Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade para deseñar e desenvolver aplicacións mediante o uso de frameworks modernos e técnicas de deseño estándar. |
A27 A28
|
B1
|
C3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Parte I. Introdución. |
Tema 1. Introdución ó Desenvolvemento de Aplicacións con Frameworks Modernos. |
Parte II. Desenrolo de un Backend en Java. |
Tema 2. Capa Acceso a Datos con Spring e JPA.
Tema 3. Capa Lóxica de Negocio con Spring.
Tema 4. Capa Servizos REST con Spring.
|
Parte III. Desenvolvemento de un Frontend Web SPA en JavaScript. |
Tema 5. Desenvolvemento Baseado en Compoñentes con React.
Tema 6. Xestión de Estado con Redux.
Tema 7. Caso de Estudo: Frontend dunha Sinxela Tenda de Comercio Electrónico. |
Parte IV. Colofón. |
Tema 8. Arquitecturas e Tecnoloxías Relacionadas. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas a través de TIC |
A27 A28 B1 C3 |
21 |
63 |
84 |
Proba de resposta múltiple |
A27 A28 B1 C3 |
1 |
8 |
9 |
Traballos tutelados |
A27 A28 B1 C3 |
1 |
12 |
13 |
Sesión maxistral |
A27 A28 B1 C3 |
21 |
21 |
42 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas a través de TIC |
Ó longo do curso realízase unha práctica (en grupo) na que se constrúe unha aplicación web SPA. A aplicación desenvólvese en dúas iteracións. Na primeira iteración impleméntase o backend. Na segunda iteración impleméntase o frontend. |
Proba de resposta múltiple |
Farase un exame tipo test, có obxectivo de comprobar que a/o estudante asimilou os conceptos correctamente. O exame tipo test componse dun conxunto de preguntas con varias respostas posibles, das que só unha é correcta. As preguntas non contestadas non puntúan e as contestadas erroneamente puntúan negativamente.
|
Traballos tutelados |
Opcionalmente, cada estudante pode presentar un traballo tutelado individual, consistente en aplicar algunhas tecnoloxías ou técnicas de deseño adicionais á práctica. De maneira autónoma, a/o estudante deberá estudar estas tecnoloxías ou técnicas de deseño adicionais e aplicalas á práctica. |
Sesión maxistral |
Clases impartidas polo profesorado mediante a proxección de diapositivas. As clases teñen un enfoque totalmente práctico, explicando os conceptos teóricos mediante o uso de exemplos sinxelos e casos de estudo. As diapositivas e o código fonte dos exemplos e os casos de estudo están dispoñibles a través de Moodle. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
Titorías e consultas vía correo electrónico ou Teams para dúbidas específicas.
Presenza do profesor/a no laboratorio para axudar ó alumno/a no desenvolvemento da práctica. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A27 A28 B1 C3 |
Farase un exame de tipo test, có obxectivo de comprobar que a/o estudante asimilou os conceptos correctamente.
|
30 |
Prácticas a través de TIC |
A27 A28 B1 C3 |
A entrega das dúas iteracións é obrigatoria. |
50 |
Traballos tutelados |
A27 A28 B1 C3 |
A realización do traballo tutelado é opcional. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a materia é preciso obter: - Un mínimo de 2,5 puntos (sobre 5) en cada unha das dúas iteracións da práctica.
- Un mínimo de 4,5 puntos (sobre 10) no exame tipo test.
- Un mínimo de 5 puntos (sobre 10) na nota final, que se calcula coma:
- Nota práctica = nota iteración 1 + nota iteración 2.
- Nota final = 0,50 * nota práctica + 0,30 * nota exame + 0,20 * nota traballo tutelado.
Para as/os estudantes con matrícula a tempo parcial, tanto na primeira oportunidade coma na segunda, o tamaño da práctica será menor, sen que iso supoña un prexuízo na nota da práctica. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
- C. Bauer, G. King, Java Persistence with Hibernate, 2nd edition, Manning, 2016.
- C. Walls, Spring in Action, 3rd edition, Manning, 2011.
- C. Walls, Spring Boot in Action, Manning, 2015.
- J. D. Isaacks, Get Programming with JavaScript Next, Manning, 2018.
- M. T. Thomas, React in Action, Manning, 2018.
- M. Garreau, W. Faurot, Redux in Action, Manning, 2018.
- Sitios web dos frameworks e ferramentas empregados na materia.
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Internet e sistemas distribuidos/614G01023 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Interfaces Persoa Máquina/614G01022 | Arquitectura do Software/614G01026 |
|
Materias que continúan o temario |
Marcos de Desenvolvemento/614G01052 | Ferramentas de Desenvolvemento/614G01054 |
|
Observacións |
É preciso ter soltura na lectura de información en Inglés (toda a bibliografía, recursos Web e libros, está en Inglés). Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria, incorporarase a perspectiva de xénero nesta materia. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Tentarase detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. |
|