Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Traballo Fin de Mestrado Código 610509335
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 24
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Química
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Bermúdez García, Juan Manuel
Blas Varela, Andrés M. de
Castro Garcia, Socorro
Fernandez Sanchez, Jesus Jose
Fernández Trillo, Francisco
Jimenez Gonzalez, Carlos
Perez Sestelo, Jose
Riveiros Santiago, Ricardo
Rodriguez Blas, Maria Teresa
Rodriguez Gonzalez, Jaime
Sanchez Andujar, Manuel
Sarandeses Da Costa, Luis Alberto
Señaris Rodriguez, Maria Antonia
Turnes Carou, Maria Isabel
Correo electrónico
j.bermudez@udc.es
andres.blas@udc.es
socorro.castro.garcia@udc.es
jesus.fernandezs@udc.es
f.ftrillo@udc.es
carlos.jimenez@udc.es
jose.perez.sestelo@udc.es
ricardo.riveiros@udc.es
teresa.rodriguez.blas@udc.es
jaime.rodriguez@udc.es
m.andujar@udc.es
luis.sarandeses@udc.es
m.senaris.rodriguez@udc.es
isabel.turnes@udc.es
Web
Descrición xeral O Traballo de Fin de Máster supón a realización por parte do estudante dun proxecto desenvolvido nunha empresa ou e nun grupo de investigación no que aplique e desenvolva os coñecementos adquiridos no seo do máster. O traballo deberá estar orientado á aplicación das competencias xerais asociadas á titulación. O alumnado deberá realizar: Documentación bibliográfica sobre os antecedentes e situación actual da materia proposta como proxecto. Elaboración dunha proposta de obxectivos. Realización dos experimentos. Tratamento de datos. Elaboración, presentación pública e defensa dun informe de resultados e conclusións. O Traballo Fin de Máster terá carácter profesional ou investigador, segundo o itinerario que se elixa: 1. Itinerario profesional: suporá a realización dun proxecto profesional nunha empresa coa que teñan asinado un convenio. 2. Itinerario de investigación, realizará un proxecto de investigación dentro dun grupo de investigación.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Saber aplicar a capacidade de coñecemento e resolución de problemas adquiridos nos distintos ramos da química. Saber comunicar as súas conclusións e os coñecementos adquiridos. AM1
AM2
AM3
AM4
AM5
AM6
AM7
AM8
AM9
AM10
BM3
BM4
BM5
BM12
CM1
CM2
Saber identificar a información da literatura científica, valorando a responsabilidade na xestión da información e do coñecemento no campo da Química Industrial e na Investigación Química, usando a terminoloxía científica e apreciaando o valor da calidade e mellora continua AM10
BM6
BM7
BM8
BM9
BM10
BM11
CM3
Ser capaz de comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación Poder aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. Poder apreciar o valor da calidade e mellora continua, actuando con rigor, responsabilidade e ética profesional. Ser capaz de demostrar unha actitude de respecto polas opinións, valores, comportamentos e prácticas doutros. BM1
BM2
CM4
CM5

Contidos
Temas Subtemas
1.- Documentación bibliográfica e estado actual como un tema do proxecto proposto.
2. Desenvolvemento dun obxectivos da proposta.
3.- Realizar experimentos.
4. Procesamento de Datos.
5. Preparación, presentación pública e defensa dun informe dos resultados e conclusións.

1. Itinerario profissionalizante: suporá a realización dun proxecto profesional nunha empresa coa que ten asinado un acordo.
2.Itinerario investigador: implicar a realización dunha investigación dentro dun grupo de investigación

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Presentación oral A4 A5 B1 B2 B3 B4 C1 C5 1 0 1
Prácticas de laboratorio A6 B8 4 36 40
Investigación (Proxecto de investigación) A1 A2 A3 A7 A8 A9 B5 B7 B11 C2 C3 C4 400 159 559
 
Atención personalizada 0 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral Presentación oral de traballos, informes, etc., incluíndo debates con profesores e alumnos
Prácticas de laboratorio Traballar nun laboratorio ou nunha empresa para realizar prácticas avanzadas e / ou traballo de fin de maestrado
Investigación (Proxecto de investigación) Traballo práctico individual baixo a supervisión dun titor persoal, infraestrutura adecuada e doutros medios necesarios para alcanzar os obxectivos

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Investigación (Proxecto de investigación) A1 A2 A3 A7 A8 A9 B5 B7 B11 C2 C3 C4 Elaboración dunha memoria 50
Presentación oral A4 A5 B1 B2 B3 B4 C1 C5 Exposición e defensa da memoria ante un tribunal. 50
 
Observacións avaliación

Exame final, 100%

A avaliación será realizada por un tribunal nomeado ao efecto pola Comisión Académica do Máster. O tribunal avaliará nun acto público a expresión oral, a memoria e a defensa da mesma.

“Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será deaplicación ou recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dosestudantes e de revisión de cualificacións


Fontes de información
Bibliografía básica

 Indicarase a cada alumno/a no proxecto específico que realice.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías