Identifying Data 2024/25
Subject (*) Foreign Language III: German Code 710G05021
Study programme
Grao en Relacións Internacionais
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatory 6
Language
German
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Letras
Coordinador
Otero Villena, Almudena
E-mail
almudena.otero.villena@udc.es
Lecturers
Otero Villena, Almudena
E-mail
almudena.otero.villena@udc.es
Web
General description Pártese dun nivel A.1 de coñecementos en lingua alemá. Explicaranse e practicaranse as destrezas
básicas de comprensión e produción oral e escrita en lingua alemá, xunto cun vocabulario cotiá.
Tratarase de acadar un nivel A.2.1 en alemán.

Competencies / Study results
Code Study programme competences / results
A1 CE1 - To analyze information related to international sources and events in complex geopolitical, economic and legal contexts, in person or online.
A2 CE2 - To understand the structure, powers and functioning of international institutions and organizations, as well as their relationships with other state and non-state actors.
A10 CE10 - To acquire knowledge of the techniques, working methods and analysis of the humanities, social and legal sciences.
B2 CB2 - That students know how to apply their knowledge to their work or vocation in a professional way and have the skills that are usually demonstrated through the elaboration and defense of arguments and the resolution of problems within their area of ??study.
B3 CB3 - That students have the ability to gather and interpret relevant data (usually within their area of ??study) to make judgments that include reflection on relevant topics of a social, scientific, or ethical nature.
B4 CB4 - That students can share information, ideas, problems and solutions with both specialized and non-specialized audiences.
B5 CB5 - That students develop those learning skills necessary to undertake further studies with a high degree of autonomy.
B6 CG1 - To appreciate diversity and multiculturalism.
B7 CG2 - To acquire the ability to work in an international context.
B9 CG4 - To be trained in problem solving.
B10 CG5 - To acquire basic general knowledge.
C1 CT1 - To dominate the expression, both orally and in writing, in the official languages ??of the Autonomous Community.
C2 CT2 - To defend oneself in a foreign language and express oneself correctly orally and in writing.
C9 CT9 - To have the ability to manage time and resources: develop plans, prioritize activities, identify criticism, set deadlines and meet them.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. A10
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
C1
C2
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. A1
A2
A10
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
C1
C2
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. A2
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
C1
C2
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. A2
B2
B6
B7
B10
C2
Apreciar a diversidade e a multiculturalidad. A2
B3
B4
B6
B7
C2
C9
Adquirir habilidade para traballar nun contexto internacional. A2
B4
B6
C1
C2
Formarse na resolución de problemas. B2
B4
B6
B7
C2
C9

Contents
Topic Sub-topic
Unidade 1: Und was machst du? -Presentarse, falar sobre o pasado, quedar, , fundamentar algo, falar do tempo de lecer e de actividades, entender unha páxina web, presentar un restaurante.
-O xenitivo: nome + s, o Perfekt, frases subordinadas con weil
Unidade 2: Nach der Schulzeit -Comprender relatos sobre a época escolar, falar sobre a época escolar, escribir comentarios, entender un programa de radio, falar sobre experiencias, dicir a propia opinión, presentar algo, comprender informacións sobre un sistema educativo, falar de tipos de escola.
-Verbos modais en Präteritum, artigo, posesivos en dativo
Unidade 3: Immer online? -Falar de vantaxes e desavantaxes, formular comparacións, facer unha entrevista, comprender opinións en textos, expresar a propia opinión, falar sobre filmes, entender descricións de filmes, describir un filme, comprender e escribir comentarios sobre filmes.
-Adxectivos: comparativo e superlativo, comparacións con als e wie, frases subordinadas con dass.
Unidade 4: Große und kleine Gefühle -Falar sobre sentimentos, felicitar, dar as grazas, expresar ledicia ou pesar. falar sobre un suceso ou un evento, entender e escribir blogs.
-Frases subordinadas con wenn, verbos reflexivos.
Unidade 5: Leben in der Stadt -Entender unha entrevista de traballo, preguntar por cousas, entender conversas en bancos e na administración, preguntar por algo educadamente, seguir un tour pola cidade, describir unha cidade.
-Adxectivos con artigo determinado, preposicións ohne + acusativo e mit + dativo, Konjunktiv II: könnte
Unidade 6: Arbeitswelten -Ter unha conversa no portelo de venda de billetes, falar sobre ofertas de lecer, sacar informacións dun texto, presentar persoas, expresar aspiracións laborais, escribir sobre o traballo ideal, preparar unha conversa telefónica, chamar por teléfono, transmitir informacións dun texto.
-Adxectivos despois do artigo indeterminado, werden

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A2 A1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 C1 C2 12 24 36
Supervised projects A2 A1 A10 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C2 C9 30 60 90
Problem solving A2 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C2 C9 6.5 9.5 16
Objective test B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C9 2 0 2
Introductory activities B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 C2 2 0 2
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases
teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo estudante.
Supervised projects As clases de idioma non distinguen nunca de modo estrito entre sesións teóricas e sesións prácticas; no entanto, durante as sesións teóricas incidirase máis na explicación gramatical do idioma e traballarase na aula cos alumnos para practicar dita parte gramatical, mentres que nas sesións prácticas se incidirá na práctica oral, a adquisición de vocabulario e os temas culturais. Todo iso implica traballo realizado na aula baixo diversas formas.
Problem solving Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno
debe desenvolver as solucións axeitadas ou correctas mediante a exercitación de rutinas, a
aplicación de fórmulas ou regras, a aplicación de procedementos de transformación da
información dispoñible e a interpretación dos resultados. Adóitase empregar como complemento
da lección maxistral.
Objective test Proba na que se avalían os coñecementos adquiridos polo alumno.
Introductory activities Na primeira sesión de clase explicarase o programa docente, a bibliografía e ferramentas de información e comunicación e o sistema de avaliación. Proporcionarase toda a información necesaria para seguir adecuadamente o curso e superar a materia.

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Supervised projects
Problem solving
Objective test
Description
Traballo tutelado: Exercicios de aula e para facer na casa; traballos para expor na aula.

Solución de problemas: Probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen a redacción de breves textos e a preparación de presentacións orais sobre temas de *Landeskunde (cultura e civilización dos paises de fala alemá). Apoiar ao alumnado en todas as fases de preparación e presentación das devanditas probas.

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Supervised projects A2 A1 A10 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C2 C9 Avaliaranse os exercicios e traballos realizados xa sexa na aula ou na casa, así como a participación activa e o desempeño do alumnado durante todo o curso polo sistema de avaliación continua. 40
Problem solving A2 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C2 C9 Probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen a redacción de breves textos e a preparación de presentacións orais sobre diferentes temas, especialmente de *Landeskunde. 20
Objective test B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C9 Dous exames parciais de contido léxico e gramatical incluíndo unha proba de comprensión oral que se realizarán a mediados e finais do cuadrimestre. 40
 
Assessment comments
PRIMEIRA *EDICIÓN DE ACTAS
A avaliación e consecuente calificación do alumnado levarase a cabo mediante un procedemento de avaliación continua, de acordo coas metodoloxías docentes e porcentaxes descritas arriba. É condición obrigatoria para ser avaliado/a de forma continua a asistencia a un 80% das aulas, a non ser que haxa motivos xustificados para unha asistencia inferior, que deberán ser comunicados ao profesorado canto antes.

O traballo tutelado (40%) consiste nunha participación activa en todas as actividades que se desenvolven en clase
- e a súa adecuada preparación en casa - con atención especial á produción oral.

A resolución de problemas/exercicios (20%) consiste tanto na redacción de breves textos como presentacións orais
adaptados ao nivel de aprendizaxe do alumnado sobre aspectos de "Landeskunde".

