Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Analizar e prever as tendencias do mercado xornalístico e audiovisual no escenario dixital TIPO: Competencias |
AP21
|
|
|
Analizar a evolución das audiencias na contorna dixital TIPO: Competencias |
AP23
|
|
|
Participar responsablemente las contornas dixitais, aplicando protocolos de ciberseguridad e protección de datos personais TIPO: Competencias |
AP26
|
|
|
Identificar os síntomas da evolución do consumo de contidos audiovisuais e xornalísticos tanto informativos como de entretemento. TIPO: Coñecementos ou contidos |
AP35
|
|
|
Desenvolver hábitos e destrezas que permitan acometer proxectos de investigación tanto no ámbito universitario coma no da empresa. TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP37
|
|
|
Expresar ideas e argumentos de forma clara e correcta, a través da linguaxe oral e escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma TIPO: Habilidades ou destrezas |
AP43
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Cómo, dónde e cando: preventas |
Describir e analizar o comportamento do mercado cinematográfico mundial e con especial detalle o mercado español.
Describir e comprender as relacións comerciais entre os tres xogadores principais: produtores/distribuidores/exhibidores.
Identificar as claves estratéxicas do negocio da distribución
cinematográfica.
Coñecer un proceso global de promoción e lanzamento desde o punto de vista dunha distribuidora. |
Festivales e mercados |
El valor del contenido en el mercado internacional:
Ficción vs Entretenimiento
El recorrido
La comercialización
Mercados:
Mercados más importantes
Asistentes
Cómo funcionan
Material de marketing
Stands
Conferencias y Prensa
Qué está ocurriendo en los Mercados
|
Proceso global de promoción e lanzamento dun produto audiovisual |
Creatividade, produción de todos os elementos, estratexia publicitaria e planificación de medios, campaña de comunicación e estratexia de lanzamento. |
Box-office |
Aproximación aos conceptos xerais da información sobre o despacho de billetes cinematográfico (box office).
Ademais destes conceptos, que permitirán ao alumno interpretar os datos esenciais nunha táboa de recadacións, realizarase un seguimento puntual das estreas no período que duren as clases, con especial atención a determinados modelos que centrarán cada unha destas sesións.
A partir do visionado de fragmentos específicos establecerase unha relación entre os distintos modelos xenéricos, cada un deles posuidor de linguaxe cinematográfica determinada, cos seus resultados en despacho de billetes, facendo especial fincapé nos datos españois e norteamericanos, por tratarse este último do mercado mundial máis importante e do que existen máis datos de carácter público
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A21 A23 A26 A35 |
35 |
60 |
95 |
Traballos tutelados |
A26 A35 A37 A43 |
8 |
46 |
54 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Exposición en clase de novos contidos e descrición dos materiais utilizados, por parte do profesor. Preguntas dos alumnos |
Traballos tutelados |
Os alumnos realizan tarefas relacionadas co desenvolvemento do proxecto de maneira individual, que logo poñen en común cos seus compañeiros, profesores ou titores.
Formulación/contextualización do problema ou escenario; definición das preguntas de indagación; xeración de hipótese; recollida de datos; interpretación de evidencias, análises de tendencias de contidos e evolución dos mercados; formulación de conclusións e revisión do proceso.
Os alumnos, de maneira autónoma, traballan os materiais proporcionados polo docente ou conseguidos por eles.
Os alumnos, de maneira autónoma, fóra de horas de clase, individualmente ou en equipo, resolven problemas, desenvolven prácticas ou proxectos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominadas “Titorías” na memoria de verificación de títulos, concíbese como momentos de traballo presencial co docente para a atención e seguimento do traballo realizado por cada estudante. Implican a participación obrigatoria dos estudantes. Indicarase a forma e tempo en que se desenvolverá en relación con cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A26 A35 A37 A43 |
Os alumnos realizan tarefas relacionadas co desenvolvemento do proxecto de maneira individual, que logo poñen en común cos seus compañeiros, profesores ou titores.
Formulación/contextualización do problema ou escenario; definición das preguntas de indagación; xeración de hipótese; recollida de datos; interpretación de evidencias, análises de tendencias de contidos e evolución dos mercados; formulación de conclusións e revisión do proceso.
Os alumnos, de maneira autónoma, traballan os materiais proporcionados polo docente ou conseguidos por eles.
Os alumnos, de maneira autónoma, fóra de horas de clase, individualmente ou en equipo, resolven problemas, desenvolven prácticas ou proxectos.
|
30 |
Seminario |
A21 A23 A26 A35 |
Exposición en clase de novos contidos e descrición dos materiais utilizados, por parte do profesor. Preguntas dos alumnos |
70 |
|
Observacións avaliación |
Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
E. Honthaner (2001). The complete film production handbook. Focal Press
A. Pardo (2002). El oficio de producir películas. El estilo Puttnam.. Arial Cine
Rafael Linares Palomar (2009). La promoción cinematográfica. Estrategias de comunicación y distribución de películas. . Fragua |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|