| Competencias / Resultados do título |
|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| Resultados de aprendizaxe |
| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| Comprender a importancia e función do deseño de produción na industria da animación e dos videoxogos. |
A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A19 A20 A21 A36 A42
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14
|
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9
|
| Adquirir habilidades no uso de técnicas e ferramentas específicas para o deseño de produción en animación e videoxogos. |
A15 A36
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13
|
C1 C4 C9
|
| Capacitarse para desenvolver proxectos de deseño de produción, proporcionando solucións axeitadas a cada situación |
A6 A7 A8 A15 A36 A42
|
B9
|
|
| Contidos |
| Temas |
Subtemas |
1er BLOQUE.
FUNCIÓN E RESPONSABILIDADES DO DESEÑADOR DE PRODUCIÓN |
1. Competencias e coñecementos do Deseñador de Produción. Orixe do deseño e primeiros deseñadores.
2. Fundamentos artísticos.
3. A influencia da iluminación e a cor.
4. VFX na dirección artística. |
2º BLOQUE.
PROCESO XERAL DE TRABALLO |
6.Documentación e propostas
7.Cor e luz en animación e videoxogos
8.Ambientación e deseño visual
9.Proceso de construción de escenarios
10.Materiais e texturas en animación e videoxogos
11.Vestiario para personaxes
12.Uso do storyboard no deseño de produción |
| Planificación |
| Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
| Sesión maxistral |
A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A19 A20 A21 A36 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
24 |
32 |
56 |
| Obradoiro |
A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A19 A20 A21 A36 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
26 |
30 |
56 |
| Traballos tutelados |
A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A19 A20 A21 A36 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
0 |
35 |
35 |
| Proba de resposta múltiple |
A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A19 A20 A21 A36 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
1 |
0 |
1 |
| |
| Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
| |
| *Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
| Metodoloxías |
|
Metodoloxías |
Descrición |
| Sesión maxistral |
Sesións expositivas nas que se explicarán os aspectos principais dos bloques temáticos que comprende a materia. Un dos seus obxectivos é facilitar a aprendizaxe dos conceptos propios do deseño de produción na imaxe animada e os videoxogos. |
| Obradoiro |
Prácticas curtas para elaborar en clase. Preparación e aplicación do temario teórico.
|
| Traballos tutelados |
Práctica grupal onde se elaborará a Dirección Artística a partir dun guión de animación ou videoxogo. |
| Proba de resposta múltiple |
Examinarase dous contidos teóricos explicados nas sesións maxistrais e vos textos de lectura obrigatoria |
| Atención personalizada |
|
Metodoloxías
|
| Traballos tutelados |
| Sesión maxistral |
| Obradoiro |
|
| Descrición |
Traballo na aula para elaborar os exercicios propostos
Titorías personalizadas (previa cita ao correo electrónico) |
|
| Avaliación |
|
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
| Traballos tutelados |
A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A19 A20 A21 A36 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
Traballos tutelados: Prácticas curtas para elaborar en clase deseñadas para realizarse de forma individual. Preparación e aplicación do temario teórico.
Taller: Práctica grupal onde se elaborará a Dirección Artística a partir dun guión de animación ou videoxogo. |
70 |
| Proba de resposta múltiple |
A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A19 A20 A21 A36 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
Se examinará os contidos teóricos explicados nas sesións maxistrais e os textos de lectura obrigatoria. |
30 |
| |
|
Observacións avaliación |
- Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.
