Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer as técnicas para a descrición de contido visual mediante características avanzadas de cor, forma, textura e semánticas.
|
A23
|
B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10
|
C1 C4
|
Aplicar as técnicas de modelado e representación da información a problemas de recoñecemento e análise de datos audiovisuais |
A23
|
B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10
|
C1 C4
|
Coñecer as técnicas de análises de datos orientadas á problemática de detección, recoñecemento e seguimento de obxectos en vídeo. |
A23
|
B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10
|
C1 C4
|
Saber avaliar a adecuación de metodoloxías avanzadas aplicadas en problemas específicos de análises e interpretación audiovisual |
A23
|
B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10
|
C1 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Representación de datos visuais |
Descrición avanzada de cor
Descrición avanzada de forma local
Descrición de rexións
Aprendizaxe de representacións profundas |
Segmentación, detección e recoñecemento visual |
Modelos de clasificación de imaxe
Modelos de segmentación de imaxe
Modelos de detección de obxectos
Tendencias avanzadas en aprendizaxe profunda |
Visión dinámica |
Detección e caracterización de movemento
Seguemento de obxectos
Fluxo óptico
Técnicas avanzadas con aprendizaxe profunda |
Aplicacións avanzadas |
Aplicacións avanzadas con aprendizaxe profunda
Recoñecemento de accións e comportamento
Análise de imaxe biomédica
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
A23 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C4 |
20 |
80 |
100 |
Proba obxectiva |
A23 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C4 |
1 |
7 |
8 |
Sesión maxistral |
A23 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C4 |
21 |
21 |
42 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Análise e resolución de casos prácticos co obxectivo de afianzar a aplicación práctica dos contidos teóricos. Prácticas en aulas de informática, aprendizaxe baseada na resolución de casos prácticos, traballo autónomo e estudo independente do alumnado. |
Proba obxectiva |
Avaliación do coñecemento dos contidos teórico-prácticos mediante exame ao final do curso. |
Sesión maxistral |
Leccións maxistrais participativas co obxectivo de aprender os contidos teóricos da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Resolución de dúbidas durante as prácticas de laboratorio. Asesoramento individualizado durante a realización dos proxectos aplicados e de investigación. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A23 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C4 |
Análise e resolución de casos prácticos co obxectivo de afianzar a aplicación práctica dos contidos teóricos |
50 |
Proba obxectiva |
A23 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C4 |
Avaliación do coñecemento dos contidos teórico-prácticos mediante exame ao final do curso. |
50 |
|
Observacións avaliación |
En cada unha das partes será obrigatorio alcanzar unha nota mínima para poder aprobar a materia: - Proba obxectiva: 30% da nota máxima neste apartado
- Prácticas de laboratorio (entrega e defensa): 30% da nota máxima neste apartado
Se un alumno se presenta a calquera das partes avaliables propostas, considerarase PRESENTADO. Poderase-lle dar facilidades aos estudantes matriculados a tempo parcial, previa comunicación co profesor responsable, e segundo a normativa vixente. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
- Nixon, Mark. "Feature extraction and image processing for computer vision". 3rd Edition, 2012. ISBN: 9780123965493.
- Sonka, M; Hlavac, V.; Boyle, R. "Image Processing, Analysis, and Machine Vision". 3rd Edition, 2009. ISBN: 978-0-49-508252-1.
- Forsyth, David A; Ponce, Jean. “Computer Vision: A Modern Approach”. Pearson. 2nd Edition, 2012. ISBN: 978-0-13608-592-8.
- Szeliski, Richard. “Computer Vision: Algorithms and Applications”. Springer. 1st Edition, 2010. ISBN 978-1-84882-934-3.
- Artigos recentes en revistas e conferencias científicas relevantes: IJCV, IEEE TPAMI, ICCV, CVPR, NIPS, ECCV, etc.
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Aprendizaxe Automática III/614G02026 | Procesamento de Imaxe, Vídeo e Audio/614G02028 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. |
|