Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Direción de Produción en Cine e Televisión Código 616531115
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Formoso Barro, Maria Josefa
Correo electrónico
m.formoso@udc.es
Profesorado
Formoso Barro, Maria Josefa
Correo electrónico
m.formoso@udc.es
Web http://www.mpxa.net
Descrición xeral O alumno adquirirá coñecemento experto sobre as ferramentas, procesos e recursos fundamentais de cada unha das fases da produción audiovisual. O alumno aprenderá como configurar un equipo de produción e elaborar un plan de traballo e presuposto.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Conceptualizar y diseñar productos comunicativos periodísticos y de entretenimiento en cualquier plataforma, a partir del análisis de las tendencias de consumo AP32
Diseñar soluciones comunicativas de carácter periodístico o reputacional AP24
Capacidad para evaluar los costes de ideas y guiones a través del análisis de los recursos humanos y materiales necesarios para su realización AP29
Utilizar las herramientas de las tecnologías y aplicaciones necesarias para el ejercicio de su profesión. AP38
Gestionar el tiempo y los recursos en los grupos de trabajo (elaboración de planes, priorización de actividades, identificación y gestión de críticas, identificación de roles, gestión de reuniones, cumplimiento de compromisos personales...) AP39
Desarrollar la escucha activa en los grupos de trabajo manteniendo una actitud empática y asertiva AP40

Contidos
Temas Subtemas
Dirección de Produción en Cine As regras do xogo do sistema audiovisual
Da idea ao concepto proposto.
Orzamento de desenvolvemento.
Financiamento público.
Financiamiento privado. Plan financeiro.
Introdución Postproducción: cando comeza?
Áreas de responsabilidade:
Xestión de equipos humanos:
Etapas de postproducción de principio a fin
Dirección de Produción en Televisión Relación entre canles xeneralistas, plataformas OTT e produtoras. Modelos de produción.
O orzamento televisivo
Plan de produción

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A29 A39 A40 20 21 41
Traballos tutelados A32 A24 A38 50 58 108
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Exposición oral da materia coa axuda de medios audiovisuais. Estas sesións sitúan ao alumnado no ambiente axeitado para realizar traballos tutelados.
Traballos tutelados Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, e na análise e recollida de información para a creación de produtos audiovisuais. Serán traballos individuais ou en grupo. Para acadar os obxectivos é necesario realizar un traballo autónomo e presencial.

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Traballos tutelados
Descrición
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominadas “Titorías” na acta de verificación da titulación, concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Supoñen a participación obrigatoria do alumnado. A forma e o tempo en que se realizará indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Sesión maxistral A29 A39 A40 Exposición oral da materia coa axuda de medios audiovisuais. Seguimento continuado e participación na clase. 40
Traballos tutelados A32 A24 A38
Configurar un equipo de produción e elaborar un plan de traballo e orzamento.
60
 
Observacións avaliación

Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.


Fontes de información
Bibliografía básica Pardo, Alejandro (1999). David Puttnam, un productor cretivo. Rialp
Augros, J (2000). El dinero de Hollywood. Paidós
Campbell, Joseph (1949). El heroe de las mil caras. Fondo de cultura económica
Pardo, Alejandro (2003). El oficio de producir películas:el estilo Puttnam. Ariel
Pardo, Alejandro (2002). El productor del cine. Nickel Odeon
Mollá Furió, D (2012). La producción cinematográfica. UOC
Ballo, Jordi (2006). La semilla inmortal. Anagrama

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías