| Datos Identificativos | 2024/25 | ||||||||
| Asignatura (*) | Filosofía e Percepción da Paisaxe | Código | 630G03037 | ||||||
| Titulación | |||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | |||||
| Idioma |
|
||||||||
| Modalidade docente | Presencial | ||||||||
| Prerrequisitos | |||||||||
| Departamento | Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
||||||||
| Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
| Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
| Web | |||||||||
| Descrición xeral |
Paisaxe: parte dun territorio que pode ser observada desde un determinado lugar. (RAE) ……………………………………………………………………………………………….................................................... Tratará a asignatura de afondar nos aspectos máis subxetivos á hora de percibir / vivir unha paisaxe; partindo dos datos obxetivos, para chegar a visións máis poéticas e polo tanto, máis reáis. Distintas paisaxes, limitacións das clasificacións. Acción e imaxe, procesos e formas. Correntes filosóficas que interpretan a paisaxe, desde á Antigüidade ata nosos días. Representacións físicas e mentáis da paisaxe. Aspectos sensoriáis e aspectos emocináis. Coñecemento e imaxinación / memoria e ensoñación. ..................................................................................................................................... “Aprender a dicir a paisaxe, partindo da más simple enumeración obxetiva ata alcanzar as palabras que dicen la luz, a composición, distinguen o fugaz do permanente, y fixan, en definitiva, para a memoria e a nostalxia, o rostro amado da terra”. (Álvaro Cunqueiro) |
||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| (*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||