Para superar a materia será necesario alcanzar unha cualificación final (CF) de 5 sobre 10, e os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades de avaliación.
O examen final (EX) cualificaranse sobre 10, debéndose obter un mínimo de 5 puntos para aprobar. Neste caso, Neste caso, é dicir, no caso de obter un mínimo de 5 puntos no exame final, a cualificación final da materia calcularase utilizando a seguinte fórmula:CF=EC+EX(10-AC)/10, onde AC indica a puntuación obtida na avaliación continua durante o curso, que representa o 30% (máx. 3 puntos).
Na segunda oportunidade de avaliación, terase en conta a nota da avaliación continua (AC) acadada na primeira oportunidade, e non será posible recuperala doutra forma. Na convocatoria anticipada, a avaliación continua non se terá en conta, e a cualificación final dependerá só do exame final.
A participación activa na clase pode compensar ata un punto sobre dez das demais actividades. É dicir, a "participación" non constitúe unha actividade avaliable por si, senón que pode permitir compensar parcialmente a avaliación recibida nas demais actividades realizadas, no caso de non ter obtido a máxima puntuación. A participación valorarase de forma obxectiva a partir das actividades realizadas na clase. En particular, para a avaliación da participación, teranse en conta as respostas ás preguntas realizadas na clase sobre as lecturas asignadas en cada tema.
OUTRAS OBSERVACIÓNS
- Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
- Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando só participe en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada.
- Se incorporará a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas)
- Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
- Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.