Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Deseñar solución comunicativas de carácter xornalístico ou reputacional TIPO: Competencias |
AP24
|
|
|
Identificar e describir as peculiaridades das novas contornas empresariais, de produción, tecnolóxicas, laborais, etc., ao longo da vida profesional, para adaptar os contidos aplicando as ferramentas e tecnoloxías máis apropiadas en cada caso, coma o desenvolvemento da IA. TIPO: Coñecementos ou contidos |
AP34
|
|
|
Utilizar as ferramentas das tecnoloxías e aplicacións necesarias para o exercicio da súa profesión. TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP38
|
|
|
Xestionar o tempo e os recursos nos grupos de traballo (elaboración de plans, priorización de actividades, identificación e xestión de críticas, identificación de roles, xestión de reunións, cumprimiento de compromisos personais...) TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP39
|
|
|
Elaborar textos de diversa índole especialmente relacionados co seu perfil profesional, facilitando a súa comprensión polas persoas as que van dirixidos TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP42
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Innovación Tecnolóxica nos Procesos |
Google Analytics / Marfeel (+Marfeel copilot)
Dashboards de seguimento: BigQuery con Locker Studio
Ferramentas internas de monitorización e análise
Ferramentas externas e dixitais
Estratexias de redes: audiencia, rede estratéxica, branded content |
Contexto Tecnolóxico do Usuario |
Negocio / modelos / execución.
Comunidade e medios.
Redacción distribuida: equipos remotos, ferramentas de organización. Estratexia de plataformas dixitales.
Línea editorial, crecimiento e efecto red. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A24 A34 |
20 |
0 |
20 |
Traballos tutelados |
A38 A39 A42 |
5 |
25 |
30 |
Prácticas de laboratorio |
A38 A39 |
4 |
20 |
24 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Exposición en clase de novos contidos e descrición dos materiais utilizados, por parte do profesor. Preguntas dos alumnos |
Traballos tutelados |
Os alumnos reúnense e xestionan o desenvolvemento dun proxecto complexo, organízanse e distribúen as tarefas e recursos, realizan o calendario ou cronograma, levan un control do traballo realizado etc. Utilizan ferramentas dixitais para a xestión do proxecto.
Os alumnos realizan tarefas relacionadas co desenvolvemento do proxecto de maneira individual, que logo poñen en común cos seus compañeiros, profesores ou titores.
Os alumnos, de maneira autónoma, traballan os materiais proporcionados polo docente ou conseguidos por eles. |
Prácticas de laboratorio |
Traballo individual ou en equipo, na sala de computadores, no que os alumnos inician ou continúan o desenvolvemento de exercicios, proxectos, investigan e/o aplican conceptos co apoio do profesor na aula.
Os alumnos, de maneira autónoma, fóra de horas de clase, individualmente ou en equipo, resolven problemas, desenvolven prácticas ou proxectos |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominadas “Titorías” na memoria de verificación de títulos, concíbese como momentos de traballo presencial co docente para a atención e seguimento do traballo realizado por cada estudante. Implican a participación obrigatoria dos estudantes. Indicarase a forma e tempo en que se desenvolverá en relación con cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A38 A39 |
Os alumnos, de maneira autónoma, fóra de horas de clase, individualmente ou en equipo, resolven problemas, desenvolven prácticas ou proxectos |
40 |
Seminario |
A24 A34 |
Asistencia, seguimento e participación do alumno na aula |
20 |
Traballos tutelados |
A38 A39 A42 |
Deseño plan de redes de proxecto TFM:
Metas e obxectivos
Estudo de audiencia
Estudo de competencia
Redes e canles
Proposta
Estudo de formatos, algoritmos e ads
Redacción de contidos informativos con novas ferramentas dixitais, maquetación e deseño |
40 |
|
Observacións avaliación |
Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Marty Cagan (2023). Cómo crear productos tecnológicos. Valor Editions de España
Germán Frassa (2018). Productos digitales. El proceso de lal creación.. Productos digitales
Jake Knapp (2016). Sprint. Método innovador de Google Ventures. Conecta |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|