Competencies / Study results |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A2 |
Capacidade de comprensión da dimensión social e histórica do Deseño Industrial, vehículo para a creatividade e a búsqueda de solucións novas e efectivas. |
A3 |
Necesidade dunha aprendizaxe permanente e continua (Life-long learning), e especialmente orientada cara os avances e os novos produtos do mercado. |
A4 |
Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A5 |
Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría. |
A6 |
Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. |
A7 |
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. |
A8 |
Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. |
A9 |
Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos, de contratación, de organización ou xestión de proxectos. |
A10 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B1 |
Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B2 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B3 |
Aprender a aprender. Capacidade para comprender e detectar as dinámicas e os mecanismos que estruturan a aparición e a dinámica de novas tendencias. |
B5 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B6 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B9 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B10 |
Capacidade de organización e planificación. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
C7 |
Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
C8 |
Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento teórico e práctico das propiedades físicas, mecánicas e tecnolóxicas dos materiais máis utilizados en construción |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10
|
B2 B5 B6 B9 B10 B11
|
C7 C8
|
Coñecemento da relación entre a estrutura dos materiais e as propiedades mecánicas que dela derívanse. |
A1 A2
|
B1 B3 B5 B6 B9 B10
|
C7 C8
|
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. Aproveitamento e incorporación das novas tecnoloxías no ámbito da actuación da enxeñería civil, e a importancia da innovación na profesión da enxeñería |
|
B1 B2 B3 B5 B6 B9 B10 B11
|
|
Traballar de forma colaborativa.
Presentación de traballos organizados e planificados.
Claridade na exposición oral e escrita e comunicarse dun xeito claro e conciso.
|
|
|
C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Topic 1: Materials Science Basics Review |
Brief history of materials
Fundamentals of Materials Science
Material classification
crystalline imperfections
TTT diagrams processes and treatments in engineering |
Topic 2:Composite materials and polymers |
Definition and characteristics
Interactions between matrix and reinforcement
Matrix Types
Polymerization |
Topic 4: Fracture mechanics |
Mechanical failure
Types of fractures
Fatigue |
Topic 5: Quality control in industry |
Quality management in industry |
Topic 6: Non destructive tests |
Types of non-destructive tests |
Tema 7: Materials selection |
Material selection criteria |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Objective test |
A1 A2 A10 A8 A9 B2 B9 B10 |
8 |
24 |
32 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A8 A9 B2 |
28 |
28 |
56 |
Laboratory practice |
A1 A10 A8 A9 B9 |
21 |
21 |
42 |
Objective test |
A1 A7 B1 B3 |
0 |
0 |
0 |
Supervised projects |
A1 A3 A4 A5 A10 A6 A7 A9 B2 B5 B6 B9 B10 B11 C7 C8 |
8 |
8 |
16 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Objective test |
It will consist of both practical and theoretical questions. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición por parte del docente de la materia objeto de examen |
Laboratory practice |
Analysis and resolution of numerical problems related to real tests |
Objective test |
|
Supervised projects |
Individual or group work done by students |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
The teacher will be at the service of the student in the hours corresponding to tutoring as well by means of e-mail |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A1 A3 A4 A5 A10 A6 A7 A9 B2 B5 B6 B9 B10 B11 C7 C8 |
Individual or group work |
10 |
Objective test |
A1 A2 A10 A8 A9 B2 B9 B10 |
Exam with questions and problems |
70 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A8 A9 B2 |
Teacher exposition |
5 |
Laboratory practice |
A1 A10 A8 A9 B9 |
Numerical resolution of exercises |
15 |
|
Assessment comments |
Students exempt from enrollment must do the same as the rest
|
Sources of information |
Basic
|
|
Montes J.M., Cuevas F.G. y Cintas J. Ciencia e ingeniería de los materiales Ed Paraninfo Callister, William D. | Introducción a la ciencia e ingeniería de los materiales |
|
Ciencia de los materiales / J. C. Anderson...[et al.] |
|
Ciencia de los materiales / J. C. Anderson...[et al.] |
Tsai, Stephen W. | Diseño y análisis de materiales compuestos / Stephen W. Tsai, Antonio Miravete de Marco |
Smith, William F. | Fundamentos de la ciencia e ingeniería de materiales / William F. Smith, Javad Hashemi. |
|
Materiales compuestos / director de la obra: Antonio Miravete; coautores: E. Larrodé... [et.al.] |
Ashby, Michael F. | Materiales para ingeniería / Michael F. Ashby, David R. H. Jones. Ensayos no destructivos para industria y construcción Franco Gimeno, José Manuel; Martín Sanjosé, Jesús, (aut.) Prensas de la Universidad de Zaragoza 1ª ed., 1ª imp.(10/1999) 146 páginas; 24x17 cm Idiomas: Español ISBN: 8477335222 ISBN-13: 9788477335221 Encuadernación: Rústica
Ingeniería de materiales para industria y construcción Franco Gimeno, José Manuel; Madre Sediles, María Antonieta; Martín Sanjosé, Jesús, (aut.) Mira Editores, S.A. 1ª ed., 1ª imp.(01/2004) 496 páginas; 24x17 cm Idiomas: Español ISBN: 848465088X ISBN-13: 9788484650881 Encuadernación: Rústica
CONTROL DE CALIDAD EN FABRICACIÓN MECÁNICA 2ª edición Gómez González, Sergio, (aut.) Cano Pina, S.L. Ediciones CEYSA 2ª ed., 1ª imp.(09/2007) 302 páginas; 30x21 cm Idiomas: Español ISBN: 8486108934 ISBN-13: 9788486108939 Encuadernación: Rústica | |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Foundations of Engineering Materials/771G01003 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos na medida do posible , propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas."
|
|