A forma de evaluación establecida
para o alumnado que non teña recoñecida a dispensa de docencia consistirá ademáis
de na posible entrega presencial dos traballos e supostos prácticos suxeridos,
así como na exposición tamén presencial, no seu caso, das partes indicadas da
asignatura, na realización de un examen final presencial ordinario da materia.
Para a sua preparación deberán utilizar, seguindo o temario establecido nesta
Guía, fundamentalmente a últimas edicións dos Manuais da asignatura dos
profesores Fernández Barreiro e Paricio Serrano: Historia del Derecho romano y
su recepción europea, e Fundamentos de Derecho privado romano, así como, con
carácter complementario, a demáis bibliografía suxerida nesta Guía.
A forma de evaluación establecida
para o alumnado que oficialmente teña recoñecida a dispensa de docencia
consistirá, como no caso dos anteriores, ademáis de na posible entrega, no caso,
telemática dos traballos e supostos prácticos suxeridos, así como na exposición virtual, no seu caso, das partes indicadas da asignatura, na realización do examen final ordinario da
asignatura. Para a sua preparación deberán utilizar, seguindo o temario
establecido nesta Guía, fundamentalmente a últimas edicións dos Manuais da
asignatura dos profesores Fernández Barreiro e Paricio Serrano: Historia del
Derecho romano y su recepción europea, e Fundamentos de Derecho privado romano,
así como a demás bibliografía suxerida nesta Guía.
Polo que se refire o sistema de
evaluación da segunda oportunidade, o mesmo concretase, tanto para o alumnado
que non teña recoñecida a dispensa de docencia, como do que sí a teña, na
realización de un exame presencial extraordinario da materia. A nota obtida
no mesmo se poderán sumar os puntos correspondentes as actividades realizadas.
Para resolver os posibles
problemas que no desenrolo do estudo e comprensión da materia lles xurdisen,
así como na exposición, arbitrarase, na medida do posibel, un sistema
personalizado de atención a distancia mediante correo electrónico, os foros das
diversas plataformas habilitadas ao efecto (Moodle, Teams) ou mediante tutorías
presenciales en horas distintas das oficialmente fixadas.
No caso do alumnado que non teña
superada a materia e se atope en convocatorias elevadas, se prevé a
posibilidade de que, previo acordo co profesor responsable, e sempre en
atención a disponibilidade académica docente e investigadora do mesmo, se
arbitre para este a realización de diversas probas liberatorias por partes da
materia o longo do curso académico correspondente en datas distintas das
sinaladas oficialmente. Para acollerse a dita posibilidad os citados alumnos
deberán solicitar previamente a correspndente reunión co profesor.
O inicio de cada curso académico
informaráse (presencialmente e a través da plataforma Moodle) os alumnos
matriculados na asignatura que sigan o sistema presesncial, así como tamén o
alumnado con dispensa de asistencia, dos criterios a seguir relativos a
organización e desenrolo do mesmo: precisión sobre forma e tipo dos exames a
realizar; tipos, contido e criterios de valoración das exposicións suxeridas;
traballos de partes da materia; outras activiades valorables; e planificación
temporal aproximada das diversas partes da asignatura.
A realización fraudulenta das
probas ou actividades de evaluación previstas, tanto no caso dos alumnos/as,
presenciais como non presenciais, implicará a calificación de suspenso na
materia ("0"), na convocatoria correspondente, invalidando as
calificacións obtidas anteriormente.