Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Utilizar métodos e técnicas de cálculo de liñas eléctricas e de transporte de enerxía eléctrica
|
A4 A5 A28
|
B1 B2 B3 B4 B5 B9
|
C1 C3
|
Aplicar os fundamentos sobre rexímenes permanentes e transitorios de sistemas eléctricos de potencia á transmisión de enerxía eléctrica
|
A28
|
B1 B3 B4 B5
|
C1 C3 C6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Teoría de liñas eléctricas |
- Parámetros característicos
- Modelo de parámetros concentrados
- Modelo de parámetros distribuidos
- Análise de liñas en réxime permanente
- Análise de liñas en réxime transitorio |
Cálculo de liñas eléctricas de transporte |
- Normativa
- Cálculo Mecánico
- Cálculo Eléctrico |
Transporte de enerxía eléctrica en alta tensión |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A4 A5 A28 B4 |
21 |
32 |
53 |
Prácticas de laboratorio |
A4 A28 B3 B4 B5 C3 |
9 |
9 |
18 |
Solución de problemas |
A5 B5 B9 C1 C3 C6 |
21 |
40 |
61 |
Proba obxectiva |
A28 B1 B2 B9 C1 C6 |
4 |
12 |
16 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Actividade presencial na aula, onde se realizará unha exposicion dos contidos teóricos da materia, empregando os medios audiovisuais axeitados no seu caso. O obxectivo é transmitir os coñecementos ó alumnado, orientando sobre os conceptos a desenrolar no seu tempo de traballo autónomo. |
Prácticas de laboratorio |
As prácticas no laboratorio serán de tipo expositivo e interactivo. Consistirán en aplicacións prácticas dos coñecementos desenrolados nas sesións maxistrais, que serán levadas a cabo polo alumnado de acordo ás indicacións do profesor. |
Solución de problemas |
O profesor explicará de xeito sistemático os métodos e recursos necesarios para a resolución de problemas tipo. Os alumnos resolverán os problemas propostos polo profesor. |
Proba obxectiva |
Proba de avaliación onde o alumno deberá demostrar o seu grao de aprendizaxe dun xeito obxectivo. Consistirá nun número comprendido entre 6 e 12 preguntas, que alternará problemas e cuestións teóricas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Resolución ou aclaración das posibles dúbidas que o alumno plantexe ó profesor.
Tamén se poden realizar a propuesta del profesor, requirindolle que explique ou resolva os problemas que se poidan plantexar nas sesións de Solución de Problemas, ou nas Prácticas de Laboratorio. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A28 B1 B2 B9 C1 C6 |
Estará composta por un total de entre 6 e 12 preguntas. Unha parte das preguntas tratará sobre cuestións teóricas, e outra parte sobre resolución de problemas.
Deberá de acadarse unha nota mínima de 4 puntos sobre 10 puntos nesta proba, para que se teñan en conta na puntuación final as puntuacións obtidas nas probas de "Prácticas de laboratorio" e "Solución de problemas" |
70 |
Prácticas de laboratorio |
A4 A28 B3 B4 B5 C3 |
As sesións de prácticas de laboratorio son de obrigada asistencia, sendo necesario a súa superación para poder aprobar a asignatura.
As prácticas de laboratorio representan o 10% da nota final da asignatura, pero só se considerará como suma á nota obtida na "Proba obxectiva" cando esta última sexa igual ou superior a 4 puntos sobre 10 puntos. |
10 |
Solución de problemas |
A5 B5 B9 C1 C3 C6 |
Resolución de exercicios propostos e participación activa na aula.
A solución de problemas representa o 20% da nota final da asignatura, pero só se considerará como suma á nota obtida na "Proba obxectiva" cando esta última sexa igual ou superior a 4 puntos sobre 10 puntos. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Todas as actividade, que contribúen á nota final do alumno, serán cualificadas sobre 10 puntos. Para a superación da materia, requírese ter superado as "Prácticas de Laboratorio" e a "Solución de problemas". Os criterios de avaliación serán os mesmos para a 1ª e 2ª oportunidade, e ámbalas probas serán similares. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
Stevenson, Wilian y Grainger Jonh J. (). Análisis de Sistemas Eléctricos de Potencia.. McGraw Hill.
Pascual Simón, Fernando Garnacho, Jorge Moreno, Alberto González (). Cálculo y Diseño de Líneas Eléctricas de Alta Tensión. Garceta Grupo Editorial
Checa, Luis María. (). Líneas de transporte de energía. Marcombo
D.P. Kothari y I.J. Nagrath. (). Sistemas Eléctricos de Potencia. McGraw Hill. |
|
Bibliografía complementaria
|
Chan-Ki Kim, Vijay K.Sood, Gil-Soo Jang, Seong-Joo LIm, Seok-Jim Lee (). HVDC Transmission. Power Conversion Applications in Power Systems. John Wiley&Sons |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Máquinas Eléctricas I/770G02021 | Instalacioós Eléctricas en Baixa Tensión/770G02022 | Circuitos Eléctricos de Potencia/770G02023 | Centrais Eléctricas/770G02024 | Fundamentos de Electricidade/770G02013 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Instalacións Eléctricas en Media e Alta Tensión/770G02027 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol", a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: * Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático * Realizaranse a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos * De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. |
|