O exame de preguntas obxectivas (40%) consiste en avaliar as competencias adquiridas en clase incluída a comprensión oral mediante dous exames parciais escritos. Este control realizarase a mediados do cuadrimestre, finalizadas as primeiras 3 unidades, e na última clase. Se o profesorado considera necesario realizar probas orais individuais complementarias, acordará as datas das mesmas co alumnado. É necesario obter como mínimo un 5 nas devanditas probas para facer a media coas outras partes e aprobar a avaliación continua. 

O alumnado que NON se acolla ao sistema de avaliación continua, senón que elixa a avaliación global deberá comunicalo ao profesorado entre entre o 11 de setembro e o 11 de outubroO 100% da nota é a obtida no exame final. O alumnado que opte por esta modalidade realizará un exame escrito final sobre todos os contidos da materia nas datas oficiais fixadas por cada centro; amais será obrigatorio que realice unha proba oral individual na data acordada co profesorado da materia. A proba escrita puntuará un 70% da nota e a proba oral un 30%.

SEGUNDA EDICIÓN DE ACTAS (EXAMES DE RECUPERACIÓN)
Exame escrito de todos os contidos do curso polo 100% da nota. Só se farán probas orais en casos puntuais, se o profesorado estímao necesario para poder fixar a nota final.

En calquera das convocatorias o profesorado ten a potestade de poder esixir unha proba oral individual para completar os seus criterios de avaliación.

IMPORTANTE: tanto no caso da avaliación continua coma no da avaliación global, a nota do exame escrito non poderá ser inferior a un 5 para superar a materia (e para poder pasar á proba oral, en caso necesario). 

A realizaciónn fraudulenta das probas de avaliación de acordo co descrito no título VII do "Regulamento sobre a avaliación, a calificación e a calidade dá docencia e do proceso de aprendizaxe do *estudantado" aprobado polo claustro da Universidade de Vigo o 18 de abril de 2023 resultará necesariamente na nota final 0 (suspenso). 

As cualificacións publicáranse na plataforma interna ou a aula virtual da Universidade de Vigo con acceso limitado ao profesorado da materia e a todo o alumnado matriculado. De ser necesario, por motivos excepcionais, modificar ou precisar os métodos de avaliación sinalados na guía, tales modificacións ou precisións publicáranse no mesmo soporte telemático.

As titorías do profesorado da materia pode consultarse e/ou solicitarse no/s seguinte/s enlace/s:
UDC - Campus de Ferrol: https://espazos.udc.es/centers/710/tutorials#tutorials_first_convening
UVigo - Campus da Auga - Ourense: Luns/mércores pola tarde o virtual en campus remoto na sala 2987; solicitar por correo electrónico (seidel@uvigo.es)

--

As datas, horarios e lugar de realización das probas de avaliación das diferentes convocatorias serán os sinalados no calendario de probas de avaliación aprobado pola Xunta de Facultade para o curso 2024-2025 e a documentación concordante.

Sources of information
Basic (). https://dict.leo.org/spanisch-deutsch/,, Diccionario con pronunciación y tablas de flexión,.
(2020). Netzwerk neu A2.1. Stuttgart: Klett

Complementary (2009). Diccionario moderno alemán, Español-Alemán. Berlin: Langenscheidt
Germán Ruipérez (2006). Gramática alemana. Madrid: Cátedra
Andreu Castell (2011). Gramática de la lengua alemana. München: Idiomas/ Hueber
Dreyer-Schmidt (2013). Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. München: Hueber
Dreyer-Schmidt (2013). Lösungsschlüssel zum Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. München: Hueber


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Foreign Language II: German/710G05015
Foreign Language I: German/710G05010

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Foreign Language IV: German/710G05022

Other comments

Esta materia terá continuación nos seguintes cursos, nos que se seguirá avanzando de nivel.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.