capacity for cooperation, teamwork and collaborative learning |
B7 |
CG2 - Capacity for reflection and critical reasoning |
B8 |
CG3 - Capacity for planning, organization and management of resources, information and operations |
B9 |
CG4 - Capacity for analysis, diagnosis and decision making |
B10 |
CG5 - Ability to work in an international and global context |
B11 |
CG6 - Ability to understand the importance, value and function of the Digital Information and Documentation Management in the current ICT society |
C6 |
CT6 - Develop the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams, to offer proposals that contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development |
C7 |
CT7 - Assess the importance of research, innovation and technological development in the socio-economic and cultural progress of society |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer e saber usar as ferramentas básicas de xestión, publicación e promoción de contidos dixitais. |
A17 A22
|
B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11
|
C6 C7
|
Coñecer e saber empregar as redes sociais para promoción de contidos. |
A17 A22
|
B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11
|
C6 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1- Redes sociais : uso, análise e métricas de impacto. |
- Que é unha rede social?
- Evolución das redes sociais.
- Características e tipoloxías.
- Principais redes sociais. Características e uso.
- Estratexias de comunicación e plan de publicacións.
- Estratexias para a análise e a monitoraxe. Ferramentas. |
2- Presentaciones multimedia de diapositivas.
|
- Que é unha presentación multimedia?
- Características. Tipoloxías. Elementos.
- Planificación e deseño: principios e técnicas.
- Ferramentas
|
3- Publicación web |
- Introdución ós estándares web: HTML, CSS e JS
- Ferramentas de publicación: xestores de contido
- Plugins
- Posicionamento (SEO) |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
ICT practicals |
A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 |
16 |
0 |
16 |
Supervised projects |
A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 |
3 |
18 |
21 |
Guest lecture / keynote speech |
A17 A22 B5 B7 B8 B9 B10 B11 C7 |
8 |
0 |
8 |
Student portfolio |
A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 |
3 |
18 |
21 |
Oral presentation |
A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 |
1 |
7 |
8 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
ICT practicals |
Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canal para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. |
Supervised projects |
Metodoloxía en relación co tema 3 deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade adóitase reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Student portfolio |
Cartafol de traballo do alumnado relacionado co tema 1 que deberán realizar progresivamente e entregar no/s prazo/s estipulado á profesora coas distintas actividades propostas na aulas: resumos e exercicios prácticos para o seguimento dos coñecementos adquiridos. |
Oral presentation |
En relación co tema 2, exporase o traballo tutelado da materia elaborando unha presentación multimedia. Para a súa elaboración, haberán de seguirse as pautas concretas que facilitarán os docentes. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
ICT practicals |
Oral presentation |
Student portfolio |
|
Description |
As titorías da materia permitirán ao alumnado resolver dúbidas sobre os contidos, a forma de preparar o traballo tutelado, os traballos do portafolios, a presentación oral e calquera outra actividade orientada ao longo do curso.
Con carácter xeral, e en todas as metodoloxías aplicadas, se empregarán as titorías presenciais, o correo electrónico e a plataforma Moodle da UDC. Poderán realizarse titorías por Teams, acordandoas previamente por correo electrónico cos profesores. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 |
Valorarase a calidade dos traballos realizados: adecuación ás pautas marcadas, contido, aplicación dos coñecementos adquiridos, resolución dos problemas, e entrega do traballo no prazo establecido.
Non se avaliarán os traballos presentados fóra de prazo ou aqueles que incumpran as indicacións prescritas para a súa elaboración. |
30 |
Oral presentation |
A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 |
Calidade e orixinalidade do traballo realizado, coherencia co traballo tutelado realizado, correcto uso dos conceptos que son obxecto da materia, adecuación aos requisitos que se establezan, claridade no planteamento e estrutura, capacidade de síntese, correcta expresión oral e escrita.
|
40 |
Student portfolio |
A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 |
Valorarase a calidade dos traballos realizados: adecuación ás pautas marcadas, contido, aplicación dos coñecementos adquiridos, resolución dos problemas, e entrega do traballo no prazo establecido.
Non se avaliarán os traballos presentados fóra de prazo ou aqueles que incumpran as indicacións prescritas para a súa elaboración. |
30 |
|
Assessment comments |
PRIMEIRA OPORTUNIDADE Para aprobar a materia é obrigatorio obter: - Unha NOTA MÍNIMA de 3 (sobre 6) como media do traballo tutelado e do portalios. Ademáis, debe sacarse unha nota mínima do 40% da puntuación en cada unha destas metodoloxías.
- Unha NOTA MÍNIMA de 2 (sobre 4) na metodoloxía presentación oral.
De non obter estes mínimos, a nota máxima global da materia non será superior a un 4,5. Non se avaliarán traballos entregados fóra de prazo ou non acordados cos docentes previamente nos prazos que se indiquen. Terán cualificación de NON PRESENTADO os estudante que non realice entregas en algunha das metodoloxías. Os traballos copiados ou plaxiados serán cualificados cun 0. SEGUNDA OPORTUNIDADE Poderán presentarse á segunda oportunidade ÚNICAMENTE aqueles/as estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade. As condicións da avaliación mantéñense con respecto á primeira oportunidade. Gardaranse as notas dos traballos que resulten aprobados na primeira oportunidad, polo que os estudantes poderán recuperar só a parte ou partes que resultasen suspensas. Será obrigatorio acordar cos docentes previamente o tema dos traballos tutelados, se non se fixo durante o curso, como mínimo, un mes antes da data fixada para o exame pola Facultade. Terán cualificación de NON PRESENTADO os estudantes que non presenten traballos en algunha das metodoloxías que precisen recuperación. DISPENSA ACADÉMICA Dado que a asistencia ás sesións presenciais non é obligatoria, aqueles/as estudantes con matrícula a tempo parcial e dispensa académica que lles exima da asistencia ás clases terán as mesmas condicións que o resto do alumnado.
|
Sources of information |
Basic
|
DUARTE, Nancy (2011). Slide:ology : arte y ciencia para crear presentaciones convincentes. Barcelona: Conecta
ABAJO SUÁREZ, María; HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, Santiago (2016). Domina las redes sociales. Madrid: Udima
ÁLVAREZ MARAÑÓN, Gonzalo (2000). El arte de presentar.. Barcelona: Gestión
MACIÁ, Fernándo y María SANTOJA (2016). Marketing en redes sociales. Madrid: Anaya
PONCE, Isabel (2012). Monográfico: Redes sociales, en Observatorio tecnológico, Ministerio de Educación Cultura y Deporte, Gobierno de España. . Disponible en: http://recursostic.educacion.es/observatorio/web/ca/internet/web-20/1043- redes-socia
REYNOLDS, Garr (2009). Presentación Zen.. Madrid: Pearson Educación
ORTIGOSA, M. T.; DOMÍNGUEZ, C.; BUSTAMANTE A. T. (2019). “Guía para la elaboración de un plan social media para bibliotecas”. Boletín de la Asociación Andaluza de Bibliotecarios, núm. 118, pp 95-113. |
Os profesores poderán proporcionar nas clases bibliografía específica e webgrafía para cada un dos temas e actividades a desenvolver. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|