Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer ferramentas útiles e amplamente empregadas para a creación e xestión de proxectos multimedia |
A2 A7 A8
|
B8
|
C1 C2 C3 C4
|
Saber administrar e empregar determinadas ferramentas Web para a súa inclusión en proxectos audiovisuais |
A2 A8
|
B8
|
C2
|
Recoñecer termos e funcións propios das tecnoloxías da información e as comunicacións co obxectivo de mellorar a colaboración no desenvolvemento de proxectos complexos nos que participen profesionais de distintas áreas |
A7 A8
|
B8
|
C2
|
Deseñar e desenvolver un proxecto multimedia que integre múltiples ferramentas Web tendo en conta aspectos como: as tecnoloxías informáticas existentes, a representación adecuada de datos multimedia, a inclusión de capacidades sociais e de comunicación a través da Web |
A2 A7
|
B8
|
C1 C2
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Teoría |
- Tecnoloxías para a creación de blogs, foros e wikis
- Posicionamento en buscadores: estratexias de visibilidade na rede
- Deseño adaptable, navegabilidade e usabilidade web
- Plataformas de distribución de vídeo e audio na rede
- Xestores de contidos e webs dinámicas |
Prácticas |
- Instalación, configuración e uso de diferentes ferramentas orientadas á xestión de contidos
- Realización de diferentes tarefas asociadas aos contidos vistos durante as sesións maxistrais
- Elaboración dun proxecto propio servíndose de distintas plataformas e no que se incorporarán os diferentes aspectos vistos durante o curso |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A2 A7 A8 B8 C1 C2 C3 C4 |
21 |
21 |
42 |
Prácticas de laboratorio |
A2 A7 A8 B8 C2 C3 C4 |
15 |
30 |
45 |
Traballos tutelados |
A2 A8 B8 C2 C4 |
4 |
40 |
44 |
Presentación oral |
A8 B8 C2 |
2 |
4 |
6 |
Proba obxectiva |
A7 A8 B8 C2 |
1 |
10 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Presentación dos aspectos teóricos da materia |
Prácticas de laboratorio |
- Emprego de ferramentas de xestión de blogs, foros e wikis
- Técnicas de posicionamento en buscadores
- Deseño adaptable, navegabilidade e usabilidade web
- Plataformas de distribución de video e audio na rede
- Xestores de contidos e webs dinámicas |
Traballos tutelados |
Elaboración dun proxecto propio servíndose de distintas plataformas e no que se incorporarán os diferentes aspectos vistos durante o curso |
Presentación oral |
Exposición pública dos traballos tutelados |
Proba obxectiva |
Proba de avaliación dos contidos da materia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Levarase a cabo un seguimento das prácticas e traballos tutelados a desenvolver durante as horas reservadas no horario (sesións de laboratorio). Adicionalmente, para abordar aqueles problemas de especial dificultade, tamén se poderán empregar as franxas horarias dispoñibles para a atención do alumnado. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A2 A8 B8 C2 C4 |
Avaliarase a calidade dos proxectos realizados nos diferentes aspectos da asignatura |
25 |
Prácticas de laboratorio |
A2 A7 A8 B8 C2 C3 C4 |
Seguemento das prácticas a realizar no laboratorio |
25 |
Proba obxectiva |
A7 A8 B8 C2 |
Proba de avaliación dos coñecementos teórico/prácticos da asignatura |
40 |
Presentación oral |
A8 B8 C2 |
Exposición dos traballos tutelados |
10 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a materia é imprescindible acadar unha nota mínima na parte teórica e práctica. Esta nota mínima será de 4 puntos sobre un máximo de 10 puntos. En caso de non chegar á nota mínima nalgunha das partes, a máxima nota global que se poderá acadar é dun 4.5. O alumnado que non concorra á proba obxectiva no período oficial de avaliación obterá a condición de "Non presentado".
Os profesores facilitarán, na medida do posible e dentro dos horarios establecidos para a materia, a asistencia aos grupos de teoría e prácticas que mellor se axusten ás necesidades dos alumnos que teñen a matrícula a tempo parcial, para os que tamén aplica a forma de avaliación aquí establecida. Os alumnos con dispensa académica de exención de asistencia deberán asistir a todas as probas de avaliación. Todos
os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación
ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse
de acordo coa normativa
académica vixente da UDC.”
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Eric Enge, et al. (2023). The Art of SEO, 4th Edition. O'Reilly Media, Inc.
Woods, Dan; Thoeny, Peter (2007). Wikis For Dummies. Ed. John Wiley & Sons
Matthew MacDonald (2020). WordPress: The Missing Manual, 3rd Edition. O'Reilly Media, Inc. |
|
Bibliografía complementaria
|
Richardson, William (2010). Blogs, wikis, podcasts, and other powerful web tools for classrooms. Ed. Corwin Press
Carazo Gil, Francisco Javier (2011). Domine WordPress: manual práctico. Ed. Ra-Ma
Matt Glaman, et al. (2023). Drupal 10 Development Cookbook - Third Edition. Packt Publishing
Maciá Domene, Fernando (2009). Posicionamiento en buscadores. Ed. Anaya Multimedia |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Recomendase ao alumnado, para un aproveitamento óptimo da materia, un seguimento activo das clases así como participar nas distintas actividades e o uso da atención personalizada para a resolución das dúbidas ou cuestións que lle podan xurdir. Segundo se recolle nas diferentes normativas de aplicación para a docencia universitaria en materia de perspectiva de xénero, nesta materia empregarase linguaxe non sexista, propiciarase a intervención de alumnas e alumnos na aula, etc. Así mesmo, traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, fomentando valores de respecto e igualdade. En xeral, intentarase detectar situacións de discriminación, por exemplo, por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.
|
|