Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A5 |
Interpretación, análise e aplicación práctica dos fundamentos e Institucións de Dereito e Economía para administrar, xestionar e explotar o buque, a empresa marítima, o negocio marítimo e transporte, e a empresa náutico-deportiva. |
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A46 |
Conocer la normativa nacional e internacional aplicable a las actividades relacionadas con el transporte marítimo y las operaciones portuarias. |
A60 |
RA8C-Interpretar as normas básicas que integran o marco da economía e do dereito. |
A65 |
RA116C–Coñecer a normativa nacional e internacional aplicable ás actividades relacionadas co transporte marítimo e as operacións portuarias. |
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
B22 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
B34 |
RA12H-Manexar material bibliográfico e recursos informáticos |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C10 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
C15 |
RA17X-Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
A5 A10 A46 A60 A65
|
B4 B14 B22 B34
|
C4 C7 C10 C15
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
I.- TEMA PRIMERO: DEREITO, ADMINISTRACIÓN E SECTOR MARÍTIMO
|
Dereito Marítimo e Dereito do Mar.
Organismos Internacionais.
Dereito Marítimo Administrativo.
|
II.- TEMA SEGUNDO: A MARIA MERCANTE E DEREITO PRIVADO
|
- Nocións básicas sobre Obligacións e Contratos
- Contratos de utilización do Buque
|
III.- TEMA TERCERO:A MARIÑA MERCANTE E DEREITO PÚBLICO. A ADMINISTRACIÓN MARÍTIMA |
-Organigrama dA administración marítima: A Dirección XeRal da Mariña Mercante (D.G.M.M.).As Capitanías Marítimas e os Distritos Marítimos.
- Subdirección Xeral de Seguridade Marítima e Contaminación.
- A Sociedade de Salvamento e Seguridade Marítima.
- Abanderamento, Matriculación de Buques e Rexistro Marítimo.
- Despacho de Buques e Tripulacións.
- Formación Marítima.
|
IV.- TEMA CUARTO: MARIÑA MERCANTE E DEREITO PÚBLICO. A ADMINISTRACIÓN PORTUARIA |
- Os ortos e o seu réxiimen xurídico
- Maniobra dos Buques e o Servicio de Practicaxe.
- Contratos auxiliares da Navegación: Consignación, Xerencia e Manipulación portuaria
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A5 A10 A46 A60 A65 B4 B14 B34 C7 C10 C15 |
24 |
108 |
132 |
Proba obxectiva |
A5 A10 B4 B14 B22 C4 C7 C10 |
10 |
5 |
15 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
O alumno realizará os traballos, prácticas e lecturas que o profesor irá sinalando ao longo do curso. |
Proba obxectiva |
Exame final |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Todos os traballos a realizar polo alumno requiren de atención personalizada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A5 A10 A46 A60 A65 B4 B14 B34 C7 C10 C15 |
O alumno realizará os traballos, prácticas e lecturas que o profesor irá sinalando ao longo do curso. |
80 |
Proba obxectiva |
A5 A10 B4 B14 B22 C4 C7 C10 |
Los criterios de evaluación contemplados en el cuadro A-II/1 del Código STCW, y recogido en el Sistema de Garantía de Calidad, se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de asistencia, segundo o establecido polo NORMA QUE REGULA O REQUISITO DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DO GRAO NA UDC (Artigos 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (05/04/2017) poderán realizar probas parciais se as houbese sen necesidade de asistir nin o 80 % das clases presenciais, sempre que o profesorado estea debidamente informado ao comezo do curso Sen prexuízo do anterior, o profesorado poderá encargarlle a estes alumnos diferentes tarefas/problemas ao longo do curso para ser expostos nas horas de titoría..
Cualificación de suspenso na convocatoria na que se comete a infracción e respecto da materia na que se cometeu: o/a alumno/a será cualificada con "suspenso" (grado numérico 0) na convocatoria correspondente ao curso académico, xa sexa a falta. ocorre na primeira oportunidade como na segunda. Por este motivo, a súa cualificación modificarase no expediente de primeira oportunidade se fose necesario
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
CAMPUZANO LAGUILLO, A.B. y SANJUÁN, E. (Directores) (2016). COMENTARIOS A LA LEY DE NAVEGACIÓN MARÍTIMA. Tirant lo blanch
EMPARANZA SOBEJANO, A. y MARTÍN OSANTE, J.M.(Directores) (2015). COMENTARIOS SOBRE LA LEY DE NAVEGACIÓN MARÍTIMA. MARCIAL PONS
GARCIA-PITA Y LASTRES, J.L., DIAZ DE LA ROSA, A. y QUINTÁNS EIRAS, M.R.(Directores) (2021). Derecho marítimo, las nuevas tecnologías y los retos del progreso. Aranzadi
GARCIA-PITA Y LASTRES, J.L., QUINTÁNS EIRAS, M.R. y DIAZ DE LA ROSA, A.(Directores) (2018). EL DERECHO MARÍTIMO DE LOS NUEVOS TIEMPOS. ARANZADI
VVAA (2024). Lecciones de Derecho empresarial. Tirant lo Blanch |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|