Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Deseñar solución comunicativas de carácter xornalístico ou reputacional TIPO: Competencias |
AP24
|
|
|
Participar responsablemente las contornas dixitais, aplicando protocolos de ciberseguridad e protección de datos personais TIPO: Competencias |
AP26
|
|
|
Capacidade para realizar análises detallados e sistemáticos de informes sectoriais para a industria xornalística e audiovisual TIPO: Competencias |
AP27
|
|
|
Identificar oportunidades e desafíos que contribúan ao desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social en liña co previsto nos ODS nos procesos de produción de contidos xornalísticos e audiovisuais. TIPO: Coñecementos ou contidos |
AP33
|
|
|
Identificar e describir as peculiaridades das novas contornas empresariais, de produción, tecnolóxicas, laborais, etc., ao longo da vida profesional, para adaptar os contidos aplicando as ferramentas e tecnoloxías máis apropiadas en cada caso, coma o desenvolvemento da IA. TIPO: Coñecementos ou contidos |
AP34
|
|
|
Identificar os síntomas da evolución do consumo de contidos audiovisuais e xornalísticos tanto informativos como de entretemento. TIPO: Coñecementos ou contidos |
AP35
|
|
|
Desenvolver hábitos e destrezas que permitan acometer proxectos de investigación tanto no ámbito universitario coma no da empresa. TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP37
|
|
|
Utilizar as ferramentas das tecnoloxías e aplicacións necesarias para o exercicio da súa profesión. TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP38
|
|
|
Xestionar o tempo e os recursos nos grupos de traballo (elaboración de plans, priorización de actividades, identificación e xestión de críticas, identificación de roles, xestión de reunións, cumprimiento de compromisos personais...) TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP39
|
|
|
Desenvolver a escoita activa nos grupos de traballo mantendo unha actitude empática e asertiva TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP40
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Roles de Produto |
Product Management.
Fases do produto: descubrir, definir, desenrolar e optimizar.
A cultura do produto.
Os 5 principios do Product Thinking.
Aplicación no mundo dos medios.
Equipo e organización. Roles de produto.
|
Mapas e modelos de contido |
Mapas de contido.
Identificar os tipos de contidos que mellor asisten ao usuario na execución de tarefas en cada estado / escenario.
|
Prototipado e Test de Usabilidad |
Prototipar o contido. Modelado.
User testing: probar o produto para descubrir problemas no deseño, detectar oportunidades de mellora e aprender dos usuarios, os seus comportamentos e preferencias.
|
Validación e Optimización do Producto |
Esquema de traballo: Misión / Visión / Valores / Obxetivos
Cómo os productos nos hace volver a eles. Categorías.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A24 A26 A27 A34 A35 A37 A38 A39 A40 |
15 |
39 |
54 |
Seminario |
A24 A27 A33 A34 A35 |
20 |
0 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Os alumnos reúnense e xestionan o desenvolvemento dun proxecto complexo, organízanse e distribúen as tarefas e recursos, realizan o calendario ou cronograma, levan un control do traballo realizado etc. Utilizan ferramentas dixitais para a xestión do proxecto.
Os alumnos realizan tarefas relacionadas co desenvolvemento do proxecto de maneira individual, que logo poñen en común cos seus compañeiros, profesores ou titores.
Os alumnos realizan traballos empregando cinco fases: 1) sprint 0; 2) fase de planificación; 3) fase de desenvolvemento; 4) fase de revisión; e 5) fase de análise.
Os alumnos, de maneira autónoma, traballan os materiais proporcionados polo docente ou conseguidos por eles.
Os alumnos, de maneira autónoma, fóra de horas de clase, individualmente ou en equipo, resolven problemas, desenvolven prácticas ou proxectos
|
Seminario |
Exposición en clase de novos contidos e descrición dos materiais utilizados, por parte do profesor. Preguntas dos alumnos |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominadas “Titorías” na memoria de verificación de títulos, concíbese como momentos de traballo presencial co docente para a atención e seguimento do traballo realizado por cada estudante. Implican a participación obrigatoria dos estudantes. Indicarase a forma e tempo en que se desenvolverá en relación con cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A24 A27 A33 A34 A35 |
Seguimento continuado e intervención do alumno na aula |
20 |
Traballos tutelados |
A24 A26 A27 A34 A35 A37 A38 A39 A40 |
Insights: redactar os 3 datos craves do proxecto TFM
Facer en equipo un brand sprint e xerar os “básicos”: misión, valores, segmentos, personalidade etc.
Crear as persoas e definir cal é a primaria (e por qué)
Poñer a persoa primaria en escenarios e seleccionar un escenario primario
para empezar a traballar
Facer un value proposition canvas en equipo. |
80 |
|
Observacións avaliación |
Todos los aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación al estudio”, “permanencia” y “fraude académico” se regirán de acuerdo con la normativa académica vigente de la UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Marty Cagan (2017). How to Create Tech Products Customers Love . John Wiley & Sons Inc
Jake Knapp (2016). Sprint: El método para resolver problemas y testar nuevas ideas en solo 5 días. Conecta |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|