Competencies / Study results |
Code
|
Study programme competences / results
|
A4 |
Capacitar para xestionar os tributos relacionados co ámbito empresarial. |
A9 |
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. |
A10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B8 |
Saber recoñecer os aspectos económicos da Seguridade Social e das Relacións Laborais. |
B9 |
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
B10 |
Adquirir os coñecementos necesarios nos campos laboral, tributario e de Seguridade Social para prestar servizos de asesoría socio-laboral. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
|
AJ4
|
|
|
|
AJ9
|
|
|
|
AJ10
|
|
|
|
|
BJ1
|
|
|
|
BJ2
|
|
|
|
BJ4
|
|
|
|
BJ9
|
|
|
|
BJ5
|
|
|
|
BJ8
|
|
|
|
BJ10
|
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Problem solving |
A4 A9 A10 B1 B2 B4 B5 B8 B9 B10 |
12 |
24 |
36 |
Guest lecture / keynote speech |
A4 A9 A10 B1 B8 B9 B10 |
14 |
28 |
42 |
Objective test |
A4 A9 A10 B1 B2 B4 B5 B8 B9 B10 |
2 |
0 |
2 |
Case study |
A4 A9 A10 B1 B2 B4 B5 B8 B9 B10 |
12 |
24 |
36 |
Collaborative learning |
A4 A9 A10 B1 B2 B4 B5 B8 B9 B10 |
0 |
28 |
28 |
|
Personalized attention |
|
6 |
0 |
6 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Problem solving |
Técnica mediante hay que resolverse uhna situación problemática concreta, a partir dos coñocementos que se han traballado, que pode ter más de unha posible solución. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais, a introducción de algunhas preguntas dirixidas a os estudantes, co a finalidade de transmitir coñocementos e facilitar o aprendixaxe.
La clase magistral es también conocida como “conferencia”, “método expositivo” o “lección magistral”. Esta última modalidad se suele reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasiones especiales, con un contenido que supone una elaboración original y basada en el uso casi exclusivo de la palabra como vía de transmisión de la información a la audiencia. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar si as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. |
Case study |
Metodoloxía onde o suxeito enfróntase ante a descrición dunha situación específica que expón un problema que ha de ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Collaborative learning |
Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e o dos outros membros do grupo. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Collaborative learning |
Problem solving |
Guest lecture / keynote speech |
Objective test |
Case study |
|
Description |
Os casos son resoltos públicamente sen prexuízo de atención individual.
Existirán titorías, en grupos reducidos, para discusión, análises e solución de caso prácticas.
Para o alumnado con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia acordarase un calendario específico de titorías |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Collaborative learning |
A4 A9 A10 B1 B2 B4 B5 B8 B9 B10 |
Realizar un traballo en grupo sobre as materias seguintes, que se propoñen,
ou sobre outra calquera que o alumno propoña, sempre que este relacionada cos impostos. En principio proponse os seguintes traballos :
a) A repartición da fiscalidade dun pais entre impostos directos e indirectos.
b) Importancia dos tributos cedidos ás CCAA
c) A fiscalidade do comercio electrónico.
d) A Unión Europea e a armonización fiscal
e) Estudo dalgún outro modelo tributario doutro pais de Europa e a súa comparación con España |
40 |
Guest lecture / keynote speech |
A4 A9 A10 B1 B8 B9 B10 |
|
10 |
Objective test |
A4 A9 A10 B1 B2 B4 B5 B8 B9 B10 |
Examen práctico. |
50 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
|
1) PROCEDIMIENTOS TRIBUTARIOS Centro Estudios Financieros 2023 2) MEMENTO FISCAL 2023 Autores. Varios Edit. Francis Lefebre 3) TODO FISCAL 2023 Edit. CiSS 4) SISTEMA FISCAL ESPAÑOL TOMOS I Y II Autor. Eduardo Albi.- Editorial Ariel 5) PROCEDIMIENTOS TRIBUTARIOS 2023 Autores Varios Editorial Francis Lefbvre 2023 6) RECLAMACIONES Y RECURSOS TRIBUTARIOS https://www.agenciatributaria.gob.es/AEAT.../Recursos.../Recursos__reclamaciones__ 7) Manuales de la AEAT 8) Guia de recursos y reclamaciones tributarias. Editorial CISS PRAXIS. Autores: Diego Ruiz, Mejias Lopez |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Para contribuír á consecución dunha contorna sustentable inmediata e ao cumprimento do obxectivo da actuación número 5: “Docencia e investigación ambiental e social saudables e sostibles” do Plan de Acción Campus Verde Ferrol, solicitarase a entrega de traballos documentais nesta materia en formato virtual e / ou soporte informático (a entrega realizarase a través de moodle ou correo electrónico, en formato dixital sen necesidade de imprimilos). Se é necesario facelos en papel: non se empregarán plásticos, se empregará impresión a dobre cara, se empregará papel reciclado, se evitará a impresión de borradores e a importancia dos principios éticos relacionados cos valores. de Sostibilidade debe terse en conta nos comportamentos persoais e profesionais. Facilitarase a plena integración do alumnado/profesorado con diversidade funcional. Tal e como recollen as distintas normativas aplicables á docencia universitaria, nesta materia deberá incorporarse a perspectiva de xénero (utilizarase unha linguaxe non sexista, empregarase bibliografía de autores de ambos sexos, fomentarase a participación do alumnado na clase...) . Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influír no medio para modificalos e promover valores de respecto e igualdade. Deben detectarse as situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. |
|