- A teoría supón o 30% da nota e a práctica un 70%. - Cómpre aprobar cada unha das partes de forma independente para aprobar a totalidade da disciplina. - Para aprobar a materia, só poderán realizar un único exame na convocatoria ordinaria, na data estipulada oficialmente, para o que deberán haber presentar as prácticas requiridas durante o curso (mínimo 80% de las prácticas) e aprobar o exame teórico (30% da nota), cos mesmos criterios que se marcan na avaliación. - A forma de valoración na convocatoria extraordinaria realizarase da mesma forma que a convocatoria ordinaria.
|
| Fontes de información |
|
Bibliografía básica
|
Glebas, Francias (2012). "Creating Worlds" de "The Animator's Eye: Adding Life to Animation with Timing, Layout, Design, Color and Sound" . Routledge
HART, John (2001). "La Técnica del Storyboard". Madrid: IORTV
STEVEN, Katz D. (2002). "Plano a plano. De la idea a la pantalla". Madrid: Editorial Plot
Heit, Laura (2013). Animation Sketchbooks. Chronicle Books Llc
ARNHEIM, Rudolf. (2002). Arte y percepción visual. Psicología del ojo creador. Alianza editorial, 2º edición
Amidi, Amid (2006). Cartoon Modern: Style and Design in Fifties Animation. Chronicle Books
Hanson, M. (2004). Cine Digital: Escenarios de ciencia ficción. Barcelona: Océano.
Bacher, Hans, P. (2007). Dream Worlds: Production Design in Animation. Routledge
Yot, Richard (2019). Light for Visual Artists Second Edition: Understanding and Using Light in Art & Design. Laurence King Publishing
Katatikarn, Jasmine; Tanzillo, Michael (2016). Lighting for Animation: The Art of Visual Storytelling. Routledge
Bacher, Hans, P. (2015). Sketchbook: Composition Studies for Film. Talisman
Canemaker, John (2014). The Art and Flair of Mary Blair: An Appreciation. DISNEY PR
Polson, Tod (2013). The Noble Approach: Maurice Noble and the Zen of Animation Design. Chronicle Books LLC
Ghez, Didier (2018). They Drew As They Pleased 4: Volume 4. Random House Uk
Ghez, Didier (2020). They Drew as They Pleased Vol. 6: The Hidden Art of Disney’s New Golden Age. Chronicle Books
Mateu Mestre, Marcos (2022). TINTA Volumen 2. Formato, energía y composición para narradores visuales. ANAYA MULTIMEDIA
Mateu Mestre, Marcos (2020). Tinta: Dibujo y composición para narradores visuales. ANAYA MULTIMEDIA
Bacher, Hans, P. (2018). Vision: Color and Composition for Film. Talisman |
|
|
Bibliografía complementaria
|
VV.AA (2018). Spider-Man. Into the Spider-Verse -The Art of the Movie. Titan Books
Amidi, Amid (2011). The Art of Pixar: The Complete Color Scripts and Select Art from 25 Years of Animation (Disney Pixar X Chronicle Books). Chronicle Books
Ruddell, Caroline; Ward, Paul (2019). The Crafty Animator: Handmade, Craft-based Animation and Cultural Value. Palgrave Macmillan |
|
| Recomendacións |
| Materias que se recomenda ter cursado previamente |
| Linguaxe e Narrativa Gráficas e Audiovisuais/616G02002 | | Debuxo de Contornas e Arte de Concepto/616G02013 | | Materiais e Iluminación/616G02017 |
|
| Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
| Proxecto de Animación/616G02021 |
|
| Materias que continúan o temario |
| Proxecto de Videoxogo/616G02042 | | Deseño de Niveis e Xogabilidade/616G02037 | | Postprodución 3D e Efectos Visuais/616G02022 |
|
| Observacións |
|
1.-A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1.Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2.Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3.De se realizar en papel: -Non se empregarán plásticos. -Realizaranse impresións a dobre cara. -Empregarase papel reciclado. -Evitarase a impresión de borradores. 2.-Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativossobre o medio natural 3.-Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cosvalores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais 4.-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docenciauniversitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia(usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos ossexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) ´ 5.-Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, einfluirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto eigualdade 6.Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero eproporanse accións e medidas para corrixilas 7.Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais,psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado,igualitario e proveitoso á vida universitaria.
|
|