Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
COM. 2 - Xestionar contidos informativos e de entretemento TIPO: Competencias |
AP22
|
|
|
HAB. 5 - Fomentar a creatividad a través de diferentes técnicas de pensamento alternativo e que permitan, ao mesmo tempo, a complementariedade entre compañeiros TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP41
|
|
|
HAB. 6 - Elaborar textos de diversa índole especialmente relacionados co seu perfil profesional, facilitando a súa comprensión polas persoas as que van dirixidos TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP42
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Novas Narrativas Lineais e Non Lineais |
Introdución ao transmedia e ao branded content.
Xeración de universos transmedia (cómo incluír marcas neles). |
Análise de Guión |
Introdución á análise de guion.
Da idea ao proxecto audiovisual. Fases do traballo (sinopse, escaleta, tratamento, diálogos) en función do formato e xénero (ficción vs documental, longametraxe vs serie vs miniserie) e do nicho de mercado.
O guion como ferramenta de produción e márketing. A colaboración entre guionista e produtora: o desenvolvemento do proxecto. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A22 A42 |
10 |
30 |
40 |
Seminario |
A22 A41 |
16 |
18 |
34 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Formulación de dúbidas, revisión de resultados de exercicios ou prácticas desenvoltos en traballo autónomo. Ademais do profesor, outros estudantes poden colaborar resolvendo dúbidas.
Exposición de contidos por parte dos alumnos.
Traballo individual ou en equipo, na sala de computadores, no que os alumnos inician ou continúan o desenvolvemento de exercicios, proxectos, investigan e/o aplican conceptos co apoio do profesor na aula.
Os alumnos, de maneira autónoma, traballan os materiais proporcionados polo docente ou conseguidos por eles.
Os alumnos, de maneira autónoma, fóra de horas de clase, individualmente ou en equipo, resolven problemas, desenvolven prácticas ou proxectos.
|
Seminario |
Exposición en clase de novos contidos e descrición dos materiais utilizados, por parte do profesor. Preguntas dos alumnos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominadas “Titorías” na memoria de verificación de títulos, concíbese como momentos de traballo presencial co docente para a atención e seguimento do traballo realizado por cada estudante. Implican a participación obrigatoria dos estudantes. Indicarase a forma e tempo en que se desenvolverá en relación con cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A22 A41 |
Presentación na clase de novos contidos e descrición dos materiais empregados, por parte do profesor. Preguntas dos estudantes |
60 |
Traballos tutelados |
A22 A42 |
Deseño de escaletas.
Redacción de liñas argumentais a partir de diversas fontes: orixinais, literarias, xornalísticas, orais...
Xeración de universos transmedia. Conversión de historias ao mundo dixital. |
40 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Robert McKee (2013). El Guión Story. Alba Editorial
William Goldman (1992). Las aventuras de un guionista en Hollywood. Plot Ediciones, S.L.
Gray, J., Bounegru, L., & Chambers, L (2014). Manual de Periodismo de datos.
Stephen King (2003). Mientras escribo. Debolsillo |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|