Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñecemento das principais institucións xurídicas. |
A2 |
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais. |
A7 |
Coñecemento das estruturas xurídico-políticas de ámbito nacional e internacional. |
A9 |
Capacidade para o manexo de fontes xurídicas (legais, xurisprudenciais e doutrinais). |
A10 |
Capacidade de interpretar e analizar críticamente o ordenamento xurídico. |
A13 |
Dominio das novas tecnoloxías aplicadas ao dereito. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B7 |
Resolver problemas de forma efectiva, valorando a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B8 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo, entendendo, tamén, a importancia da cultura emprendedora. |
B11 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B13 |
Capacidade para utilizar a rede informática (internet) na obtención de información e na comunicación de datos e, en xeral, capacidade para empregar as ferramentas básicas das TIC necesarias para o exercicio da súa profesión. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
- Fluidez no manexo da terminoloxía xurídica inglesa, para perder o medo a usar a lingua inglesa no eido xurídico laboral. |
|
|
C2
|
- Profundizar na crítica do carácter inxusto da realidade socio-laboral actual, co punto de vista de que é posible unha solución no futuro. |
A10
|
B11
|
C6
|
- Capacidade individual para levar a cabo todas as tarefas e actividades relativas ó Dereito do Traballo cun alto nivel de calidade. |
|
B7 B13
|
|
- Dominar os principios e conceptos básicos do Dereito do Traballo. |
A1
|
|
|
- Completar a visión dos estudantes do noso ordenamento xurídico, pero tendo en conta que están estudando un tema directamente afectante en España a millóns de traballadores e ás súas familias. |
A10
|
|
C4
|
|
A2 A7
|
|
|
|
A9 A13
|
|
|
|
|
B8 B2 B3
|
|
|
|
B4
|
|
|
|
|
C3
|
|
|
|
C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1. AS FONTES DO DEREITO DO TRABALLO |
|
Tema 2. OS PRINCIPIOS DO DEREITO DO TRABALLO |
|
Tema 3. O ÁMBITO SUBXETIVO DO DEREITO DO TRABALLO |
|
Tema 4. O MODELO ESPAÑOL DE SERVIZOS PÚBLICOS DE EMPREGO |
|
Tema 5. O CONTRATO DE TRABALLO COMÚN OU ORDINARIO E AS SÚAS MODALIDADES |
|
Tema 6. A PRESTACIÓN DE TRABALLO |
|
Tema 7. A XORNADA DE TRABALLO |
|
Tema 8. O SALARIO |
|
Tema 9. A PREVENCIÓN DE RISCOS LABORAIS |
|
Tema 10. A MODIFICACIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO |
|
Tema 11. A SUSPENSIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO |
|
Tema 12. A EXTINCIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO, POR CAUSAS INDEPENDENTES DA VONTADE DO TRABALLADOR |
|
Tema 13. A EXTINCIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO, POR CAUSAS DEPENDENTES DA VONTADE DO TRABALLADOR |
|
Tema 14. OS REPRESENTANTES LEGAIS OU UNITARIOS DOS TRABLLADORES NA EMPRESA |
|
Tema 15. OS SINDICATOS |
|
Tema 16. OS CONVENIOS COLECTIVOS SECTORIAIS ESTATUTARIOS |
|
Tema 17. OS CONVENIOS COLECTIVOS «EXTRAESTATUTARIOS» |
|
Tema 18. O DEREITO DE FOLGA |
|
Tema 19. A INSPECCIÓN DE TRABALLO |
|
Tema 20. OS TRIBUNAIS LABORAIS |
|
Tema 21. OS PROCESOS LABORAIS DE INSTANCIA |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A9 |
3 |
0 |
3 |
Seminario |
A7 A13 C3 C6 |
14 |
21 |
35 |
Sesión maxistral |
A1 A7 A13 C3 C6 |
28 |
56 |
84 |
Presentación oral |
B13 C2 C4 |
2 |
5 |
7 |
Solución de problemas |
A10 B7 |
0 |
11 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Dous exames (na mesma data). O primeiro, sobre a base de preguntas tipo test de resposta múltiple, en lingua inglesa. O segundo, sobre a base de preguntas longas, coa posibilidade de eligir entre as linguas inglesa, castela ou galega. |
Seminario |
Asistir as clases, co deber de comprobar os diversos powerpoints explicados nelas, e de estudar a correspondente lección do manual. |
Sesión maxistral |
Asistir as clases, co deber de comprobar os diversos powerpoints explicados nelas, e de estudar a correspondente lección do manual. |
Presentación oral |
Facer unha comunicación en grupo, que será defendida no Congreso Internacional de Dereito Comparado do Traballo, no caso de que teña lugar durante o cuatrimestre, usando nela a lingua inglesa. |
Solución de problemas |
Facer informes (polo menos, sobre a localización a traves de Internet das fontes do Dereito do Traballo, sobre "riders" ou repartidores, sobre o portal EURES, sobre a Carta Social Europea, sobre prevención de riscos laborais, sobre a acción de despedimento e máis sobre sindicatos en Internet). |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
Presentación oral |
Seminario |
|
Descrición |
A facerse sobre a base dun grupo pequeno. Na clase, no despacho do Profesor ou por correo-e. Coa finalidade de preparar as comunicacions que se defenderán no Congreso Internacional de Dereito Comparado do Traballo o final do cuadrimestre. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A9 |
Aprobar os exames. |
50 |
Sesión maxistral |
A1 A7 A13 C3 C6 |
Asistencia regular. |
15 |
Solución de problemas |
A10 B7 |
Entregar os informes. |
10 |
Presentación oral |
B13 C2 C4 |
Asistir á preparación, asistir ó Congreso, defender oralmente a comunicación. |
10 |
Seminario |
A7 A13 C3 C6 |
Asistencia regular. |
15 |
|
Observacións avaliación |
Darase o máximo número de Matrículas de Honra legalmente permitido. En caso de non poder celebrarse o Congreso, a súa cualificación acrecerá a dos informes. Como regra, rexe o mesmo sistema de avaliación na segunda oportunidade, especialmente no relativo aos exámenes, tendo en conta que todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudio”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
J. MARTÍNEZ GIRÓN - A. ARUFE VARELA (2016). DERECHO CRÍTICO DEL TRABAJO. CRITICAL LABOR LAW. BARCELONA: ATELIER |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Dereito da Seguridade Social/612G01037 |
|
Observacións |
<p>Non hai cuotas no que se refire as cualificacions eventualmente obtenibles, salvo no tocante as Matriculas de Honra.</p> |
|