Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Xestión dos Procesos de Deseño e Desenvolvemento de Produtos Código 771528012
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Enxeñaría Naval e Industrial
Matemáticas
Coordinación
Orjales Saavedra, Félix
Correo electrónico
felix.orjales@udc.es
Profesorado
González Castro, Manuel Jesús
Martínez Rodríguez, Javier
Orjales Saavedra, Félix
Correo electrónico
manuel.gonzalez@udc.es
javier.martinez.rodriguez@udc.es
felix.orjales@udc.es
Web
Descrición xeral Nesta materia o alumno adquirirá os coñecementos para a planificación e xestión de proxectos de deseño de produto a través de metodoloxías contrastadas. Igualmente, o alumno aprenderá a desenvolver estruturas organizativas orientadas a facilitar a función de innovación na empresa, buscando toda sinerxia posible coas demais áreas funcionais na organización.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Coñecementos na planificación e xestión de proxectos de deseño de produto AP2
AP4
AP8
AP13
AP14
AP16
AP17
AP18
BP1
BP3
BP4
BP9
CP1
CP2
CP3
CP4
CP6
CP7
Capacidade de desenvolver estruturas organizativas orientadas á innovación da empresa AP1
AP2
AP4
AP7
AP8
AP9
AP10
AP11
AP13
AP14
AP16
AP17
AP18
AP20
AP21
AP25
AP26
BP2
BP5
BP6
BP8
BP10
CP1
CP2
CP3
CP4
CP6
CP7
Coñecemento de xeración de sinerxias con outras áreas funcionais AP1
AP4
AP7
AP16
AP17
AP18
AP26
BP1
BP3
BP4
CP1
CP2
CP3
CP4
CP6
CP7

Contidos
Temas Subtemas
Calidade e deseño
Calidade e deseño
Tipoloxías e xestión de proxectos Tipoloxías e xestión de proxectos
Programación e seguimento de proxectos Programación e seguimento de proxectos
Avaliación de produtos Avaliación de produtos
Estrutura departamento de desenvolvemento de produtos Estrutura departamento de desenvolvemento de produtos
Relacións entre empresas e equipos de deseño Relacións entre empresas e equipos de deseño
Estudo de casos prácticos: Xestión finalista de proxectos Estudo de casos prácticos: Xestión finalista de proxectos

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A1 A2 A4 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A16 A17 A18 A20 A21 A25 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 15 33 48
Estudo de casos A2 A4 A7 A10 A11 A13 A14 A20 A26 B1 B2 B9 C1 C3 6 15 21
Proba obxectiva A1 A2 A4 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A16 A17 A18 A20 A21 A25 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 0 3 3
Sesión maxistral A1 A8 A9 A10 A16 A21 A26 B1 B3 B6 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 21 54 75
 
Atención personalizada 3 0 3
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Método de ensino-aprendizaxe no que os estudantes levan a cabo a realización dun proxecto nun tempo determinado para resolver un problema ou abordar unha tarefa mediante a planificación, deseño e realización dunha serie de actividades e todo iso a partir do desenvolvemento e aplicación de aprendizaxes adquiridas e do uso efectivo de recursos.
Estudo de casos Situacións en que se pide ao estudante que desenvolva as solucións adecuadas ou correctas mediante a utilización de metodoloxías, a aplicación de procedementos de transformación da información dispoñible e a interpretación dos resultados. Esta modalidade dá soporte a todas as demais, é dicir, o estudante vai dedicar unha gran parte do seu tempo ao traballo persoal e en grupo para afianzar e completar a información recollida nas clases expositivas e participativas, así como a resultante das prácticas de laboratorio e proxectos dirixidos.
Proba obxectiva Exame da materia.
Sesión maxistral Exposición oral complementada con uso de medios audiovisuais e a introdución de preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
O alumno pode recibir atención personalizada, segundo os horarios publicados, utilizando correo electrónico (institucional), Moodle ou Teams.

Ademáis, en modo presencial, o alumno ou alumna poderá asistir ao despacho do profesor ou profesores para recibir atención personalizada.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba obxectiva A1 A2 A4 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A16 A17 A18 A20 A21 A25 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 Exame da materia. 40
Traballos tutelados A1 A2 A4 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A16 A17 A18 A20 A21 A25 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 Resolución de proxectos individuais ou en grupo. 60
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

A bibliografía será facilitada polo profesor o longo do curso
Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías