Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A1
|
B9
|
C1 C2
|
Crear produtos audiovisuais |
A2
|
B9
|
C1 C4
|
Coñecer as técnicas de creación e produción dunha campaña transmedia. |
A7 A8 A12
|
B9
|
|
Coñocer os principais códigos da mensaxe audiovisual. |
A6 A12
|
B9
|
C2 C3 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Formatos e tendencias de comunicación multimedia. |
. Marco conceptual.
. Narrativa multiplataforma.
. Narrativa crossmedia.
. Narrativa transmedia. |
2. Factores e estratexias de comunicación en Social Media. |
. O valor da conversación social.
. Obxectivos: por que e para que dos Social Media?
. Selección de Social Media en función do contido audiovisual.
. Estratexias para impulsar a interacción. |
3. Creación e optimización de contidos en liña. |
. A mensaxe.
. A biblia de desenvolvemento.
. A selección das plataformas.
|
4. Estratexias de comunicación combinadas on-off line. |
. Coherencia contido-soporte.
. Estratexias combinadas. |
5. Planificación e desenvolvemento de proxectos de comunicación multimedia. |
. Metas e obxectivos.
. Planificación.
. Execución.
. Avaliación de resultados e obtención de conclusións. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A6 A7 A8 A12 B9 C3 |
21 |
57 |
78 |
Obradoiro |
A1 A2 A7 A8 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
21 |
50 |
71 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Leccións expositivas da parte teórica da materia que serán acompañadas por exemplos prácticos que axuden a ilustrar o contido e faciliten a súa comprensión. |
Obradoiro |
Desenvolvemento de diferentes traballos a través dunha metodoloxía de aprendizaxe baseada en proxectos |
Atención personalizada |
|
Descrición |
A profesora estará a disposición dos alumnos nas súas horas de titoría e a través do correo electrónico e Teams para as necesarias orientacións e seguimento das súas actividades e traballos. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A6 A7 A8 A12 B9 C3 |
Realizarase unha proba escrita para avaliar o coñecemento dos contidos da materia. |
20 |
Obradoiro |
A1 A2 A7 A8 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
A cualificación de cada alumno integrante do grupo podería ser diferente en función da súa achega e compromiso.
|
80 |
|
Observacións avaliación |
- Ortografía: as posibles faltas de ortografía nos exames e traballos baixarán de modo significativo a cualificación dos mesmos. - Para aprobar a materia é preciso ter aprobado a parte práctica (obradoiros e traballo tutelado). - Cada traballo ou exercicio práctico non entregado no tempo e forma estipulados supón a súa anulación.-Mención Comunicación Audiovisual Multiplataforma: Nesta materia, poderán realizarse actividades ou traballos en coordinación con outras materias optativas da mención Comunicación Audiovisual Multiplataforma. -Todos os aspectos normativos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC. Os alumnos/ as con dispensa académica deben contactar coa profesora antes do 30 de xaneiro, a fin de acordar un intinerario personalizado que permita suplir as ausencias ás sesións maxistrais, horas de traballo en aula e á conferencia / masterclass planificadas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Costa Sánchez, Carmen & Martínez Costa, Sandra (eds.) (2018). Comunicación Corporativa Audiovisual y Online. Innovación y tendencias.. Barcelona: Editorial UOC
Costa-Sánchez, C. & Túñez-López, M. (2019). Contenidos audiovisuales en social media. Análisis comparativo de Facebook y Youtube. Fonseca Journal of Communication, 19, 223-236
Jenkins, Henry (2006). Convergence culture. New York : New York University Press
Jenkins, Henry; Ford, Sam & Green, Joshua (2015). Cultura transmedia. Barcelona: Gedisa
Gallego Aguilar, Andrés Felipe (2011). Diseño de Narrativas Transmediáticas. Colombia: Universidad de Caldas. Manizales
Rosales, Pere (2010). Estrategia digital : cómo usar las nuevas tecnologías mejor que la competencia. Bilbao: Ediciones Deusto
Acuña, Fernando & Caloguerea, Alejandro (2013). Guía para la producción y distribución de contenidos transmedia para múltiples plataformas. Chile: Acción Audiovisual
Neira, Elena (2015). La otra pantalla. Redes sociales, móviles y nueva televisión. Barcelona: Editorial UOC
Scolari, Carlos Alberto. (2013). Narrativas transmedia : cuando todos los medios cuentan. Barcelona: Centro libros PAPF
Costa-Sánchez, C. & López-García, X. (2021). Narrativas transmedia sociales en el ámbito hispanoamericano (2014-2018). Arte, individuo y sociedad, 33(1), 237-257
Sanagustín, E. (2017). Plan de contenidos para medios sociales. Barcelona: UOC
Boté, J. J. (2019). Vídeo para redes sociales. Barcelona: UOC. |
|
Bibliografía complementaria
|
Cascajosa Virino, Concepción (ed.) (2015). Dentro de El Ministerio del Tiempo. Madrid: Leemelibros
Tubau, Daniel (2011). El guión del siglo 21: el futuro de la narrativa en el mundo digital. Barcelona : Alba
Miller, Michael (2010). Marketing con YouTube. Madrid : Anaya Multimedia, 2011 |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Comunicación corporativa/616G01013 | Ficción audiovisual/616G01014 | Guión/616G01018 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|