Debido á participación nesta materia de diversos profesores, as regras concretas de avaliación anunciaranse ao inicio de curso para cada grupo.
En xeral, a avalaliación da proba obxectiva (que poderá ser tipo test) poderá ter un valor de 70% da calificación final, sendo a evaluación continua do 30%. Nembargantes, esta regra pode ser modificada polo profesor expresamente de cada grupo ao comenzo do curso. O grupo de inglés ten os seus criterios de avaliación na versión inglesa desta Guía.
En referencia aos criterios de avaliación do estudantado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa de asistencia ás aulas, as probas obxectivas ou de resposta breve que se fagan ou os propios traballos tutelados realizaranse nas mesmas condicións que as do resto do estudantado. A avaliación dos casos ou doutras fórmulas que requiran asistencia presencial consistirá na entrega dos propios casos ou en comentarios escritos de fontes normativas ou bibliográficas.
Respecto da segunda oportunidade, aplicaránse estas regras con carácter xeral, salvo que o profesor do grupo especifique outra cousa:
1º por regla xeral, manteráse a calificación obtida na avaliación continua (traballos, casos, etc.). O alumno deberá repetir a proba obxectiva.
2º en caso de que a calificación obtida na avaliación continua sea moi baixa, o profesor poderá darlle a oportunidade de repetir algunha das probas ou traballos realizados durante o curso, de xeito excepcional, sempre que a natureza da proba o faga posible.
En caso de plaxio en calquera das probas, aplicaráse a normativa da UDC ao respecto.