Datos Identificativos | 2024/25 | ||||||
Asignatura (*) | Videoxogos 2D | Código | 616G02043 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico | |||||
Web | |||||||
Descrición xeral | Nesta materia aprenderanse as características específicas do deseño e desenvolvemento de videoxogos 2D. O alumnado coñecerá as distintas alternativas que existen para deseñar e crear estes xogos. |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
O obxectivo deste curso é aprender as características específicas do desenvolvemento de videoxogos 2D. O alumnado coñecerá as distintas alternativas que existen para crear estes xogos, así como aprenderá a preparar personaxes e compoñer niveis de forma óptima para as características específicas do xogo. | A8 A19 A20 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
Videoxogos 2D | 1. Características específicas dos videoxogos 2D 2. Motores de xogo 3. Programación visual 4. Godot e GDScript 5. Composición de escenarios 6. Arte 2D para videoxogos 7. Animación de personaxes 8. Física básica nos videoxogos |
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Prácticas de laboratorio | B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B13 C1 C3 C4 C5 C6 C8 C9 | 15 | 34 | 49 |
Traballos tutelados | A8 A19 A20 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C3 C5 C7 | 4.5 | 30 | 34.5 |
Presentación oral | B4 C1 C3 C6 C9 | 2 | 2 | 4 |
Sesión maxistral | A8 A19 A20 B3 B4 | 10 | 10 | 20 |
Atención personalizada | 5 | 0 | 5 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Prácticas de laboratorio | Elaboración de traballos prácticos relacionados coa materia impartida. |
Traballos tutelados | Desenvolvemento dun traballo práctico que recollerá os contidos teóricos e prácticos estudados na materia. |
Presentación oral | Presentación e defensa dos traballos prácticos realizados. |
Sesión maxistral | Sesións que recollerán os contidos teóricos do temario. |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B13 C1 C3 C4 C5 C6 C8 C9 | Entrega e defensa de traballos prácticos de laboratorio. Computa ata un máximo de 4 puntos na nota final. A súa realización non é obrigatoria para superar a materia. | 40 |
Traballos tutelados | A8 A19 A20 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C3 C5 C7 | Desenvolvemento dun traballo práctico que recollerá os contidos teóricos e prácticos estudados na materia. Computa un máximo de 4 puntos sobre a nota final. É necesario aprobar esta proba para superar a materia. | 40 |
Presentación oral | B4 C1 C3 C6 C9 | Presentación e defensa dun traballo final que computa un máximo de 2 puntos sobre a nota final. A súa realización é obrigatoria para superar a materia. | 20 |
Observacións avaliación | |||
En caso de non acadar o mínimo no traballo tutelado, a nota final será a obtida nesta proba. A avaliación será a mesma para todas as convocatorias e oportunidades. Todos os aspectos normativos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC. |
Fontes de información |
Bibliografía básica |
![]() ![]() ![]() |
|
|
Bibliografía complementaria |
![]() ![]() |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: - Realizarase a través do Campus Virtual, en formato dixital sen necesidade de imprimilos - En caso de ser necesario realizalos en papel:
Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. En relación á perspectiva de xénero, traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación e proporanse accións e medidas para corrixilas. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |