Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Analizar e prever as tendencias do mercado xornalístico e audiovisual no escenario dixital TIPO: Competencias |
AP21
|
|
|
Analizar a evolución das audiencias na contorna dixital TIPO: Competencias |
AP23
|
|
|
Deseñar solución comunicativas de carácter xornalístico ou reputacional TIPO: Competencias |
AP24
|
|
|
Buscar vías de financiamento e desenvolver plans de viabilidade de proxectos xornalísticos e de entretemento TIPO: Competencias |
AP31
|
|
|
Identificar e describir as peculiaridades das novas contornas empresariais, de produción, tecnolóxicas, laborais, etc., ao longo da vida profesional, para adaptar os contidos aplicando as ferramentas e tecnoloxías máis apropiadas en cada caso, coma o desenvolvemento da IA. TIPO: Coñecementos ou contidos |
AP34
|
|
|
Identificar os síntomas da evolución do consumo de contidos audiovisuais e xornalísticos tanto informativos como de entretemento. TIPO: Coñecementos ou contidos |
AP35
|
|
|
Analizar as tendencias de programación e creación de obras documentais, formatos informativos e de entretemento. TIPO: Coñecementos ou contidos |
AP36
|
|
|
Utilizar as ferramentas das tecnoloxías e aplicacións necesarias para o exercicio da súa profesión. TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP37
|
|
|
Utilizar as ferramentas das tecnoloxías e aplicacións necesarias para o exercicio da súa profesión. TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP38
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Novos modelos de negocio |
Transformar o modelo de negocio para adaptarse ó novo entorno.
Productos e usuarios.
Misión e propuesta de valor.
Transformación dixital. |
Proxectos dixitais disruptivos |
Claves da disrupción dixital nos medios.
Que valoran as audiencias e onde están as oportunidades para os medios.
Explotar aspectos da cadea de valor para incrementar os ingresos e impulsar a innovación.
O papel da cultura e as aptitudes nas organizacións e como xestionalas. |
Polos de innovación |
A industria en permanente transformación.
Cambios no consumo e no modelo de negocio.
Novas formas de comunicar.
Un novo modelo de xornalismo.
Formatos de éxito.
O usuario como eixo central. |
A IA e a analítica de datos nas redaccións |
Uso da IA nas redaccións, producións e distribución de noticias.
Estratexias de IA nas redaccións.
O impacto da IA na calidade. Ética e política editorial.
O futuro da IA no xornalismo. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
A31 A24 A34 A35 A36 A37 A38 |
15 |
34 |
49 |
Seminario |
A21 A23 A24 A34 A35 |
25 |
0 |
25 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Os alumnos reúnense e xestionan o desenvolvemento dun proxecto complexo, organízanse e distribúen as tarefas e recursos, realizan o calendario ou cronograma, levan un control do traballo realizado etc. Utilizan ferramentas dixitais para a xestión do proxecto.
Os alumnos realizan tarefas relacionadas co desenvolvemento do proxecto de maneira individual, que logo poñen en común cos seus compañeiros, profesores ou titores.
Os alumnos, de maneira autónoma, traballan os materiais proporcionados polo docente ou conseguidos por eles.
Os alumnos, de maneira autónoma, fóra de horas de clase, individualmente ou en equipo, resolven problemas, desenvolven prácticas ou proxectos. |
Seminario |
Exposición en clase de novos contidos e descrición dos materiais utilizados, por parte do profesor. Preguntas dos alumnos |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominadas “Titorías” na memoria de verificación de títulos, concíbese como momentos de traballo presencial co docente para a atención e seguimento do traballo realizado por cada estudante. Implican a participación obrigatoria dos estudantes. Indicarase a forma e tempo en que se desenvolverá en relación con cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A21 A23 A24 A34 A35 |
Seguimento continuado e intervención do alumno na aula |
70 |
Prácticas de laboratorio |
A31 A24 A34 A35 A36 A37 A38 |
Analizar as tendencias do mercado, a través do coñecemento dos modelos de negocio |
30 |
|
Observacións avaliación |
Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Charlie Beckett y Mira Yaseen (2023). Generando el cambio. LSE
Nic Newman (2023). Journalism, media, and technology trends and predictions 2023. Reutersinstitute.politics |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|