Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer a función e planificación estratéxica da comunicación nas organizacións. |
A1 A3 A7 A9 A10 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Saber relacionarse cos medios de comunicación mediante as principais técnicas: notas de prensa, roldas de prensa, dossier, vídeo, audio e soporte interactivo. |
A1 A2 A7 A8
|
|
|
Elaborar mensaxes para a súa difusión corporativa externa e interna |
A1
|
|
|
Diseñar e producir eventos corporativos |
A1 A2 A3 A7 A8 A9
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TEMA 1. A COMUNICACIÓN CORPORATIVA |
1.1. Introdución.
1.2. Antecedentes históricos da actividade profesional.
1.3. Definición. Obxectivo/s.
1.4. Planificar a comunicación. |
TEMA 2. IDENTIDADE AUDIOVISUAL E MULTIMEDIA |
2.1. Introdución. Conceptos.
2.2. Identidade gráfica corporativa.
2.3. Xestión da comunicación online. O community manager. |
TEMA 3. ORGANIZACIÓN DE EVENTOS |
3.1. Obxectivos.
3.2. Tipoloxía.
3.3. Etapas.
3.4. A conferencia de prensa. |
TEMA 4. PORTAVOCÍA AUDIOVISUAL |
4.1. O voceiro.
4.2. Preparación argumental do portavoz.
4.3. Comunicación Non Verbal.
4.4. Intervencións nos medios audiovisuais. |
TEMA 5. AUDITORIA DE COMUNCACIÓN |
5.1. Introdución. Concepto.
5.2. Obxectivos.
|
TEMA 6. COMUNICACIÓN INTERNA
|
6.1. Introdución.
6.2. Fundamentos.
6.3. Situación actual.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 |
27 |
29 |
56 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 A12 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
28 |
56 |
84 |
Aprendizaxe servizo |
A1 A2 A3 A12 B2 B4 B6 C2 C3 C4 |
3 |
5 |
8 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
Talleres prácticos desenvolvidos nos grupos medianos. A docencia interactiva combinará unha metodoloxía presencial/online. |
Sesión maxistral |
Exposición de teoría e casos aplicados, que se complementarán con lecturas e estudos de caso. |
Aprendizaxe servizo |
Desenvolvemento de obradoiro aplicado a unha organización real. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Obradoiro |
|
Descrición |
Titorías individuais ou en pequenos grupos, mediante correo electrónico e Teams. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 A12 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
Os contidos teóricos e teórico-prácticos serán avaliados por medio dunha proba escrita. Hai que superar asimesmo a parte práctica da materia. |
40 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 |
Avaliarase o resultado, así como o proceso de planificación e desenvolvemento dos traballos. A metodoloxía de Aprendizaxe-servizo inclúese nesta avaliación. A asistencia a actividades complementarias da materia inclúese nesta avaliación. |
60 |
|
Observacións avaliación |
Requírese superar tanto a parte práctica como a proba escrita da materia. Requírese asistencia. Non se admiten faltas de ortografía, nin en traballos nin no exame. Mantéñense os criterios para a convocatoria de xullo. Aqueles estudantes que non completaron o proceso de avaliación continua e/ou que non se presentaran ao exame da convocatoria oficial poderán optar á segunda oportunidade establecida polo calendario de exames. Nesta convocatoria a profesora fixará un novo prazo de entrega dos traballos prácticos. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación parcial e dispensa académica de exención de asistencia, os criterios, actividades e o peso que terán na avaliación serán o mesmo para as dúas oportunidades. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Costa-Sánchez, C.; Túñez-López, M., Míguez-González, M (2020). Comparative analysis of corporate communication management between companies and institutions. Comunicaçao e Sociedade, 37-51
Costa-Sánchez, Carmen y Martínez Costa, Sandra (2018). Comunicación Corporativa Audiovisual y Online. Innovación y tendencias. . Barcelona: UOC
Túñez López, M. ; Costa-Sánchez, C. (2014). Comunicación corporativa. Claves y escenarios.. Barcelona: UOC
Cornelissen, J. (2011). Corporate Communication. A guide to theory and practice.. London: SAGE.
Grunig, J. y Hunt, T. (2003). Dirección de Relaciones Públicas.. Barcelona: Gestión 2000.
Costa-Sánchez, C.; Túñez-López, M., Míguez-González, M. (2020). Gestión de la comunicación en la PYME . Estudios sobre el mensaje periodístico, 26(3), 927-938.
Losada Díaz, J. C. (coord.) (2004). Gestión de la comunicación en las organizaciones. Barcelona: Ariel
Túñez López, M. (2012). La gestión de la comunicación en las organizaciones.. Sevilla: Comunicación Social.
García Santamarina, J. V. (2019). Las nuevas fronteras de la comunicación corporativa. Barcelona: UOC
Romero, L. M. (2020). Manual de gestión de la comunicación corporativa. Madrid: Editorial tecnos
Xifra, J. (2014). Manual de Relaciones Públicas e Institucionales.. Madrid: Editorial Tecnos.
Dotras, A. (2016). Social media. Herramientas y estrategias empresariales.. Madrid: RAMA Editorial.
Estanyol Casals, E., García Simón, E. y Lalueza, F. (2016). ¿Cómo elaborar un plan de comunicación corporativa?. Barcelona: Editorial UOC. |
|
Bibliografía complementaria
|
Jiménez Morales, M. y Panizo Alonso, J. (2017). Eventos y protocolo: la gestión estratégica de actos corporativos e institucionales. . Barcelona: Editorial UOC
Camacho Markina, I. (2017). Formación de portavoces: Cómo conseguir una comunicación efectiva ante los medios y otros públicos.. Barcelona: Editorial UOC
García Orosa, B. (2005). Los altavoces de la actualidad: Radiografía de los gabinetes de comunicación‎. A Coruña: NetBiblo.
Aced, Cristina (2013). Relaciones Públicas 2.0.. Barcelona: UOC. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Comunicación oral e escrita/616G01001 | Comunicación e industrias culturais/616G01009 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Estratexias de comunicación multimedia/616G01035 |
|
|