Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
- Capacidade individual para desenvolver todas as tarefas ou operacions relativas o Dereito da Seguridade Social, cun nivel de calidade alto. |
A1 A7 A9
|
|
|
- Completar a vision dos estudantes do noso ordenamento xuridico, pero tendo en conta que estan a estudar unh materia que afecta directamente en Espana a millons de traballadores, a as suas familias. |
A13
|
B2 B3
|
|
- Fluidez no manexo da terminoloxia xuridica inglesa da Seguridade Social, para perder a vergona a usar lingua inglesa no eido da Seguridade Social. |
|
B7 B8 B5
|
|
- Dominar os conceptos e principios basicos do Dereito da Seguridade Social. |
|
B11 B13
|
C2
|
- Aprofondar na critica da natureza inxusta da realidade social actual, coa vista en que unha solucion e posible no futuro. |
|
|
C3 C4 C6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TEMA 1. CONCEPTO, EVOLUCIÓN HISTÓRICA E LEXISLACIÓN XERAL VIXENTE |
|
TEMA 2. O CAMPO DE APLICACIÓN DO RÉXIME XERAL |
|
TEMA 3. A CONSTITUCIÓN E DINÁMICA DA RELACIÓN XURÍDICA DE SEGURIDADE SOCIAL NO RÉXIME XERAL |
|
TEMA 4. OS ACCIDENTES DE TRABALLO E AS ENFERMIDADES PROFESIONAIS NO RÉXIME XERAL |
|
TEMA 5. OS SUBSIDIOS DE INCAPACIDADE TEMPORAL, MATERNIDADE E PATERNIDADE, RISGO DURANTE O EMBARAZO E DURANTE A LACTANCIA NATURAL, E CUIDADO DE MENORES AFECTADOS POR CANCRO OU OUTRA ENFERMIDADE GRAVE NO RÉXIME XERAL |
|
TEMA 6. AS PRESTACIÓNS ECONÓMICAS POR INCAPACIDADE PERMANENTE CONTRIBUTIVA NO RÉXIME XERAL |
|
TEMA 7. AS PENSIÓNS POR XUBILACIÓN CONTRIBUTIVA NO RÉXIME XERAL |
|
TEMA 8. AS PRESTACIÓNS DE PROTECCIÓN CONTRIBUTIVA DAS «UNIDADES FAMILIARES» NO RÉXIME XERAL |
|
TEMA 9. OS REXÍMENES ESPECIAIS DE SEGURIDADE SOCIAL |
|
TEMA 10. AS PRESTACIONS POR DESEMPREGO DO SISTEMA DE SEGURIDADE SOCIAL |
|
TEMA 11. AS PRESTACIONS ECONÓMICAS NON CONTRIBUTIVAS DO SISTEMA DE SEGURIDADE SOCIAL |
|
TEMA 12. AS PRESTACIONS SANITARIAS DO SISTEMA NACIONAL DE SAUDE |
|
TEMA 13. AS NORMAS COMUNS AS PRESTACIONS DE SEGURIDADE SOCIAL |
|
TEMA 14. A XESTIÓN DA SEGURIDADE SOCIAL |
|
TEMA 15. AS RESPONSABILIDADES EN ORDEN AS PRESTACIONS DE SEGURIDADE SOCIAL |
|
TEMA 16. A SEGURIDADE SOCIAL COMPLEMENTARIA |
|
TEMA 17. A SEGURIDADE SOCIAL INTERNACIONAL
|
|
TEMA 18. A SEGURIDADE SOCIAL DOS FUNCIONARIOS PÚBLICOS |
. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 |
11 |
25 |
36 |
Sesión maxistral |
A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 |
33 |
66 |
99 |
Proba obxectiva |
A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 |
4 |
0 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
11 |
0 |
11 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Asistir as clases, co deber de comprobar os diversos powerpoints explicados nelas, e de estudar o correspondente tema do manual. |
Sesión maxistral |
Asistir as clases, co deber de comprobar os diversos powerpoints explicados nelas, e de estudar o correspondente tema do manual. |
Proba obxectiva |
Dous exames (na mesma data). O primeiro, sobre a base de preguntas tipo test de resposta múltiple, en lingua inglesa. O segundo, sobre a base de preguntas tipo test de resposta multiple (excepcionalmente, ademáis, algunha pregunta longa de desenvolvimento), coa posibilidade de elixir entre lingua inglesa, lingua castela ou lingua galega. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Seminario |
|
Descrición |
A desenvolverse sobre unha base individual ou de grupo pequeno, na clase, nos despachos dos profesores ou por correo-e. No caso dos alumnos a tempo parcial, non se valorará negativamente a súa falta de asistencia a clase, aínda que quedan obrigados a presentar os informes e realizar os exames nas mesmas condicións que os alumnos a tempo completo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 |
Aprobar os exames. |
50 |
Sesión maxistral |
A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 |
Asistencia regular. |
25 |
Seminario |
A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 |
Asistencia regular. |
25 |
|
Observacións avaliación |
Darase o máximo número de Matrículas de Honra legalmente permitido. Como regra, rexe o mesmo sistema de avaliación na segunda oportunidade,especialmente no relativo aos exámenes. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
J. MARTÍNEZ GIRÓN, A. ARUFE VARELA y X.M. CARRIL VÁZQUEZ (2017). Derecho de la Seguridad Social, 4a ed. Barcelona: Atelier |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Dereito do Traballo/612G01023 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Non hai cuotas nas cualificacions, salvo no relativo as matriculas de honra. |
|