Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
RA1C-Escribir, explicar e transmitir os coñecementos teóricos adquiridos tanto de modo oral como escrito mediante o uso do lenguaxe científico-técnico. |
A54
|
|
|
RA2C-Identificar e relacionar os coñecementos adquiridos con outras disciplinas |
A55
|
|
|
RA5C-Identificar compoñentes do buque. |
A57
|
|
|
RA6C-Identificar as situaciones críticas e usar os medios dispoñibles ao fin de resolvelas con efectividade. |
A58
|
|
|
RA4C-Reunir e interpretar datos relevantes |
A59
|
|
|
RA110C-Identificar danos e defectos na estructura do buque. |
A62
|
|
|
RA111C-Identificar evidencias ante casos de accidentes e sinistros marítimos. |
A63
|
|
|
RA112C-Recabar información obxetiva nas entrevistas persoais |
A64
|
|
|
RA116C-Coñecer a normativa nacional e internacional aplicable ás actividades relacionadas co transporte marítimo e as operacións portuarias. |
A65
|
|
|
RA10H-Coñecer, analizar, sintetizar e aplicar os contidos, conceptos fundamentais e aplicacións da asignatura. |
|
B32
|
|
RA11H-Desenvolver tanto o traballo individual como en grupo |
|
B33
|
|
RA12H-Manexar material bibliográfico e recursos informáticos´. |
|
B34
|
|
RA113H-Levar a cabo labores de inspección en relación ao cumprimento dos Convenios e Códigos Internacionais relacionados co ámbito marítimo. |
|
B105
|
|
RA16X-Elaborar unha memoria/informe de modo riguroso e sistemático. |
|
|
C14
|
RA18X-Revisar o cumprimento das prescripcións lexislativas marítimas |
|
|
C16
|
RA114X-Redactar informes técnicos. |
|
|
C40
|
RA117X-Identificar, analizar e valorar avarías e danos á carga do buque e elaborar os informes correspondentes. |
|
|
C42
|
RA118X-Planificar inspeccións, auditorías internas e externas e elaborar os correspondentes informes. |
|
|
C43
|
RA120X-Interpretar e redactar informes e documentos comerciais en inglés. |
|
|
C44
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
As Inspeccions do Estado de bandeira do buque: |
O proceso de Inspección e aspectos que abarca.
Os Certificados Estatutarios: Normativa para a certificación e análise dos requisitos esenciais para atinxir a obtención e renovación dos mesmos. |
As Sociedades de Clasificación: |
Estudio das súas funcións e análise do proceso para a obtención dos Certificados de Clase na fase de construcción do buque e a súa renovación ao longo da vida do mesmo.
O dobre papel das Sociedades de Clasificación. |
As Regións MoU e o Estado Rector do Porto: |
Análise desde a súa implantación, procedementos de inspección con especial referencia ao París MOU e consecuencias no transporte marítimo.
Estudo pormenorizado das listas de comprobación a cumprimentar para atinxir un resultado satisfactorio. |
As "Vetting inspections" |
Xénese e evolución deste tipo de inspeccións; contido das mesmas e análises das listas de comprobación establecidas nos requirimentos de varias Compañías "Vetting"
de prestixio.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A55 A57 A58 A59 A62 A63 A65 B105 C42 C43 |
2 |
0 |
2 |
Traballos tutelados |
A54 A55 A57 A64 B32 B33 B34 C14 C16 C40 C44 |
5 |
30 |
35 |
Presentación oral |
A54 A57 B33 B34 |
3 |
18 |
21 |
Sesión maxistral |
A55 A57 A58 A59 A62 A63 A64 A65 B105 C14 C16 C40 C42 C43 C44 |
30 |
60 |
90 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Exame final. |
Traballos tutelados |
Traballos realizados polo alumnado (individuais e/ou en grupo) respecto dos contidos relacionados coa materia. Ao longo do cuadrimestre proporase un ou varios traballos en torno ao contido do temario que deberán fundamentarse coa bibliografía básica e complementaria da guía e con outra seleccionada polo profesorado e/ou polo estudantado.
A súa realización iniciarase na aula e completarase mediante o traballo autónomo do alumnado, atendendo ás indicacións proporcionadas a través da atención personalizada do profesorado.
