Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) IoT Intelixente Código 614544023
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Segundo Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría de Computadores
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Barral Vales, Valentín
Fraga Lamas, Paula
Correo electrónico
valentin.barral@udc.es
paula.fraga@udc.es
Web http://http://campusvirtual.udc.gal/
Descrición xeral O obxectivo principal desta materia é proporcionar os coñecementos básicos sobre as tecnoloxías de IoT e a súa aplicación na creación de dispositivos intelixentes mediante o uso de técnicas de IA.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Coñecer e analizar a implicación da detección remota intelixente na contorna. Coñecer o funcionamento das técnicas descentralizadas de análises de datos en contornas perimetrales ou federados de aprendizaxe. AM7
AM8
AM9
AM13
AM14
AM15
AM19
AM20
AM21
AM22
AM27
AM28
AM29
AM30
BM1
BM2
BM4
BM5
BM6
BM7
BM9
BM10
CM5
CM8
CM9

Contidos
Temas Subtemas
Tema 1 Conceptos esenciais do IoT intelixente
Tema 2 Plataformas de hardware e software para IoT intelixente
Tema 3 Protocolos IoT para a creación de sistemas intelixentes
Tema 4 Despregamento de IA en dispositivos IoT: modelos de inferencia descentralizados
Tema 5 Monitorización intelixente

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A8 A10 A15 A28 B6 B1 C5 C8 10 10 20
Prácticas a través de TIC A9 A14 A16 A21 A31 B2 B5 C9 11 11 22
Proba mixta A20 A22 A23 A29 A30 B4 B7 B9 B10 1 31 32
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Conferencias sobre o contido da materia
Prácticas a través de TIC Prácticas TIC para pór en práctica os conceptos apresos nas conferencias
Proba mixta Proba para avaliar os conceptos prácticos e teóricos apresos

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas a través de TIC
Descrición
Os profesores tutelarán aos estudantes e guiaranlles durante as clases prácticas e o proxecto supervisado.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Prácticas a través de TIC A9 A14 A16 A21 A31 B2 B5 C9 Avaliación dos resultados e coñecementos adquiridos durante as prácticas de TIC 50
Proba mixta A20 A22 A23 A29 A30 B4 B7 B9 B10 Avaliación das competencias adquiridas na materia 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica S. P. Yadav, B. S. Bhati, D. P. Mahato, S. Kumar (2022). Federated Learning for IoT Applications. Springer
Jan Holler, Vlasios Tsiatsis, Catherine Mulligan, Stefan Avesand, Stamatis Karnouskos David Boyle (2014). From Machine-to-Machine to the Internet of Things: Introduction to a new Age of Intelligence. Academic Press
Peter Waher (2015). Learning Internet of Things. Packt Publishing
Samuel Greengard (2015). The Internet of Things. MIT Press

Bibliografía complementaria Adrian McEwen, Hakim Cassimally (2013). Designing the Internet of Things. Wiley
Vijay Madisetti, Arshdeep Bahga (2014). Internet of Things (A Hands-on-Approach). VPT


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Debido á alta correlación entre os conceptos desenvolvidos nas clases expositivas e os contidos das prácticas, recoméndase aos alumnos perseveranza no estudo da materia, asistindo ás sesións prácticas cos conceptos xa traballados. Coa realización do prácticas TIC consolidaranse devanditos conceptos, facilitando así o estudo e comprensión da materia.

Esta materia cumprirá coas diferentes normativas para a docencia universitaria, respectando a perspectiva de xénero (por exemplo, utilizarase unha linguaxe non sexista).



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías