Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Mellorar no coñecemento do entorno profesional dos Graduados en Bioloxía, así como da capacidade de aplicar os coñecementos académicos adquiridos nun entorno profesional. |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Segundo o plan de traballo acordado coa empresa para cada estudante. |
Segundo o plan de traballo acordado coa empresa para cada estudante. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Resumo |
B3 C1 C6 C7 |
0 |
18 |
18 |
Traballos tutelados |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
132 |
0 |
132 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Resumo |
Esta Memoria constará das seguintes partes e pola citada orde:
1. INDICE
1.1 Debe de recoller os documentos dos que consta o informe
2. DATOS DO ESTUDANTE
2.1 Breve información sobre o estudante (apelidos, nome, DNI, dirección de contacto, teléfonos e dirección de correo electrónico)
3. DATOS DA EMPRESA
3.1 Breve información sobre a empresa (nome, situación, sector de actividade, organigrama, número de empregados, etc...)
4. RESUMO DAS PRÁCTICAS
4.1 Resumen do traballo desenvolvido polo alumno durante o período das prácticas
5. ACTIVIDADES DESENVOLVIDAS
5.1 Obxectivo das prácticas. Neste apartado débense de recoller os obxectivos que se perseguen co traballo
5.2 Traballo encomendado. Fundamento teórico e experimental das diferentes actividades desenvolvidas durante o periodo de prácticas tendo en conta, no seu caso, o segredo profesional ao que está obrigado
5.3 Distribución temporal. Distribución das tarefas realizadas, especificando a duración das mesmas e as unidades ou Departamentos nas que se realizaron
5.4 Formación recibida. Cursos, programas informáticos, seminarios, charlas, etc...
5.5 Nivel de integración dentro do departamento e relacións co persoal
6. CONCLUSIÓNS
6.1 Adecuación ás ensinanzas recibidas na Facultade para o desempeño da práctica
6.2 Valoración persoal da aprendizaxe conseguida ao longo de toda a práctica
6.3 Declaración de responsabilidade do estudante (achégase modelo Anexo I) |
Traballos tutelados |
A empresa ou institución nomeará un titor, que deberá ser un titulado superior, preferiblemente da mesma titulación ou titulacións afíns á do estudante, e que se encargará das seguintes funcións:
1. Proporcionar ao Centro unha breve descrición do traballo a realizar polo alumno, indicando os coñecementos específicos e habilidades que ha de ter o alumno para levalo a cabo e indicar a formación que adquirirá o alumno durante a realización do traballo
2. Orientar ao alumno durante a realización do traballo
3. Elaborar un informe final, dirixido ao Decanato da Facultade no que se avalíe o grao de aproveitamento acadado polo estudante
O/a alumno/a terá ademáis un titor académico na Facultade, que será quen revise o informe emitido polo alumno, facendo as recomendacións e puntualizacións pertinentes para correxilo e melloralo. Á vista destas recomendacións, o alumno revisará o documento e o entregará na administración da Facultade de Ciencias xunto cunha instancia solicitando a súa avaliación. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Resumo |
|
Descrición |
A atención personalizada servirá para facer un seguimento detallado das actividades e da evolución do estudante, contribuíndo á súa avaliación continuada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A empresa ou institución nomeará un titor, que elaborará un informe final, dirixido ao Decanato da Facultade no que se avalíe o grao de aproveitamento acadado polo estudante. |
50 |
Resumo |
B3 C1 C6 C7 |
Para acadar recoñecemento académico, e sempre que a estadía desenvolvida cumpra as condicións especificadas anteriormente, o estudante deberá remitir ao Decanato da Facultade un relatorio detallado dos traballos e actividades realizadas. Tal relatorio será elaborado de acordo co modelo descrito no apartado de Metodoloxías desta guía docente.
O titor académico revisará o informe emitido polo alumno, facendo as recomendacións e puntualizacións pertinentes para correxilo e melloralo. Á vista destas recomendacións, o alumno revisará o documento e o entregará na administración da Facultade de Ciencias xunto cunha instancia solicitando a súa avaliación.
|
50 |
|
Observacións avaliación |
Valorarase no seu conxunto o labor realizado durante as prácticas e a memoria realizada sobre as mesmas. Unicamente aqueles estudantes que completen ó período de traballo na empresa/institución (traballos tutelados) e que entreguen a memoria resumo das tarefas para a súa avaliación poderán obter unha cualificación superior ó 4,5. Os estudantes que non completen o período de traballo na empresa/institución recibirán unha cualificación proporcional ás horas traballadas e sempre inferior ó 4,5. No caso de non poder rematar o período de traballo por causa de forza maior, o estudante poderá alegar perante o/a Decano/a da Facultade de Ciencias, que poderá suspender o efecto desta norma de avaliación. Tódolos aspectos relacionados con "dispensa académica", "dedicación ao estudo", "permanencia" e "fraude académica" rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
-O supervisor profesional e o académico ofrecerán consello ó
estudante con respecto ás fontes de información (bibliográficas ou non)
máis acaídas para as súas prácticas externas. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Química/610G02001 | Física/610G02002 | Matemáticas/610G02003 | Xeoloxía/610G02004 | Estatística/610G02005 | Citoloxía/610G02007 | Histoloxía/610G02008 | Organografía microscópica/610G02009 | Bioquímica I/610G02011 | Bioquímica II/610G02012 | Microbioloxía/610G02015 | Microbioloxía aplicada e control microbiolóxico/610G02016 | Xenética/610G02019 | Botánica sistemática: Criptogamia/610G02024 | Botánica sistemática: Fanerogamia/610G02025 | Fisioloxía vexetal I/610G02027 | Fisioloxía vexetal II/610G02028 | Zooloxía I/610G02031 | Zooloxía II/610G02032 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Traballo fin de grao/610G02046 |
|
Observacións |
É recomendable tentar cursar
as prácticas pre-profesionais durante o verán anterior a comenzar o cuarto
curso, co fin de que o segundo semestre quede máis libre a nivel horario. Programa Green Campus Facultade de Ciencias Para axudar a conseguir unha contornainmediata sostible e
cumprir co punto 6 da "Declaración Ambiental daFacultade de Ciencias
(2020)", os traballos documentais que se realicennesta materia: a. Solicitaranse maioritariamente en formato virtual e soporte
informático. b. De realizarse en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a realización deborradores. Perspectiva de xénero "Segundo se recolle nas distintas normativas de
aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de
xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de
autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)". "Traballarase para identificar e modificar prexuízos e
actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores
de respecto e igualdade".
"Deberanse detectar
situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas
para corrixilas". |
|