Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Identificar o espazo acuático como un espazo de actuación particular e diferente ao terrestre, comprendendo as alternativas de uso entre as distintas prácticas que engloba cada ámbito (educación, saúde, deporte e recreación) e valorando, especialmente, as posibilidades de desenvolvemento. educación física baseada no medio acuático. |
A1 A4 A25 A26 A72 A73
|
B1 B3
|
C6
|
Adquirir un coñecemento básico dos fenómenos físicos que interveñen no ser humano durante o desenvolvemento de calquera actividade acuática para unha mellor comprensión das habilidades cognitivas, motrices e emocionais implicadas. |
A4 A27 A57
|
B2
|
C6
|
Recoñecer as posibles dificultades dun alumno durante a fase de adaptación ao medio acuático e comprender a actitude necesaria para facilitar o devandito proceso. |
A5 A6 A15 A26 A31 A38 A44
|
B2 B4 B6 B16
|
C4
|
Deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino-aprendizaxe das habilidades acuáticas, con atención e titoría en función das características individuais e contextuais das persoas (xénero, idade, discapacidade, cultura, etc.). |
A8 A11 A12 A21 A26 A41 A42 A48
|
B1 B3 B15
|
|
Promover e avaliar a adquisición de habilidades acuáticas ao longo do ciclo vital, considerando que a idade, o sexo ou a discapacidade son variables que requiren unha intervención consciente para favorecer a igualdade de oportunidades. |
A1 A4 A5 A7 A21 A43 A59 A68 A69
|
B6 B8 B11 B15
|
C4 C7
|
Deseñar e ordenar estratexias e espazos de aprendizaxe que respondan á especificidade do espazo acuático e á diversidade social (sexo, xénero, idade, discapacidade, cultura...) e que permitan o desenvolvemento da motricidade acuática a todas as persoas. |
A6 A8 A18 A21 A33 A37 A70
|
B1 B2 B3 B4
|
C5
|
Comprender a evolución dos obxectivos xerais a establecer no proceso de adquisición de habilidades acuáticas e seleccionar os posibles contidos motores para alcanzalos. |
A11 A16 A18 A21 A66 A71
|
B1 B7 B9
|
C6
|
Identificar e comprender as esixencias psicomotrices e sociomotrices das habilidades deportivas acuáticas, executando basicamente as habilidades motrices específicas dos distintos deportes acuáticos, considerando as diferenzas por xénero. |
A21 A25 A26 A33 A41 A67
|
B2 B15
|
C3
|
Experimentar numerosas variantes de traballo das diferentes habilidades acuáticas, practicar ata acadar o grao de competencia motriz que garanta a plena autonomía no medio acuático e iniciar a adquisición de habilidades deportivas acuáticas específicas. |
A18 A21 A27 A33 A44 A72
|
B2 B6 B19
|
C7
|
Coñecer e poseer a metodoloxía e estratexia necesaria para a aprendizaje no ámbito acuático, tanto en espacios acuáticos artificiais como naturais. |
A6 A8 A21 A41 A42
|
B1 B17
|
C6
|
Seleccionar e saber utilizar o material (tanto específico como alternativo) e os equipamentos acuáticos en contextos educativos, deportivos, recreativos e de actividade física saudable. |
A21 A26 A33 A41 A42
|
B1
|
|
Analizar os métodos de ensino das habilidades acuáticas e as súas posibilidades de aplicación, tendo en conta as diferentes variables que poden afectar a un programa didáctico acuático. |
A8 A11 A18 A21 A26 A41 A42 A65
|
B8 B11
|
|
Aplicar as técnicas didácticas e reflexionar sobre a conveniencia de adaptar a información á idade do alumno e sobre como e cando dar coñecemento dos resultados nunha actividade acuática. |
A8 A15 A21 A27 A33 A41 A42 A44
|
B8
|
C1
|
Coñecer as funcións e responsabilidades dos distintos membros que integran unha Escola de Actividades Acuáticas, comprender cales son as máis importantes e analizar as posibles consecuencias do incumprimento. |
A5 A6 A8 A20 A37 A43
|
B5 B8 B12 B14
|
|
Coñecer e saber aplicar as tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) no ámbito das actividades acuáticas para facilitar os procesos de ensino-aprendizaxe. |
A36 A65
|
B10
|
C3
|
Comportarse de forma responsable, garantindo a seguridade que o espazo acuático require en calquera práctica acuática (educativa, deportiva, recreativa, saudable, etc.). |
A21 A69 A70
|
B5 B8 B12 B14 B19
|
C7
|
Coñecer e aplicar a lexislación vixente en materia de marco das actividades acuáticas en diferentes ámbitos: educativo, deportivo, de xestión, lecer e saúde. |
A21 A41 A70
|
B5 B14
|
C4
|