Competencias / Resultados do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
RA1C-Escribir, explicar e transmitir os coñecementos teóricos adquiridos tanto de modo oral como escrito mediante o uso do lenguaxe científico-técnico. |
A54
|
|
|
RA3C-Redactar e interpretar documentación técnica en inglés. |
A56
|
|
|
RA17X-Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
|
C15
|
RA22X-Manter unha garda de navegación segura. |
|
|
C19
|
RA25X-Responder a emerxencias. |
|
|
C20
|
RA26X-Responder a sinais de socorro no mar. |
|
|
C21
|
RA27H-Utilizar as Frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés escrito e falado. |
|
B40
|
|
RA81H-Contrubuir a que as comunicacións a bordo do buque sexan eficaces. |
|
B80
|
|
RA82H-Contribuír a que as relacións humanas a bordo do buque sexan boas. |
|
B81
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Comunicacións buque-terra. |
Comunicación con estacións de Prácticos, VTSs, inspectores PSC, estibadores, estaleiro, talleres de mantemento etc. |
Comunicacións de buque a buque.
|
Comunicacións rutineiras e de seguridade. |
Comunicacións internas.
|
Tarefas do/a oficial, comunicación con outros membros da tripulación, instrucións aos pasaxeiros etc. |
Xestión de crise.
|
Respostas de emerxencia ante situacións de perigo, urxencia ou seguridade a bordo, exercicios, mensaxes de socorro etc. |
Avaliación do servizo a bordo segundo o STCW.
|
Competencias STCW, técnicas de avaliación (CV, entrevista de traballo, avaliación a bordo, libros de rexistro de formación da DGMM etc.). |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Lecturas |
A54 A56 B40 B80 B81 C15 C19 C20 C21 |
0 |
35 |
35 |
Análise de fontes documentais |
A54 A56 B40 B80 B81 C15 C19 C20 C21 |
0 |
35 |
35 |
Traballos tutelados |
A54 A56 B40 B80 B81 C15 C19 C20 C21 |
0 |
35 |
35 |
Proba mixta |
A54 A56 B40 B80 B81 C15 C19 C20 C21 |
0 |
12 |
12 |
Proba oral |
B40 B80 B81 C15 C19 C20 C21 |
0 |
2 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Lecturas |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Análise de fontes documentais |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
Os Traballos Tutelados tamén poderán consistir no envío de audios ou vídeos elaborados polos/as alumnos/as. |
Proba mixta |
Proba mixta
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
Proba obxectiva
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
|
Proba oral |
Pódese utilizar para demostrar un nivel de inglés falado mentres se participa nunha conversación facendo/respondendo preguntas e/o discutindo temas. Pódese realizar cara a cara cun ou varios alumnos/as, cara a cara co profesor ou respondendo a preguntas xa gravadas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Lecturas |
Traballos tutelados |
Análise de fontes documentais |
|
Descrición |
Email (asíncrono).
As dúbidas sobre xurdidas sobre os contidos da materia poderán ser enviadas por email ao profesor, quen tentará responder canto antes. Ditas dúbidas deberán ser redactadas en inglés.
Teams (síncrono).
As posibles titorías por Teams dependerán da dispoñibilidade do profesor.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A54 A56 B40 B80 B81 C15 C19 C20 C21 |
Os Traballos Tutelados serán dunha extensión variable (a maioría de entre 500 e 2000 palabras, aínda que esta extensión poderá ser maior para algún).
Non se permitirán Traballos que sexan resultado de tradutores en liña ou de Intelixencia Artificial, podendo ser isto considerado como fraude académica.
A media das notas dos Traballos Tutelados terá un peso dun 30% na cualificación final daqueles/as estudantes que opten por realizar a Avaliación Continua (EC).
