Datos Identificativos | 2024/25 | ||||||
Asignatura (*) | Direción de Produción en Cine e Televisión | Código | 616531115 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | http://www.mpxa.net | ||||||
Descrición xeral | O alumno adquirirá coñecemento experto sobre as ferramentas, procesos e recursos fundamentais de cada unha das fases da produción audiovisual. O alumno aprenderá como configurar un equipo de produción e elaborar un plan de traballo e presuposto. |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Conceptualizar y diseñar productos comunicativos periodísticos y de entretenimiento en cualquier plataforma, a partir del análisis de las tendencias de consumo | AP32 |
||
Diseñar soluciones comunicativas de carácter periodístico o reputacional | AP24 |
||
Capacidad para evaluar los costes de ideas y guiones a través del análisis de los recursos humanos y materiales necesarios para su realización | AP29 |
||
Utilizar las herramientas de las tecnologías y aplicaciones necesarias para el ejercicio de su profesión. | AP38 |
||
Gestionar el tiempo y los recursos en los grupos de trabajo (elaboración de planes, priorización de actividades, identificación y gestión de críticas, identificación de roles, gestión de reuniones, cumplimiento de compromisos personales...) | AP39 |
||
Desarrollar la escucha activa en los grupos de trabajo manteniendo una actitud empática y asertiva | AP40 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
Dirección de Produción en Cine | As regras do xogo do sistema audiovisual Da idea ao concepto proposto. Orzamento de desenvolvemento. Financiamento público. Financiamiento privado. Plan financeiro. Introdución Postproducción: cando comeza? Áreas de responsabilidade: Xestión de equipos humanos: Etapas de postproducción de principio a fin |
Dirección de Produción en Televisión | Relación entre canles xeneralistas, plataformas OTT e produtoras. Modelos de produción. O orzamento televisivo Plan de produción |
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Sesión maxistral | A29 A39 A40 | 20 | 21 | 41 |
Traballos tutelados | A32 A24 A38 | 50 | 58 | 108 |
Atención personalizada | 1 | 0 | 1 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Exposición oral da materia coa axuda de medios audiovisuais. Estas sesións sitúan ao alumnado no ambiente axeitado para realizar traballos tutelados. |
Traballos tutelados | Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, e na análise e recollida de información para a creación de produtos audiovisuais. Serán traballos individuais ou en grupo. Para acadar os obxectivos é necesario realizar un traballo autónomo e presencial. |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | A29 A39 A40 | Exposición oral da materia coa axuda de medios audiovisuais. Seguimento continuado e participación na clase. | 40 |
Traballos tutelados | A32 A24 A38 | Configurar un equipo de produción e elaborar un plan de traballo e orzamento. |
60 |
Observacións avaliación | |||
Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC. |
Fontes de información |
Bibliografía básica |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |