Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
1. Comprender o proceso de elaboración e creación de obras audiovisuais.
2. Coñecer as funcións e tarefas de os que inteveñen en dito proceso, así como as etapas deste.
3. Obter unha visión global do produto audiovisual segundo un modelo de negocio e un concepto de autoría.
4. Integrar as facetas de guión, visualización, deseño de produción, fotografía, banda sonora e postprodución nun proxecto totalmente planifcado.
5. Coñecer e poñer en práctica as artes da realización, adquirir certa soltura no manexo dunha cámara de video, a iluminación e o son.
6. Exercitar a adaptación de textos literarios, a aplicación de guións orixinais, a búsqueda e elección de localizaciós axeitadas e súa necesaria ambientación, elaboración de planos de traballo (organización da produción) e a edición do exercicio: minutados de brutos gravados, guión de edición, elaboración de bandas sonora, creación de títulos, etc.; e a operación xeral dos medios técnicos que requira o proceso de realización. |
A1 A2 A7 A8 A12
|
B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A realización |
-Realización e linguaxe audiovisual |
Medios técnicos para a realización |
-Estudios de produción de televisión
-Medios técnicos para a gravación, edición e posprodución |
Modalidades da realización |
-Modelos de realización según o seu procedemento de produción |
A realización en televisión |
-Realización monocámara
-Realización multicámara
-Realización en plató de televisión
-Realización en exteriores
-O equipo humano |
Realización dos xéneros televisivos |
-Informativos
-Reportaxes
-A entrevista
-Musical
-Magacín
-Deportes
-Variedades
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A7 A8 A12 B9 C1 |
10 |
15 |
25 |
Aprendizaxe colaborativa |
A1 A2 A7 A8 A12 B8 C2 C3 C4 |
34 |
62 |
96 |
Proba mixta |
A1 A2 A7 A8 A12 |
2 |
25 |
27 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais, coa finalidade de transmitir os coñecementos teóricos enmarcados dentro da asignatura. |
Aprendizaxe colaborativa |
Realización de diferentes prácticas de carácter presencial, onde o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Proba mixta |
A desenvolver de forma presencial e composta por unha parte tipo test e unha serie de preguntas curtas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
|
Descrición |
Os alumnos necesitarán atención personalizada para resolver as dúbidas na realización das prácticas ou para o seguimento das mesmas. Estas desenvolveranse de forma presencial ou online a través de ferramentas como: correo electrónico ou Teams. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
A1 A2 A7 A8 A12 B8 C2 C3 C4 |
Creación de diferentes productos audiovisuais.
|
60 |
Proba mixta |
A1 A2 A7 A8 A12 |
Proba composta por: unha parte tipo test, unha serie de preguntas curtas. |
40 |
|
Observacións avaliación |
-A teoría supón o 40% da nota e a práctica o 60% restante.
-Para superar a asignatura deben estar aprobadas as dúas partes (teoría e práctica). Para superar a parte práctica deben estar aprobadas cada unha das prácticas feitas ao longo do curso (necesario o 50% da nota en cada unha delas).
-Para participar nas prácticas de grupo é obrigatoria a asistencia.
-Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Millerson, G. (2003). Producción y realización en televisión. IORTV, Madrid
Barroso, Jaime (2008). Realización audiovisual. Editorial Síntesis, Madrid
Castillo, José María (2022). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid |
|
Bibliografía complementaria
|
Barroso, Jaime (1996). Realización de los géneros televisivos. Madrid, Síntesis
Barroso, Jaime (2001). Técnicas de realización de reportajes y documentales para televisión. IORTV, Madrid |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos tecnolóxicos dos medios audioviosuais/616G01003 | Guión/616G01018 | Dirección de Fotografía: Cámara e Iluminación/616G01022 | Teoría e práctica da edición e a montaxe/616G01023 | Deseño de Produción e Dirección Artística/616G01025 | Ambientación sonora e musical/616G01028 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Organización e produción audiovisual/616G01029 | Posprodución dixital/616G01031 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|