Os/as estudantes que non superen ou non realicen a EC e preséntense aos exames finais de 1º e/o 2ª Oportunidade, non terán que realizar os Traballos Tutelados. |
30 |
Proba mixta |
A54 A56 B40 B80 B81 C15 C19 C20 C21 |
O 70% da cualificación final dos/as alumnos/as que opten por realizar Avaliación Continua (EC) será a media das notas obtidas nas distintas Probas Mixtas que se realicen ao longo do curso.
Os/as alumnos/as que non superen ou non se presenten á EC poderán asistir aos exames de 1ª e 2ª Oportunidade, os cales consistirán nunha Proba Mixta na que pode entrar calquera dos contidos traballados na materia. A nota desta Proba Mixta terá un peso do 100% na cualificación final correspondente. |
70 |
Proba oral |
B40 B80 B81 C15 C19 C20 C21 |
De realizarse Probas Orais, as súas notas entrarán dentro da media das Probas Mixtas da EC. En caso de realizarse Probas Orais nos exames de 1ª ou 2ª Oportunidade, a súa nota ponderará tal como indíquese no enunciado do exame, non podendo ser o seu peso maior do 50% do mesmo. |
0 |
|
Observacións avaliación |
Avaliación Continua (EC). A cualificación final da EC será un 70% da media das notas das Probas Mixtas realizadas máis un 30% da media dos Traballos Tutelados.
De realizarse Probas Orais, as súas notas entrarán dentro da media das Probas Mixtas. Os Traballos Tutelados que non sexan presentados sen causa xustificada, terán unha nota de 0. Non se permitirán Traballos que sexan resultado de tradutores en liña ou de Intelixencia Artificial, podendo ser isto considerado como fraude académica. Convocatorias oficiais de 1ª e 2ª oportunidade. A avaliación destas convocatorias consistirá nunha proba mixta que poderá constar de calquera tipo de pregunta. Os contidos destas probas mixtas poderán abarcar calquera contido da materia. En caso de realizarse Probas Orais nos exames de 1ª ou 2ª Oportunidade, a súa nota ponderará tal como indíquese no enunciado da Proba Mixta, non podendo ser o seu peso maior do 50% da nota total da mesma. A cualificación final desta convocatoria será a nota desta proba. Redondeo. Todas as notas serán sobre un resultado máximo de 10,0. Para superar a avaliación continua e as dúas oportunidades, a nota final deberá ser un 5,0. Calquera nota por baixo considerarase como suspenso. O redondeo dunha nota farase á décima máis próxima. No caso de que a centésima que sexa 5 redondearase á décima superior. Dispensa Académica, Dedicación ao estudo, Permanencia e Fraude Académico. Estes temas rexeranse #de acordo con a normativa académica vixente da UDC. En caso de probas en liña, non se permitirán respostas que sexan resultado de tradutores en liña ou de Intelixencia Artificial. De facelo, poderá ser considerado como fraude académica.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
IMO Resolution A.918(22). IMO Standard Marine Communication
Phrases.
Marlins English for
Seafarers 1 y 2. Nisbet, Kutz y Logie. UK. Marlins. 1997 Bridge
Procedures Guide. International Chamber of Shipping. London. 6th. 2022. NP100 The Mariner's Handbook. Admiralty. Hydrographic
Department. Taunton. 12th edition. 2020. Ship
knowledge: ship design, construction, and operation. Dokkum, Klaas van. Enkhuizen. Dokmar. 10th ed. 2020.
|
Bibliografía complementaria
|
|
STCW Convention. Section A-I/6 Training and assessment. IMO Model Course 1.30 On board Assessment. IMO MSC/Circ.853. Guidance on Shipboard Assessments of Proficiency. Behavioural Competency Assessment and Verification for Vessel Operators. OCIMF. Intertanko. 1st. 2018 (Web resource).
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Maritime Radiocommunications (Comunicacións Radiomarítimas)/631G01307 | Inglés Técnico Marítimo/631G01275 | Inglés/631G01175 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Mantemento e Inspeccións/631G01475 |
|
Materias que continúan o temario |
Prácticas Externas en Buque/631G01476 |
|
|