Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Direción de Produción na contorna dixital Código 616531116
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
López Golán, Mónica
Correo electrónico
monica.lopez.golan@udc.es
Profesorado
López Golán, Mónica
Correo electrónico
monica.lopez.golan@udc.es
Web http://www.mpxa.net
Descrición xeral Configurar un equipo de produción e elaborar un plan de traballo aplicando os coñecementos adquiridos na materia, que permitirán diferenciar e avaliar as tarefas e roles profesionais nas fases de desenvolvemento e produción dun proxecto audiovisual, de animación, videoxogos, e-sports ó multipantalla.

Competencias / Resultados do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Conceptualizar e deseñar productos comunicativos xornalísticos e de entretemento en cualquera plataforma, a partir da análise das tendencias de consumo TIPO: Competencial AP32
Deseñar solución comunicativas de carácter xornalístico ou reputacional TIPO: Competencias AP24
Deseñar proxectos e solucións xornalísticas e audiovisuais, identificando os retos emerxentes na contorna dixital, e aplicaros as necesidades reais da contorna social e económica TIPO: Competencias AP28
Capacidade para avaliar os custos de ideas e guions a través da análise dos recursos humanos e materiais necesarios para a sua realización TIPO: Competencias AP29
Utilizar as ferramentas das tecnoloxías e aplicacións necesarias para o exercicio da súa profesión. TIPO: Habilidades ou destrezas AP38
Xestionar o tempo e os recursos nos grupos de traballo (elaboración de plans, priorización de actividades, identificación e xestión de críticas, identificación de roles, xestión de reunións, cumprimiento de compromisos personais...) TIPO: Habilidades ou destrezas AP39
Desenvolver a escoita activa nos grupos de traballo mantendo unha actitude empática e asertiva TIPO: Habilidades ou destrezas AP40

Contidos
Temas Subtemas
Dirección de Producción Multipantalla Modelos de distribución
Novos formatos e migración de contidos
Dirección de Producción en Animación
Diferenzas fundamentais entre producir animación e imaxe real
Exemplos das diferentes técnicas.
Orzar e financiar un proxecto de animación
Dirección de Producción en Videoxogos e E-sports

Produción de videoxogos
Os videoxogos como xeradores de contido audiovisual
Streaming Gaming & Esports
Contidos Audiovisuais en ESports

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Estudo de casos A29 A38 A39 A40 2 47 49
Seminario A32 A24 A28 25 0 25
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Estudo de casos Os alumnos, de maneira autónoma, traballan os materiais proporcionados polo docente ou conseguidos por eles.
Os alumnos, de maneira autónoma, fóra de horas de clase, individualmente ou en equipo, resolven problemas, desenvolven prácticas ou proxectos.
Seminario Exposición en clase de novos contidos e descrición dos materiais utilizados, por parte do profesor. Preguntas dos alumnos

Atención personalizada
Metodoloxías
Estudo de casos
Descrición

A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominadas “Titorías” na memoria de verificación de títulos, concíbese como momentos de traballo presencial co docente para a atención e seguimento do traballo realizado por cada estudante. Implican a participación obrigatoria dos estudantes. Indicarase a forma e tempo en que se desenvolverá en relación con cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Seminario A32 A24 A28 Exposición en clase de novos contidos e descrición dos materiais utilizados, por parte do profesor. Preguntas dos alumnos. 80
Estudo de casos A29 A38 A39 A40 Configurar un equipo de produción e elaborar un plan de traballo aplicando os coñecementos adquiridos 20
 
Observacións avaliación

Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.


Fontes de información
Bibliografía básica Ecijabernal, H. (2000). Cómo producir, distribuir y financiar una obra. Libro blanco del audiovisual. audiovisual. Exportfilm
Sainz, M (2002). El productor audiovisual. Síntesis
Arnau Quiles (2017). Producción de cine digital. Ma Non Troppo
Alejandro Pardo (2015). Producción ejecutiva de proyectos cinematográficos.. Eunsa

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías