Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Ventas e Distribución de Contidos Audiovisuais Código 616531114
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Arrojo Baliña, María José
Correo electrónico
maria.jose.arrojo@udc.es
Profesorado
Arrojo Baliña, María José
Correo electrónico
maria.jose.arrojo@udc.es
Web http://www.mpxa.net
Descrición xeral Valorar as estratexias de venda e distribución de proxectos audiovisuais nunha contorna de cambio continuo nas xanelas de explotación, para favorecer a venda, circulación e consumo de contidos audiovisuais.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Analizar e prever as tendencias do mercado xornalístico e audiovisual no escenario dixital TIPO: Competencias AP21
Analizar a evolución das audiencias na contorna dixital TIPO: Competencias AP23
Participar responsablemente las contornas dixitais, aplicando protocolos de ciberseguridad e protección de datos personais TIPO: Competencias AP26
Identificar os síntomas da evolución do consumo de contidos audiovisuais e xornalísticos tanto informativos como de entretemento. TIPO: Coñecementos ou contidos AP35
Desenvolver hábitos e destrezas que permitan acometer proxectos de investigación tanto no ámbito universitario coma no da empresa. TIPO: Habilidades ou destrezas AP37
Expresar ideas e argumentos de forma clara e correcta, a través da linguaxe oral e escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma TIPO: Habilidades ou destrezas AP43

Contidos
Temas Subtemas
Cómo, dónde e cando: preventas Describir e analizar o comportamento do mercado cinematográfico mundial e con especial detalle o mercado español.
Describir e comprender as relacións comerciais entre os tres xogadores principais: produtores/distribuidores/exhibidores.
Identificar as claves estratéxicas do negocio da distribución
cinematográfica.
Coñecer un proceso global de promoción e lanzamento desde o punto de vista dunha distribuidora.
Festivales e mercados El valor del contenido en el mercado internacional:
Ficción vs Entretenimiento
El recorrido
La comercialización

Mercados:
Mercados más importantes
Asistentes
Cómo funcionan
Material de marketing
Stands
Conferencias y Prensa

Qué está ocurriendo en los Mercados
Proceso global de promoción e lanzamento dun produto audiovisual
Creatividade, produción de todos os elementos, estratexia publicitaria e planificación de medios, campaña de comunicación e estratexia de lanzamento.
Box-office Aproximación aos conceptos xerais da información sobre o despacho de billetes cinematográfico (box office).
Ademais destes conceptos, que permitirán ao alumno interpretar os datos esenciais nunha táboa de recadacións, realizarase un seguimento puntual das estreas no período que duren as clases, con especial atención a determinados modelos que centrarán cada unha destas sesións.
A partir do visionado de fragmentos específicos establecerase unha relación entre os distintos modelos xenéricos, cada un deles posuidor de linguaxe cinematográfica determinada, cos seus resultados en despacho de billetes, facendo especial fincapé nos datos españois e norteamericanos, por tratarse este último do mercado mundial máis importante e do que existen máis datos de carácter público

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Seminario A21 A23 A26 A35 35 60 95
Traballos tutelados A26 A35 A37 A43 8 46 54
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario Exposición en clase de novos contidos e descrición dos materiais utilizados, por parte do profesor. Preguntas dos alumnos
Traballos tutelados Os alumnos realizan tarefas relacionadas co desenvolvemento do proxecto de maneira individual, que logo poñen en común cos seus compañeiros, profesores ou titores.
Formulación/contextualización do problema ou escenario; definición das preguntas de indagación; xeración de hipótese; recollida de datos; interpretación de evidencias, análises de tendencias de contidos e evolución dos mercados; formulación de conclusións e revisión do proceso.
Os alumnos, de maneira autónoma, traballan os materiais proporcionados polo docente ou conseguidos por eles.
Os alumnos, de maneira autónoma, fóra de horas de clase, individualmente ou en equipo, resolven problemas, desenvolven prácticas ou proxectos.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición

A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominadas “Titorías” na memoria de verificación de títulos, concíbese como momentos de traballo presencial co docente para a atención e seguimento do traballo realizado por cada estudante. Implican a participación obrigatoria dos estudantes. Indicarase a forma e tempo en que se desenvolverá en relación con cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A26 A35 A37 A43 Os alumnos realizan tarefas relacionadas co desenvolvemento do proxecto de maneira individual, que logo poñen en común cos seus compañeiros, profesores ou titores.
Formulación/contextualización do problema ou escenario; definición das preguntas de indagación; xeración de hipótese; recollida de datos; interpretación de evidencias, análises de tendencias de contidos e evolución dos mercados; formulación de conclusións e revisión do proceso.
Os alumnos, de maneira autónoma, traballan os materiais proporcionados polo docente ou conseguidos por eles.
Os alumnos, de maneira autónoma, fóra de horas de clase, individualmente ou en equipo, resolven problemas, desenvolven prácticas ou proxectos.
30
Seminario A21 A23 A26 A35 Exposición en clase de novos contidos e descrición dos materiais utilizados, por parte do profesor. Preguntas dos alumnos 70
 
Observacións avaliación

Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.

 


Fontes de información
Bibliografía básica E. Honthaner (2001). The complete film production handbook. Focal Press
A. Pardo (2002). El oficio de producir películas. El estilo Puttnam.. Arial Cine
Rafael Linares Palomar (2009). La promoción cinematográfica. Estrategias de comunicación y distribución de películas. . Fragua

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías