Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A9 |
EG1 - Coñecementos e capacidades para organizar e dirixir empresas. |
A10 |
EG2 - Coñecementos e capacidades de estratexia e planificación aplicados a distintas estruturas organizativas. |
A12 |
EG4 - Coñecementos de contabilidade financeira e de custos. |
A13 |
EG5 - Coñecementos de sistemas de información á dirección, organización industrial, sistemas produtivos e loxística, así como sistemas de xestión de calidade. |
A14 |
EG6 - Capacidades para a organización do traballo e a xestión de recursos humanos. Coñecementos sobre a prevención de riscos laborais. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá que ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B6 |
G1 - Ter coñecementos adecuados dos aspectos científicos e tecnolóxicos na Enxeñería Industrial. |
B7 |
G2 - Proxectar, calcular e deseñar produtos, procesos, instalacións e plantas. |
B13 |
G8 - Aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares. |
B14 |
G9 - Ser capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B16 |
G11 - Posuír as habilidades de aprendizaxe que permitan continuar estudando dun modo autodirigido ou autónomo. |
C1 |
ABET (a) - An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C2 |
ABET (b) - An ability to design and conduct experiments, as well as to analyze and interpret data. |
C3 |
ABET (c) - An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C5 |
ABET (e) - An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C6 |
ABET (f) - An understanding of professional and ethical responsibility. |
C8 |
ABET (h) - The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
C11 |
ABET (k) - An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos e capacidades para organizar e dirixir empresas. |
AP9 AP10
|
BP2 BP3 BP5 BP6 BP7 BP13 BP14 BP16
|
CP1 CP2 CP3 CP5 CP6 CP8 CP11
|
Coñecementos de contabilidade financeira e de custos. |
AP12
|
BP2 BP3 BP5 BP6 BP7 BP13 BP14 BP16
|
CP1 CP2 CP3 CP5 CP6 CP8 CP11
|
Coñecementos de sistemas de información á dirección, organización industrial, sistemas produtivos e loxística, así como sistemas de xestión de calidade. |
AP13
|
BP2 BP3 BP5 BP6 BP7 BP13 BP14 BP16
|
CP1 CP2 CP3 CP5 CP6 CP8 CP11
|
Capacidades para a organización do traballo e a xestión de recursos humanos. Coñecementos sobre a prevención de riscos laborais. |
AP14
|
BP2 BP3 BP5 BP6 BP7 BP13 BP14 BP16
|
CP1 CP2 CP3 CP5 CP6 CP8 CP11
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Selección del caso. |
Proposta do caso. |
Estudo de mercado e da contorna do proceso. |
Guía de estudio de mercado. |
Deseño do proceso. |
Transportes internos.
Sistemas de almacenaxe. |
Modelización e cálculos de capacidade. |
Simulación de eventos discretos.
Dimensionamento de recursos. |
Planificación. |
Programación e secuenciación de pedidos.
MILP.
CP. |
Análise de viabilidade. |
Análise de custos basado en simulación.
Viabilidade económica.
Análise de riscos. |
Documentación e presentación de resultados. |
Oferta de estudios de optimización de procesos.
Informes.
Análise de resultados. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A9 A10 A12 A13 A14 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 C11 |
7 |
49 |
56 |
Prácticas a través de TIC |
A9 A10 A12 A13 A14 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 C11 |
14 |
0 |
14 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Desenvolvemento dun proxecto de deseño e optimización dun proceso a nivel individual ou en grupo. |
Prácticas a través de TIC |
Realización de prácticas con ordenador sobre temas da materia necesarios para o desenvolvemento do proxecto. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
A atención personalizada farase durante as horas de titorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A9 A10 A12 A13 A14 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C2 C3 C5 C6 C8 C11 |
Avaliación do proxecto desenvolvido durante o curso mediante un informe e unha presentación oral dos resultados.
|
100 |
|
Observacións avaliación |
Criterios de avaliación
Segunda oportunidade e Convocatoria Adiantada Para os alumnos tanto de primeira como desegunda oportunidade, a avaliación realizarase dando o peso relativo indicadona táboa de metodoloxías, o mesmo que para os alumnos de convocatoria adiantada. Para poder aprobar a materia, tanto na primera como na segunda oportunidade de avaliación e na convocatoria adiantada, será preciso obter unha nota igual ou superior a 5 puntos sobre 10 no traballo tutelado. Cualificación '"Non presentado" Será cualificado con "Non Presentado" o alumnado que non presente o traballo tutelado no prazo dado polo profesor na respectiva convocatoria. Este criterio aplicará tanto na primeira como na segunda oportunidade de avaliación, así como na convocatoria adiantada. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia O "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia" comunicarán ó inicio do curso a súa situación os profesores da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC" (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b). Para os alumnos que soliciten a dispensa académica a avaliación será igual ao resto xa que os traballos tutelados serán completados fora do horario de clases. Información adicional Todos os aspectos normativos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse pola normativa vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Frederick S. Hillier, Gerald J. Lieberman (2020). Introduction to Operations Research. McGraw Hill
Javier Pernas Álvarez Diego Crespo Pereira Adolfo Lamas Rodríguez Alejandro García del Valle (2024). Simulación y optimización de procesos con FlexSim. Aula Magna Proyecto clave McGraw Hill
Robinson, Stewart (2004). Simulation : The Practice of Model Development and Use. John Wiley & Sons |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Innovación Industrial/730497213 | Organización da Produción/730497210 | Dirección de Empresas/730497211 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Simulación de Sistemas Loxísticos/730497233 | Loxística Industrial/730497234 | Sistemas Avanzados de Produción/730497235 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. 1.2. Realizarase a través de Teams, en formato dixital sen necesidade de imprimilos |
|