A través da exposición na aula, compartiranse os traballos realizados. |
Presentación oral |
Sobre os traballos tutelados. |
Sesión maxistral |
Na actividade de sesión maxistral traballaranse os contidos que conforman o marco teórico mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacións, de medios audiovisuais e coa introdución de cuestións dirixidas ao alumnado coa finalidade de favorecer a aprendizaxe e a construción do coñecemento.
Realizarase unha exposición xeral introdutoria de cada un dos distintos temas de que consta o programa, indicando os aspectos que o alumnado debe ampliar co seu traballo persoal, coas oportunas orientacións bibliográficas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Presentación oral |
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe en relación a estas metodoloxías concíbese como momentos de traballo có profesor da materia.
A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación con cada actividade ao longo do curso, segundo o plan de traballo da materia.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO E A PERMANENCIA E A PROGRESIÓN DOS ESTUDANTES DE GRAO E MESTRADO UNIVERSITARIO NA UDC" desenvolverá a súa actividade coa asistencia e participación nas dinámicas que se recollen no Paso 4 "Planificación" e neste paso que nos ocupa "Atención personalizada" descrita para os Traballos tutelados, a través dos grupos de traballo que se conformen na materia. A actividade farase atendendo ás observacións da avaliación relativas á flexibilidade de asistencia-participación e aos requisitos para superar a materia
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A55 A57 A58 A59 A62 A63 A65 B105 C42 C43 |
Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-II/1 do Código STCW, e recollido no Sistema de Garantía de Calidad, tenránse en conta a hora de deseñar e realizar a avaliación. |
60 |
Presentación oral |
A54 A57 B33 B34 |
Para avaliar a exposición/presentación teránse en conta osseguintes aspectos:
- Relevancia e organización dos contidos expostos.
- Coordinación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de
partes).
- Nivel de comprensión dos contidos básicos.
- Claridade expositiva. |
10 |
Sesión maxistral |
A55 A57 A58 A59 A62 A63 A64 A65 B105 C14 C16 C40 C42 C43 C44 |
Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-II/1 do Código STCW, e recollido no Sistema de Garantía de Calidad, tenránse en conta a hora de deseñar e realizar a avaliación. |
10 |
Traballos tutelados |
A54 A55 A57 A64 B32 B33 B34 C14 C16 C40 C44 |
Para avaliar os traballos teránse en conta na súa elaboración os seguintes aspectos:
- Estrutura: presentación, organización do contido, claridade expositiva e corrección
gramatical.
- Contido: Comprensión de ideas básicas, dominio conceptual, uso das fontes
traballadas no tratamento dos contidos ao longo do cuadrimestre e relacións entre
eles. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-II/1 do Código STCW, e recollido no Sistema de Garantía de Calidad, tenránse en conta a hora de deseñar e realizar a avaliación. Para
superar a materia seguindo a avaliación continua é necesario superar cada
metodoloxía. Na sesión maxistral, asemade da asistencia ás aulas
(conseguintemente, un mínimo do 50%) valorárase a participación do alumno. O
alumnado que non siga ou supere a avaliación continua sempre terá a opción de
presentarse a proba obxectiva. Conseguintemente, nesta circunstancia dita
metodoloxía terá un valor na avaliación do 100%. O
alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica
de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME
DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3; 6.b
e 7.5) (04/05/2017) poderá realizar as probas parciais, se as houbere, sen
necesidade de asistir o 50% das aulas presenciais, sempre e cando o mestre sexa
debidamente informado ao principio do curso. Sen menoscabo do anterior, o
profesor poderá encargarlle a este alumnado diferentes traballos (individuais
e/ou en grupo) ao longo do curso para ser expostos no horario de titorías co
gallo de puntuar na avaliación continua a parte proporcional do valor da sesión
maxistral.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
IMO (2012). Procedimientos para la suoervision por el estado rector del puerto.
Zambonino Pulito, Maria (2008). Régimen Juridico de la M.M..
Kbowles Tim (2010). Tanker Vetting .Understanding the issues involved.
Kendel Lane. Buckley Janes (2009). The Bussines of Shipping. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|