Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A7 |
CON7-Coñecementos sobre a virtualización do patrimonio cultural: infografías, realidade aumentada, visualización 3D, xeolocalización, fotointerpretación |
A9 |
CON9-Coñecementos sobre produtos interactivos e apps aplicadas á difusión e á educación patrimonial |
A25 |
CON25-Coñecementos sobre Internet e a Web; Aplicacións web; Aplicacións móbiles; Introdución á gamificación |
B2 |
HAB2-Ser capaz de aplicar coñecemento na resolución de problemas |
B4 |
HAB4-Ser capaz de identificar fontes de información, recompilar e analizar datos e elaborar sínteses en relación con eles |
B6 |
DES1-Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio |
C2 |
CB2. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sá área de estudo |
C4 |
CB4. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
C5 |
CB5. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá que ser en grande medida autodirixido ou autónomo |
C8 |
CG3. Utilizar adecuadamente as ferramentas tecnolóxicas necesarias para a adquisición, procesado, xestión e difusión do patrimonio cultural dixital |
C10 |
CG5. Traballar en equipos interdisciplinares en ámbitos empresariais de mercado e institucionais de xestión cultural |
C11 |
CG6. Crear contidos orixinais no ámbito do patrimonio cultural unindo coñecementos humanísticos e tecnolóxicos. |
C12 |
CT1. Adaptar o uso e transferencia do coñecemento a novas situacións derivadas do cambio tecnolóxico |
C15 |
CT4. Comprender os valores da igualdade, sustentabilidade ambiental e o dereito ao acceso equitativo aos recursos tecnolóxicos no coidado do patrimonio cultural dixital. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Ser capaz de crear un sitio web |
AP7 AP9 AP25
|
BP2 BP4 BP6
|
CP2 CP4 CP5 CP8 CP10 CP11 CP12 CP15
|
Coñecer as características principais das aplicacións web e móbiles para poder xestionar o seu proceso de construcción |
AP7 AP9 AP25
|
BP2 BP4 BP6
|
CP2 CP4 CP5 CP8 CP10 CP11 CP12 CP15
|
Coñecer os aspectos xerais da gamificación para poder incluilos en sitios web, aplicacións e redes sociais |
AP7 AP9 AP25
|
BP2 BP4 BP6
|
CP2 CP4 CP5 CP8 CP10 CP11 CP12 CP15
|
Coñecer as posibilidades e opcións das redes sociais máis adecuadas para difundir, posicionar e promocionar
as achegas do patrimonio dixital |
AP7 AP9
|
BP2 BP4 BP6
|
CP2 CP4 CP5 CP8 CP10 CP11 CP12 CP15
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Internet e a web |
|
Aplicacións web |
|
Aplicacións móbiles |
|
Introdución á gamificación |
|
Casos de uso e aplicacións no ámbito do patrimonio |
|
Redes sociais |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 |
0 |
30 |
30 |
Sesión maxistral |
A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 |
11 |
12 |
23 |
Presentación oral |
A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 |
2 |
0 |
2 |
Prácticas a través de TIC |
A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 |
10 |
10 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Consiste na realización autónoma dun traballo relacionados co contido da materia, que se entregará ao remate do período lectivo. |
Sesión maxistral |
Consiste na exposición por parte do docente dos contidos da materia. |
Presentación oral |
Consiste na defensa por parte do alumno do traballo tutelado. |
Prácticas a través de TIC |
Consiste na realización durante o periodo docente de prácticas relacionadas co contido da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas a través de TIC |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Prevese desenvolver unha atención personalizada para os traballos tutelados e para as prácticas a través de TIC. A atención personalizada desenvolverase de forma individual mediante a realización de titorías presenciais ou mediante ferramentas informáticas e Internet (correo electrónico ou Teams). |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas a través de TIC |
A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 |
Avaliarase a solución aplicada polos estudantes ao problema proposto e a interacción entre os membros do grupo. |
30 |
Traballos tutelados |
A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 |
Avaliarase que o traballo realizado cumpre cos criterios descritos no enunciado. |
60 |
Presentación oral |
A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 |
Ao remate dos traballos tutelados, cada alumno realizará unha defensa ante os docentes do seu traballo. O resultado desta defensa ponderará a cualificación obtiva no traballo tutelado de xeito que a súa calificación pode aumentar ou desdecender. |
10 |
|
Observacións avaliación |
PRIMEIRA OPORTUNIDADE As prácticas a través de TIC se avaliarán de xeito continuo. Para superar a materia é necesario superar cada unha das prácticas a través de TIC, o traballo tutelado, e a presentación oral. Se non se supera algún destas actividades, a nota máxima global da materia non superará o 4,5 e polo tanto estará suspensa. Todo alumno que non realice a presentación oral ou o traballo tutelado terá a cualificación de NON PRESENTADO. SEGUNDA OPORTUNIDADE Poderán presentarse á segunda oportunidade ÚNICAMENTE aqueles/as estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade. A calificación das actividades superadas manterase na segunda oportunidade. Do mesmo xeito que na primeira oportunidade, para superar a materia é necesario superar cada unha das prácticas a través de TIC, o traballo tutelado, e a presentación oral. Se non se supera algunha destas actividades, a nota máxima global da materia non superará o 4,5 e polo tanto estará suspensa. Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non opte á recuperación. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Sabater Quinto, Federico (2017). Planificación estratégica de la comunicación en redes sociales. Barcelona: Editorial UOC
Tormo Navarro, Marisa (2013). Community manager : gestión y posicionamiento en redes sociales. Madrid : SCLibro
Polinario, Javi (2016). Como divulgar ciencia a través de las redes sociales. Círculo Rojo Editorial |
Juan Diego Gauchat. El gran libro de HTML5, CSS3 y JavaScript. MARCOMBO S.A; 3ª edición (2019). ISBN: 8426724639. Mario Rubiales Gómez. Curso de Desarrollo Web: HTML, CSS y JavaScript. ANAYA MULTIMEDIA (2018). ISBN: 8441539391 G. Zichermann y C. Cunningham. Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps. O'Reilly Media (2011). Jennifer Niederst Robbins. Learning Web Design 5e: A Beginner's Guide to HTML, CSS, JavaScript, and Web Graphics. O'Reilly Media; 5th edition (2018). ISBN: 1491960205
|
Bibliografía complementaria
|
Muniz Troyano, Javier y Polo, Juan Diego (2013). Community manager : estrategias de gestión de redes sociales. Tarragona: Altaria |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|