Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer la estrutura interna da mensaxe informativa y da mensaxe persuasiva. |
A11 A12
|
|
|
Coñecer as estratexias de manipulación e desinformación. |
A1 A4 A5 A6 A12
|
B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Coñecer as metodoloxías de análise das mensaxes audiovisuais e a influencia nos medios audiovisuais. |
A4 A5 A6 A11 A12
|
B9
|
C3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Metodoloxías de análise de mensaxes audiovisuais. |
Principais teorías da comunicación e da información.
Perspectivas dende as que se realiza a análise audiovisual.
Análise retórico, discursivo, narrativo e semiótico dos productos audiovisuais de entretemento. |
2. Metodoloxíaa de análise da mensaxe informativa |
Análise retórico, discursivo, narrativo e semiótico dos productos audiovisuais informativos. |
3. Análise do produto persuasivo |
Análise retórico, discursivo, narrativo e semiótico dos productos audiovisuais persuasivos. |
4. Estratexias de manipulación e desinformación. |
Analise crítico de estratexias de manipulación e desinformación. |
5. Crítica audiovisual. |
Interrelación da crítica con outras disciplinas de análise audiovisual. |
6. Influencia dos medios audiovisuais. |
Análise ético do produto audiovisual. Responsabilidade ética do creador de produtos audiovisuais informativos, persuasivos e de entretenimiento. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
22 |
61 |
83 |
Proba mixta |
A1 A4 A5 A11 A12 C2 C3 C4 |
3 |
0 |
3 |
Análise de fontes documentais |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
21 |
41 |
62 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto ás primeiras, recolle preguntas abertas de desenvolvemento; as segundas, poden combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Análise de fontes documentais |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, artigos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a súa análise. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba mixta |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
Previa cita vía mail |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A1 A4 A5 A11 A12 C2 C3 C4 |
Proba que integra preguntas de ensaio e preguntas obxectivas. En canto ás primeiras, recolle preguntas abertas de desenvolvemento; as segundas, poden combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de
discriminación, de completar e/ou de asociación. |
30 |
Análise de fontes documentais |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
Probas de análise de diferentes documentos audiovisuais segundo as indicacións do enunciado propuesto pola docente. Traballos individuais e traballos en grupo. |
70 |
|
Observacións avaliación |
Dado que é unha materia eminentemente práctica, o peso maioritario desta recae, sobre todo, nos traballos realizados polo alumnado. O 30% da avaliación total procede da proba obxectiva sobre a teoría impartida nas clases que pode incluir tamén aplicación práctica. O 70% restante responde á avaliación das prácticas realizadas en clase (individuais/en grupo) Para superar a materia é necesario aprobar os traballos prácticos plantexados na clase e aprobar a proba obxectiva. Alumnado con dispensa académica, segunda oportunidade e convocatoria de decembro O alumnado con dispensa académica será evaluado en función dos mesmos criterios. No caso de suspender, a evaluación na segunda oportunidade e convocatoria extraordinaria será idéntica. Plaxio A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. Os/as alumnos/as deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (Moodle), pois será o espazo a través do cal se lles comunicará toda a información necesaria sobre a materia: documentos, avisos e calificacións.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
SÁNCHEZ NORIEGA, José Luis (1997). Crítica de la seducción mediática. Madrid: Tecnos
Bordwell, David (2002). El arte audiovisual: una introducción. Barcelona: Paidós Ibérica
JACQUARD, Roland, (1988). La Desinformación: una manipulación del poder|. Madrid Espasa Calpe
VILCHES, Lorenzo (1989). Manipulación de la información televisiva. Barcelona: Paidós
Herrero, Julio César (Ed.) (2009). Manual de Teoría de la Información y de la Comunicación. Madrid: Universitas
Igartua Perosanz, Juan José (2006). Métodos cuantitativos de investigación en comunicación. Bosch
KAPFERER, Jean-Noël (1989). Rumores. Plaza y Janés
Gutiérrez San Miguel, Begoña (2006). Teoría de la narración adiovisual. Madrid: Cátedra
WATZLAWICK, Paul (1994). ¿Es real la realidad?. Barcelona: Herder |
|
Bibliografía complementaria
|
(1999-2006). EL ALA OESTE DE LA CASA BLANCA.
Torres, Pep (2011). EL ARTE DEL RUIDO. BARCELONA: PLATAFORMA EDITORIAL
Reitman, Jason (2005). Gracias por fumar.
FERGUSON, CHARLES (2010). INSIDE JOB.
(1989-2011). LOS SIMPSON.
KAREL, WILLIAM (2002). OPERACIÓN LUNA.
WILDER, BILLY (1974). PRIMERA PLANA.
LASSETER, JOHN (1995). TOY STORY.
Docter, Peter (2009). UP.
JOSEPH, PETER (2007). ZEITGEIST, LA PELÍCULA. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dirección de Fotografía: Cámara e Iluminación/616G01022 | Teoría e práctica da edición e a montaxe/616G01023 | Infografía 3D-1/616G01024 | Deseño de Produción e Dirección Artística/616G01025 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Non hai comentarios |
|